,,C-co to bylo?" Zeptal jsem se zaskočeně Yoongiho, který byl stejně zaskočený, jako já.,,N-nevím...Tak trochu jsem zapomněl,že se Kook nerad baví o minulosti. Obzvláště té své.." Vydechl Yoongi provinile a prohrábl si vlasy.
Jungkook se po chvíli vrátil a ani se na nás neuráčil podívat. Se smutným povzdechem jsem se zvedl a došel směrem do kuchyně.
Podíval jsem se na Jungkooka,který zrovna krájel zeleninu a Jina,který jako vždy dělal vše hlavní.
Nahlas jsem si odkašlal a Jin se jen zaskočeně ohlédl na mou maličkost,sledující Jungkookova záda.
Naznačil jsem Jinovi,jestli by nám dal chvilku a ten tedy přikývl. ,,Odskočím si." Řekl Jungkookovi, který jen chápavě přikývl.
Po odchodu Jin-Hyunga,jsem potichu došel k Jungkookovi a objal ho zezadu. Ruce jsem si obmotal kolem jeho boků a do zad si schoval tvář.
,,Promiň..." Zamumlal jsem na něj provinile.
,,Za co se omlouváš?" Zeptal se mě při odtáhnutí a pohledu do mé tváře. ,,Za ty fotky.." Zamumlal jsem a sklonil hlavu směrem k zemi.
Jungkook si povzdechl a dvěma prstama mi zvedl hlavu tak,aby mi viděl do očí. Dal mi láskyplnou pusu a usmál se.
,,Za to nemůžeš... Neměl jsem tolik vyjet. To já se om-.." Přerušil jsem ho dětskou hubičkou na rty. ,,Už se mi neomlouvej..."
Jungkook se pousmál a prohrábl mi vlasy. S povzdechem se podíval do mých očí a po chvilce řekl jemně. ,,Dobře,ale u tebe už také nechci slyšet omluvy,jasné?" Přikývl jsem a on si mě přitáhl do objetí.
Chvíli jsme se mačkali ve společném objetí a tak nějak se nám ani jednomu nechtělo odtáhnout...
,,Tae... Asi bych měl dodělat tu zeleninu..." Vydechl Jungkook pobaveně a odtáhl se. Pousmál jsem se na něj a s přikývnutím zamířil zpátky do obýváku.
Avšak mě Jungkook zastavil,přičemž mě chytil za zápěstí a přitáhl si mě do polibku. Dlaň si položil na mou tvář a jemně ji pohladil.
Začal mě vášnivě líbat a já se mu nijak nevzpíral.
Ruce jsem si přiložil k jeho bokům,kde jsem je jen jemně pověsil a nechal se unášet jeho doteky.
,,Ehm Ehm..." Odkašlal si někdo kousek od nás. Oba dva jsme se odpojili a otočili se k dotyčnému. Jimin stál kousek od nás a pozoroval každý náš pohyb.
,,Za jak dlouho bude jídlo? Jin říkal,že by to mělo za chvíli být." Namítl Jimin nějak zamračeně.
Jungkook se na něj usmál a odtáhl se ode mě úplně. ,,Utíkej,dodělám to." Pobídl mě a plácl přes zadek. Trochu jsem se nad tím začervenal a s poslušným kývnutím zamířil k Jiminovi.
Ten mě ihned čapl za paži a začal táhnout někam pryč. Prošli jsme obývákem,kde jsme proletěli jako nějaká střela,přičemž všichni jen stačili mrknout...
,,Kam mě to táhneš?" Zeptal jsem se ho zmateně, když mě dotáhl do naší ložnice. Jimin zabouchl dveře a zevnitř je zamkl.
Přišel ke mně a hrubě mě odhodil na postel. Tam jsem dopadl zády na a jen šokovaně sledoval každý jeho pohyb.
Jimin si lehl nade mě a začal mě propalovat pohledem.
,,Co to děláš?" Zeptal jsem se ho vyjukaně.
,,To uvidíš..." Vydechl svým hlubokým hlasem..
🐰🐯
Co se to tu děje? To se ho snad Jiminie snaží znásilnit??
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanfictionKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...