Arkadaşlar neden ilk bölümü okuyup kaçıyorsunuz diğer bölümlerde güzel onları da okuyun 😀
" Yapma!!" Doktor Işık, hastanenin çatısından atlamak üzere olan kızın arkasından seslendi.
"Neden? Benim yaşamanın senin için ne gibi bir önemi var doktor?" dedi genç kadın ağlamaklı bir şekilde."Benim için değil, kendin ve bebeğin için Tuğçe." Genç kadın hastanenin çatısından bir aşağı, bir de kendine engel olmaya çalışan kadına baktı.
"Benim ne hayatım var be!" diye doktora çıkışınca genç kadın , doktor sinirlenmeye başlamıştı artık. "Evet! Haklısın senin bir hayatın yok.Hadi atla, atla engel olmuyorum ne halin varsa gör!" diyerek arkasını dönüp kadından uzaklaşmaya başladı.
"Yalancısın sen!" doktor olduğu yerde arkasını döndü. Genç kadın hıçkırarak ağlamaya başlamıştı."Bana.. bana söz vermiştin."
Doktor kadına inanamayarak baktı. "Bu zamana kadar sana verdiğim bütün sözleri tuttum." Genç kadın hızlıca başını iki yana salladı. "Sen beni kullandın.Sırf bebek için.Ben öğrendim, onu benden alacaksın sen" diyerek bağırdı.
3 ay önce..
Işık, hasteneye doğru yaklaştığında arabanın önene çıkan genç kadını son anda fark etti. Arabasından hızlıca inerek kıza yardımcı olmaya çalıştı. "İyi misin?" diyerek genç kadının yanına çömeldi.
"Abla yardım et ne olur! " Genç kız ağlayarak karşısındaki kadının koluna yapıştı.
"Peşinde birileri mi var?" Kız ağlamaktan helak olmuş, gözleri şişmiş bir vaziyetteydi. Kafasını hızlıca yukarı aşağı salladı.Işık etrafına bakındı fakat kimseyi göremedi.
Yavaşca genç kadını ayağa kaldırdı, gözleri genç kadının şişkin karnına kaydı. "Sen.. hamile misin?" Kadının ağlamaları hızlandı. Işık, genç kadının koluna girip onu arabaya oturttu. " Bak, şimdi seni hastaneye götüreceğim.Tamam mı korkma, benim yanımda kimse sana bir şey yapamaz" diyerek kıza güvence verdi sözleriyle.
Işık, yandan yandan kadına bakarak " adın ne senin?" diyerek konuşmaya başladı. "Tuğçe."
Işık kıza bakarak "kaç yaşındasın Tuğçe?" diye sordu.
"19 yaşındayım abla."
"Tamam bak geldik şimdi seni muayene edeceğim tamam mı korkma" diyerek arabadan inip kızın kapısını açtı .
Işık, kadının kolundan tutup arabadan indirdi.Birlikte hastaneye girmeleriyle gözler onlara dönmüştü. "Ahu " diye seslendi Işık . Ahu Işık' ın asistanıydı.Ahu bir ona bir de yanında daha önce görmediği yaşça küçük görünen kadına baktı şaşkınca. "Işık Hanım" dedi şaşkın bir şekilde. "Ahu, bu Tuğçe kendisini muayene odasına al, ben hemen geliyorum. "
" Tamam Işık Hanım." Ahu, Tuğçe' ye yardım etmek için öne atılınca Tuğçe Işık' ın koluna sıkıca yapıştı.
Işık, onun korktuğunu anlayıp onu sakinleştirmeye çalıştı.
"Tuğçe, bak Ahu'ya güvenebilirsin.Ayrıca bu hastanede sana kimse bir şey yapamaz ." Tuğçe başıyla Işık'ı onaylayıp Ahu'yu takip etti.Işık, odasına girip hazırlanırken Ahu da Tuğçe' yi hazırlamıştı.
Kapı açılıp Işık odaya girince Tuğçe yerinde sıçradı. "Benim, korkma.Şimdi karnını aç bakalım." Tuğçe çekingen bir şekilde karnını açtı.Işık jeli karnında döküp Tuğçe'ye döndü. "Kaç haftalık hamilesin Tuğçe? " Tuğçe ne diyeceğini bilemez bir şekilde etrafına bakındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhum Kafeste
General Fiction"Kalbimin en derinlerinde ona karşı olan sevgi kırıntılarını kendime bile söylemeye utanıyorum. " Bütün çocuklarını evlat edinen Alihan Karahan yıllarca onlara kurduğu baskı sonucunda bütün istediklerini yaptırırdı. Şu an yetişkin olan bu insanlar...