9.

1.4K 77 4
                                    


Nemyslel jsem si,že by tak malá hubená kočička jako Yoongi, mohl někoho odnést v náručí.
No, jak se říká, nesuďte knihu podle obalu.

Zbytek dnešního dne byl klidný. Už se nic nestalo. Nikdo neotravoval mě a Jimin byl v klidu,kvůli rukám.

Upřímně by mě zajímalo, kde se zblížil s Yoongim. Vypadal dost naštvaně, když ho Kai udeřil...No nic. Právě teď sedím v chatce. Je klid. Tedy, byl klid. ,,Nástup!" zařval někdo z venku.
Achjo...proč všichni vždy zníčí to krásné ticho...

Vyšel jsem ven ze stanu a postavil se do řady.
Vedle mě už stál Namjoon s Jiminem. Naštěstí
Jimin už nevypadal tolik unaveně...

,,Pozor!" zařval jeden z učitelů. Všichni si stoupli jako vojáci do pozoru a počkali,než se zavelí pohov.

Přišel Mr.Bang a zavelil pohov. Všichni si povolili postoj a čekali,než Mr.Bang promluví . ,,Tak tedy. První den jste dnes dodělali. Jste šikovní. Dnes večer budeme opíkat,takže nechoďte brzo spát a užijte si s námi zábavu." Řekl s úsměvem od ucha k uchu.

Achjo. Chtěl jsem jít dnes spát brzo..Ale Jimin miluje zpívání u táboráku..No..budu to muset vydržet.

,,Rozchod!" Všichni se rozešli a začali se připravovat na opíkání. Společně jsme zamířili do chatky,kde se Chim začal radovat jako malé dítě.

,,Jej!Jupí!budeme opíkat. Tae? budeš tam semnou pjosím?" řekl s psíma očičkama. Povzdechl jsem si a kývl jako souhlas.

On se po mé odpovědi začal radovat jěstě více.

Jelikož mi byla zima a venku zrovna teplo už nebylo,šel jsem ke kufru a vzal si mikinu. Doufám,že jim nebude vadit,že jsem si ji vzal na sebe. Abych jen tak jako nezníčil ty jejich pravidla...

Zase mě napadla ta otázka. Co má Jimin s Yoongim?

,,Jimine? co máš s Yoongim?" Jimin se na mě podíval a trochu se pousmál.

,,No..nic. Jen mi pomohl s ošetřením..A byl na mě milej.." Hmm...Pokud vím,Yoongi je chladný člověk..Že by se mu Jimin líbil?

,,A tobě se líbí?" zeptal jsem se při sedání na postel před něho. ,,Co?Né! Jako je milej..Asi bych jako neprotestoval, kdyby byl můj budoucí partner..."
Řekl s zamýšleným pohledem. ,,Dobře. Tak to zkusíme. Sundáš si náramek, když budeš s ním. A uvidí se." Řekl jsem klidným hlasem Jiminovi.

On se na mě usmál a jemně mi zmáčkl tvář.
,,Jsi moje šikulka. Díky." Neměl jsem žádnou reakci. Jen jsem se mu podíval do očí a on se více rozzářil.

Po chvilce si Jimin stoupl a podal mi ruku. ,,Jdeme." Řekl s jemným hlasem. Já si stoupl a chytil ho za ruku nazpátek. Poté jsme opustili stan a šli k ohništi.

Už tam bylo dost lidí. Byl tady docela velkej rozruch. Achjo... Jimin mě zatáhl za ruku a posadil na lavičku. Sedl si vedle mě a začal si ohřívat ruce ohněm.

,,Je ti zima?" zeptal jsem se ho zkoumavě. On se na mě podíval a pousmál se. ,,Ne.V pohodě." řekl s milým tónem.

Vzal jsem mu jednu ruku a zkontroloval jeho teplotu. Byl ledovej. ,,Yah!nelži mi příště." řekl jsem a rychle si sundal mikinu,kterou jsem na něj začal soukat.

Kapuci jsem mu nasadil,aby mu netáhlo na krk. Poté jsem se přiblížil k ohni já a začal si ohřívat ruce také. Jimin na mě párkrát mrknul a poté se vrátil zpátky do reality.

,,Díky.." řekl s plachým hlasem. Já jsem na něho jen kývnul a dál se ohříval. ,,Tak co?jak se vám líbí táborák?" zeptal se hluboký hlas za náma.

Oba dva jsme se otočili a uviděli Yoongiho. Jimin se usmál a odpověděl. ,,Líbí. Pojď,sedni si k nám."

Poté jsme se šoupli a on si přisedl k nám na lavičku. Vzpomněl jsem si na náš plán. Začal jsem nepatrně šťouchat do Jiminovi ruky,aby si to uvědomil..ale byl zakoukaný do Yoongiho.

Jsem mohl čekat...

Holt jsem musel chytit jeho ruku a řetízek sundat. Čekal jsem,jakou reakci budou mít. Samozřejmě,..Yoongi začal čuchat a poté se mu objevil úsměv na tváři.

Naklonil se blíže k Jiminovi a čuchl si ještě jednou,aby se ujistil,že je to on. A byl to on. Viděl jsem oboum v očích lásku..

Byli společně rozkošní...

~~

Ahahaha. Že bych tady udělala pár scének Yoonmina?

보라해☾❣︎

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat