Začal jsem cítil hromadící vztek v mé krvi. Zvedl jsem ruku a položil ji na tu toho muže. Vzal jsem ji a začal ji ohýbat. Cítil jsem obrovskou sílu. Využil jsem jí.Stoupl jsem si normálně a muži ohýbal ruku dál. Začal křičet,přičemž ten druhý přestal a podíval se na druhého muže.
Naštvaně jsem zavrčel a řekl mým vlčím hlasem muži. ,,Nebudeš se mě nějak dotýkat...ROZUMÍŠ MI?" Muž se sarkasticky zasmál a já přitlačil.
Ruku jsem mu jednoduše zlomil a skopal ho. Zbil jsem ho tak,že všude po jeho těle byla krev. Ne jen na něm,ale i kolem. Poté jsem zvedl pohled a zuřivě se podíval na druhého muže.
Stoupl jsem si a před odchodem k nim jsem do ležícího muže kopl pro uspokojení. Rozešel jsem se k druhému muži a probodával ho pohledem.
Muž tam jen zaskočeně stál a neuvědomil si,že stojím přímo před ním. Než se stačil vzpamatovat, chytil jsem ho pod krkem a hodil s ním o zem.
Sedl jsem si na něj a mlátil ho do té doby, co jsem z něho nevymlátil duši,jako z toho předešlého. Když jsem tak provedl, uviděl jsem posledního.
Byl to ten,kterého jsem odkopl pryč. Teď stojí u Jimina a snaží se ho rychle nabažit. Roztrhl mu tričko a hrubě ho líbal na hruď.
Tak to jsi podělal starouši...
Rozeběhl jsem se k němu a odtáhl ho od Jimina. Odkopl jsem ho pryč a on spadl na zadek. Přišel jsem k němu a připravoval se mu dát pěstí.
Najednou mě zastavila siréna policejního auta.
,,Ruce vzhůru! Hned!" Zařval neznámý hlas směrem k nám. Naštvaně jsem zavrčel a pustil ho.Ruce jsem zvedl tak,aby na ně bylo vidět. Najednou ze tmy vystoupil Yoongi a doběhl ke klepajícímu Jiminovi. Objal ho a začal ho ujišťovat,že je vše v pořádku.
Policista přišel blíže ke mně a podíval se mi do očí. Asi poznal,že jsem dost naštavenej. Přišel k muži a zkontroloval jeho tep. Zakroutil hlavou a podíval se na mě.
Všude na oblečení jsem měl krev a ruce omlácené od ran,které jsem jim dával. Taky jsem ale měl dost rudý obtiskl ruky na tváři a modrající modřinu kolem celého krku.
Policista přišel k dalšímu a zase zakroutil hlavu. Poté přišel k poslednímu. Jelikož byl na živu, zuřil jsem. Neměl co šahat na Jimina.
Jen jsem tam stál,celý od krve, pozorující policistu,který vedl muže do policejního auta.
Zatnul jsem pěst a rozešel se za nimi.,,Stát! Stůjte,nebo střelíme!" Řvali na mě ostatní policisti. Nezastavil jsem a šel dál. Najednou mě zastavila ruka kolem mého pasu.
Ucítil jsem známou vůni. Jungkook. Ohlédl jsem se a uviděl jeho hlavu na mém rameni a ruce kolem pasu,snažící se mě zastavit.
Zastavil jsem. Ruku jsem si přiložil na jeho a jemně ji stiskl. Jungkook mě pevně objal a já se probudil z tranzu.
Podíval jsem se na svoje ruce,oblečení a poté na Jungkooka. Začali mi slzet oči a klepat rty. Odtáhl jsem se a objal ho pevněji jako nikdy předtím. Jungkook mě objal také a začal mě hladit po zádech.
🐰🐯
Zachránce Kookie dostaven na své místo!!!😃
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanfictionKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...