69.

861 48 0
                                    


Po společné sprše jsme vylezli ven a usušili se. I když s ním mám něco zažitého,..pořád se stydím a jsem plachej...

Takže jsem počkal,než se oblékne Jungkook a po něm jsem šel já a převlékl se taky. Vzal jsem si potřebné věci do školy a zamířil s ním na snídani.

Když jsme přišli dolu,tetička i Jin byli trošku překvapení. ,,Myslel jsem si,že sis dělal prdel,.." Namítl Jin trochu pobaveně. Sedli jsme si a já jen nervózně pokukoval po ostatních.

Jungkook mě chytil za ruku a palcem mi ji hladil na uklidnění. Zhluboka jsem se nadechl a vzal si hůlky. Poděkovali jsme a začali jsme společně snídat.




Celou snídani bylo to nervózní ticho. Aishh. Jak já to nemám rád. ,,Takže,Jungkooku? Máte už vymyšlené něco ohledně dětí?" Zeptala se tetička zvědavě.

Z toho šoku mi zaskočilo a začal jsem kašlat. Panebože,proč se sakra ptá na něco takového u snídaně.. Vzal jsem si skleničku s pitím a celou ji vypil. Jungkook se potichu zasmál a já se na něho otočil.

,,No nevím,ještě jsme to neprobírali.." Řekl s úsměvem tetičce. Zvedl jsem se a řekl při chůzi do koupelny. ,,Musím si odskočit..."

Rychle jsem zavřel dveře od koupelny a pořádně se vykašlal. Stoupl jsem si před umyvadlo a podíval se na sebe.

Proč se na to k sakru ptala?. To snad slyšela-... Aisshhh Jestli to slyšela,tak jsem fakt někde!...

Opláchl jsem si obličej studenou vodou a zamířil zpátky za ostatními na snídani.

Přisedl jsem si na své místo a podíval se po ostatních. Už už jsem chtěl něco namítnout, ale nechal jsem radši pusu zavřenou a místo toho dojedl pár kousků zbývající snídaně.















,,Takže,nakonec jsme se rozhodli,že budeme dneska doma kvůli Jinovi. Nechceme ho pouštět ven,aby nenachladl. Takže se můžete rozhodnout,co dnes budete dělat kluci. Já tedy do školy musím,takže ho budete hlídat,jasné?"

Oba dva jsme kývli a tetička s úsměvem zamířila ke dveřím. Obula se a na rozloučenou nám mávla.

Pak nastalo ticho. Posbírali jsme nádobí a já ho šel omýt,jelikož jsem na řadě. Jimin si šel sednou k Jinovi a o něčem kecali...

V klídku jsem si omýval nádobí,když mě dvě silné paže objali kolem pasu. Jeho vůni poznám na míle daleko...

,,Nepotřebuješ pomoci Tae?" Zeptal se mě při pokládání hlavy na mé rameno. Pousmál jsem se a zakroutil hlavou. Kook mi políbil krk a spokojeně se usmál.

Napadl mě takový hehe... Nápad. Vzal jsem pěnu a dal mu si na nos. Jungkook se ihned odtáhl a pěnu z nosu si setřel.

Nahlas jsem se zasmál a nabral další. To jsem asi dělat neměl. Jungkook přistoupil blíže a pěnu mi dal na nos taky.

Rychle jsem ji otřel a namazal mu další na tvář. Pobaveně jsem se zasmál a utíkal pryč z jeho dohledu. Jungkook se ušklíbl a nabral si do ruky pěnu.

,,Ahh!!" Řval jsem při hlasitém smíchu. Utíkal jsem směrem ke gauči. Tam jsem začal chodit ze strany na stranu a nechtěl se nechat chytit Kookem.

,,Méďo~ Neutíkej!" Řekl mi pobaveně. Vyplázl jsem na něho jazyk a zasmál se. Najednou se Jungkook objevil přede mnou a já šokovaně zasmrkal.

Pěnu,kterou měl na ruce,mi otřel o tvář a zasmál se. Nafoukl jsem tvářičky a odešel zpátky do kuchyně jako poražený...

Znovu jsem namočil ruce do vody a myl neomyté nádobí. Zase se mi Jungkook obmotal kolem pasu a dal mi dětskou pusinku na tvář.

,,Andílku,nebuď naštvaný. Byla to jen hra,hm?" Chápavě jsem kývl hlavou a myl nějaké nože. Jungkook si mě najednou otočil a já ucítil nepříjemnou bolest na ruce.

,,Aghh.." Zavrčel jsem. Podíval jsem se na svou ruku a všiml si,že jsem se řízl. Jungkook vykulil oči a ruku mi vzal. ,,Tae!" Vyjekl.

Rychle vzal nějakou utěrku a obmotal ji kolem mého prstu. Tak moc to nekrvácelo. Jen Kook z toho dělal třetí světovou...

,,Moc se omlouvám... Nechtěl jsem-.." Umlčel jsem ho prstem na jeho rtech. ,,Nemůžeš za to. Příště si nebudu brát nůž tak blbě do ruky." Namítl jsem.

Dal jsem mu rychlou pusinku na rty a z šuplíku vyndal náplast. Zalepil jsem si to a vyndal nějaké rukavice. Pousmál jsem se na něj a znovu myl to zpropadené nádobí.

🐰🐯

JÁ CHCI TAKY ZAŽÍT TUHLE MOMENTKU K SAKRU.

Škoda. My máme totiž doma myčku🥲🤌🏻

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat