Jungkook chce být první člověk,který ho rozesměje.. A bude se snažit do posledního dechu...dokud ho neuvidí se smát pořád.Přitulil jsem se a nasál jeho vůni. Tak úžasně voní...
Nikdy jsem se pořádně nelíbal...a to jsem to ani s nikým nedělal...Holt jsem amatér...
Když by mě políbil a chtěl něco více,nevím..jestli bych ho dokázal uspokojit...
Jungkook mě trochu odtáhl a řekl. ,,Pojď,jdeme jíst." Kývl jsem a začal se zvedat.
Nějakým záhadným způsobem jsem se hnul a Jungkook potichu vzdychl. Zastavil jsem se a podíval se na něj. Měl skousnutý ret a koukal se mi přímo do očí.
Rychle jsem si stoupl a sklonil hlavu. Doprčic!
Jungkook si stoupl a chytil mě za ruku. Propletl si prsty a řekl. ,,Jdeme." Plaše jsem kývl a společně jsme opustili chatu.
Došli jsme k jídelně. Skoro nikdo tam nebyl kromě kuchařek. Přišli jsme k okénku a Jungkook řekl.
,,Mohli by jste nám dát nějaké jídlo?Trochu jsme zaspali.." Kuchařka vykoukla a když uviděla mě,usmála se od ucha k uchu.
,,Jistě. Počkejte chvíli." řekla při odchodu pro nějaké jídlo. Jungkook se otočil na mě a usmál se. Já jsem na něho jen nervózně koukal..
,,Tady." řekla a dala nám jídlo na pult. Jungkook pustil mou ruku a vzal oba dva táci do ruky.
Došli jsme ke stolu. Položil táci na stůl a začali jsme jíst.
Bylo ticho...Jediné,co bylo slyšet,bylo naše žvýkání...
Znervózňovalo mě to...
Měl jsem kurevskej hlad. Takže jsem se snažil najíst co nejrychleji. Neřešil jsem,že se na mě koukal. Prostě jsem jedl.
Když jsem dojedl,položil jsem hůlky a chytil se za břicho. Byl jsem přežranej..zase.
Jungkook se na mě podíval a zasmál se. Vzal ubrousek a začal mi otírat pusu. Přesněji řečeno,koutek rtu.
Otřel mi ho jemným dotekem..Bylo to příjemné...
Ubrousek položil na tác a stoupl si. Oba dva táci vzal do jedné ruky a tu druhou mi podal.
,,Jdeme." řekl a usmál se s jeho bunny úsměvem.Vzal jsem ho za ruku a společně jsme odložili táci,poděkovali a opustili jídelnu.
Chtěli jsme jít ke mně do stanu,ale Jungkook si musel vzít telefon,takže jsme prvně šli do jeho chatky. Tedy...jeho chatka nebyla chatka.
Byla to velká moderní chata. Byl tam dole obývák a postele. I když jsem tam už byl,nestihl jsem si ji pořádně prohlédnout.
Vešli jsme dovnitř a došli do obýváku. V obýváku byla ta ,,postel" na které jsme spali. Byl to spíše černobílý gauč..
Jungkook přišel ke gauči a vzal si mobil. Vrátil se ke mně a společně jsme zamířili ke dveřím.
Jungkook si strčil telefon do kapsy a společně jsme zamířili do mé chatky.Otevřel jsem dveře a vešel dovnitř. Podíval jsem se po pokoji a uviděl...
Jimina a Yoongiho.
Co asi dělali?...Ano. Líbali se...
Jungkook i já jsme jen šokovaně stáli ve dveřích a sledovali je. Oba dva jsme měli pootevřenou pusu z toho,co vidíme.
Jimin otevřel oči a zahlédl nás. Rychle se od Yoongiho odtáhl a otřel si pusu. Yoongi se na něho šokováně podíval a poté se podíval směrem,kam kouká Jimin.
🐰🐯
Uwuuuuu~ Taekook nachytal Yoonmina při jejich momentu~ Asi by si na to měli dávat pozor,
hošánci😉Protože TAEKOOK jsou oba dva velcí detektivové~
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanficKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...