Pan učitel nervózně polkl a podíval se na mě. Můj pohled už nebyl jako předtím. Byl to naštvaný pohled,který dokazoval to,jak jsem v tuhle chvíli naštvanej.Jimin mě chytil za ruku a tím mě probudil z tranzu. Podíval jsem se na něj a on se jen slabě usmál. ,,Tak pane,odpovíte mi?" Zeptal se Chen provokativně.
Hluboce jsem se nadechl a řekl mým vlčím hlasem. ,,Chene, pokud nevíš,co se kde stalo, nerozšiřuj nepravdivé drby." Pan Nožička se zasmál a řekl důrazně.
,,Ty chceš vážně popírat pravdu?" Otočil jsem se na něho a probodával ho pohledem. ,,Nezahrávej si semnou Chene." Řekl jsem mu nebezpečně klidným hlasem.
Pan Nožička se opět uchechtl a řekl mi. ,,Nebo co? Snad mě zabiješ?" Si ze mě dělá prdel ne?!... Vztekle jsem odhodil lavici a stoupl si s pohledem na něho. ,,Řekl jsem dost." Řekl jsem mu mým vlčím hlasem.
Chen se opět zasmál a stoupl si také. ,,Copak? Už ses připravuješ mě zabít?" Cítil jsem takový vztek v mém těle... Hádám,že mi z ruky tekla krev kvůli stisku v pěst.
Zhluboka jsem se nadechl a zvedl lavici. Postavil jsem ji na místo a omluvil se panu učiteli. Poté jsem si sbalil věci a před odchodem ze třídy,jsem mu řekl důrazně.
,,Nezahrávej si s ohněm Chene." Poté jsem bez jediného pohledu odešel ven ze třídy a poté i ze školy. Vyšel jsem ven a sedl si na schody. Hlavu jsem si zakryl rukama a naštvaně si prohrábl vlasy.
Aishhh podělanej zmetek...
Vytáhl jsem telefon a podíval se na čas. 12:36.
Našel jsem číslo Jungkooka a zavolal mu.Tímhle písmem Taehyung
Tímhle písmem Jungkook,, Copak? Nemáš se teď učit méďo?" Zeptal se Jungkook jemně.
,,Ehm...N-ne. Máme přestávku..." Zakoktal jsem. ,,Tak proč neslyším kluky méďo? Děje se něco?" Aishhh asi poznal,že lžu...
,,No,...Já jen,..P-potřeboval jsem tě slyšet.." Zamumlal jsem. Jungkook si smutně povzdechl a řekl. ,,Taetae,kde teď jsi?" ,,Sedím před školou,proč se ptáš?" ,,Jen tak..." Najednou tímpl hovor.Co to s ním sakra?...
Mobil jsem si strčil zpátky do kapsy a dál seděl na schodech. Najednou jsem uviděl Jungkookovo auto na příjezdové cestě. Rychle zastavil a přiběhl ke mně. ,,Méďo? Co se stalo?" Zeptal se mě.
,,Nic...Jen jsem tě chtěl slyšet.." Řekl jsem mu jednoduše. Jungkook mě zvedl a odvedl do auta. Připoutal mě a nasedl. Někam odjel a já nevěděl kam...
Nechtěl jsem mu do toho kecat...Takže jsem radši mlčel.
🐰🐯
👀👀👀👀
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanfictionKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...