Byla zhruba půlka filmu,když jsem slyšel potiché vzlyknutí. Podíval jsem se na Jungkooka a všiml si,že potichu brečí. Otřel jsem mu z tváře slzy a řekl jemným hlasem.,,Proč brečíš Kookie?" On se na mě šokovaně podíval a jen polkl. Přitulil jsem se k němu více a řekl. ,,Můžeš mi to říct. Nechci aby jsi brečel."
On se na mě podíval a otřel si zbytek slz.
,,Jen ten film je smutnej.." řekl s klepavým hlasem.Jasně. Akční film je smutný. V tom případě já jsem panelák...
Jemně jsem ho chytil za tvář a řekl. ,,Nejsi dobrý lhář.." Jungkook se na mě podíval a pár vlasů mi zastrčil za ucho.
Usmál se a poté mě chytil pevněji. Povzdechl jsem si a znovu se zeptal. ,, Tak..proč pláčeš?"
On se na mě znovu podíval a zhluboka se nadechl.,,Neochránil jsem tě..." Zašeptal smutným tónem Jungkook. Sklonil hlavu a začal mnout roh od polštáře.
,,Nemůžeš za to. Za to může ten bast-..." Odmlčel jsem se,protože jsem před ním nechtěl nadávat...
On zvedl pohled a zasmál se. ,,Jemu nadávat můžeš." Dal mi malou pusinku na tvář a poté si mě opřel o hruď. ,,Miluji tě..."
Po těchto slovech se mi zastavilo srdce.. Neslyšel jsem je tak moc dlouho...
Tak moc mi chyběli....Zvedl jsem pohled k Jungkookovi. Nejsem připravenej mu to říci...Nechci mu lámat srdce.
Sklonil jsem hlavu a snažil se něco rychle vymyslet..Jungkook si potichu povzdechl a řekl jeho hlubokým hlasem.
,,Pokud nejsi připravený,počkám." Řekl a smutně se usmál. Viděl jsem smutek v jeho očích..
Nechtěl jsem mu ublížit...Jen...Ještě mu to nemohu říci...Nejsem připravený.
Pevně jsem ho objal a snažil se myslet na něco jiného. Nějakým záhadným způsobem jsem usnul. Ano,u akčňáku.
Jungkook usnul také. Takže jsme spali a navzájem se tulili k sobě v pevném objetí.
________________________________
Vzbudil mě hlas,který řval na Jungkooka. Rozespale jsem otevřel oči a všiml si,že Jungkook není v posteli. Rozhlédl jsem se okolo a potichu šel dolu.
Šel jsem po schodech a zahlédl ženu,která agresivně řve na Jungkooka. Jungkook se na ni jen koukal a mačkal si pěst.
,,Jsi snad úplně blbej ?! Jak si můžeš někoho najít,když jsi zasnoubený?!" Řvala na něho uječená žena.
Počkat....
On je z-zasnoubený?...
T-tak proč mi říkal,ž-že mě miluje?...
,,Nejsem blbej! Už jsem ti řekl,že si tě nevezmu! Miluju někoho jiného. Už to pochop a vypadni,dokud nevzbudíš Taeho." Zařval na ni Jungkook nazpátek.
Žena vypadala chvíli zaskočeně,ale po chvilce se vzpamatovala a chystala se Jungkooka udeřit.
Tak to ne. Nebude mi na něj šahat!
Natož ho mlátit!
Rychle jsem seběl schody a došel k ní. Chytil jsem ji za ruku a odhodil pryč. Zase mi nějaká záhadná síla projela tělem a pomohla mi.
Žena se na mě podívala a poté se sarkasticky zasmála. ,,Jak se opovažuješ mě dotknout?!Ty nevíš kdo já jsem?!" zařvala na mě přes celou chatu.
Podíval jsem se na ni a řekl chladným tónem.
,,Ne.Nevím,kdo jste a nezajímá mě to. Jedna věc mě ale zajímá.."Oh bože...jestli z tohohle bude mít Jungkook problémy...zabiju se...
,,Proč se pořád mícháte do vztahů ostatních, kteří se navzájem milují a nikdy by si nevzali ženu jako vy?...Nechte mě přemýšlet..To jste tak na dně,že musíte jako odpad rozdělovat lidi, kteří se milují?!"
Sarkasticky jsem se zasmál a pokračoval. ,,Řeknu vám jedno. My spolu budeme navěky věkoucí a nikdy se nepřestaneme milovat. A pokud nás zabijete,potkáme se v novém životě a znovu se dáme dohromady. Teď radši odejděte. Nemáme na vás čas a ani ho s vámi marnit nechceme."
Žena se na mě jen šokovaně koukala. Zavrčela a odešla s prásknutím s dveřmi za sebou.
🐰🐯
Takhle to má být! Šikulka🤗
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanficKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...