40.

1K 57 4
                                    


Celou dobu u snídaně bylo dusno. Nikdo z nás nemluvil... Tedy, Jungkook s Yoongim se na sebe dívali a nevěděli,jestli mají mluvit nebo ne...

V celém tom tichu promluvil člověk,kterého jsem vůbec nečekal,že promluví. Jimin.
,,Díky,že jsi mě včera zachránil." Řekl s vážným tónem.

Nedokázal jsem poznat,jestli to myslel sarkasticky,nebo jestli to řekl jako poděkování....

Zvedl jsem hlavu a podíval se Jiminovi do očí. Jeho oči se zaleskli ve světle kvůli slzám,které v sobě držel.

Sklonil jsem hlavu a dál se rýpal v jídle. ,, Včera jsem tě nezachránil..." Zamumlal jsem si pod vousy. Jimin si povzdechl a řekl mi.

,,Kdyby jsi mě nezachránil,už by mě bolela prdel..." Řekl mi a poslední slova dořekl s otráveným tónem.

Pohlédl jsem na něho a uviděl jeho slabý úsměv na rtech.


Proč se snaží smát...

Jak se může snažit skrýt tu bolest?...

Jen kvůli mně cítí strach...

Jsem strašný kamarád....


Měl bych se zahrabat hluboko pod zem a už nikdy nevylézt...



,,Omlouvám se..." Řekl jsem mu se skleněnýma očima. Jiminovi úsměv zmizel a nahradil ho nechápavý pohled. ,,Za co se omlouváš?"

Si ze mě dělá srandu ne?...

,,Nezachránil jsem tě. Šáhli na tebe a jeden z nich je pořád na živu..." Poslední slova jsem řekl svým vlčím hlasem. No...spíše jsem je zavrčel.

,,Tae...Už jsem ti řekl,zachránil jsi mě. Kdyby jsi neudělal to,co jsi udělal, znásilnil by mě každý z nich. A možná i tebe.."

Ze zlosti na vzpomínku na toho chlapa jsem nechtěně ohnul a zlomil hůlku v ruce. Položil jsem ji vedle stolu a začal se vnitřně uklidňovat.

,,I tak. Stáhli na tebe ruku..." Zavrčel jsem na něho. Ať si schnijou v pekle bastardi jedni...
Jimin si povzdechl a řekl opatrným hlasem.

,,Tae? Mohu mít otázku?" Kývl jsem jako souhlas a čekal,na co se zeptá. ,,J-jak jsi-...Když jsi tam byl...Co se ti stalo? N-nebyl jsi to ty...Měl jsi temné oči a ... všude po tvém těle byla k-krev..."

Tak tohle jsem přesně nechtěl...

,,Jak to myslíš? Jak jsem to nebyl já?" Zeptal jsem se ho snažíc se vyhnout jeho otázkám. Jimin spolkl knedlík v krku a ustrašeně mi odpověděl.

,,N-no...Nevěřím,že by můj Taetae dokázal z-zabít někoho...Vždy j-jsem tě chránil já...A teď...jsi zabil dva lidi bez mrknutí o-oka..."

Takže mi to vyčítá... A ještě k tomu se mě i bojí.

Fakt SUPER...

,,J-já...T-ty mi to vyčítáš?" Zeptal jsem se ho .
Jimin chtěl něco říct,ale Yoongi ho přerušil. ,,Ne. Jen to, co jsi udělal není normální,...Nemuselo to takhle dopadnout. Jen-..."

,,Takže jsem je měl nechat znásilnit Jimina?!" Zařval jsem na Yoongiho přes kuchyň. Yoongi si povzdechl a na chvíli nastalo ticho.

🐰🐯

Taehyungie~ Klid. Musíš se udržet v klidu přeci!🦭

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat