Poté jsem ho vášnivě políbil. Jungkook si jednu ruku dal na můj bok,kterým si mě přitiskl na hruď a druhou mi chytil tvář a jemně ji palcem hladil.Já si svou ruku položil na jeho hruď a nechal ji tam jen tak položenou. Jungkook při líbání naschvál skousl můj spodní ret,takže jsem pootevřel pusu.
Toho ihned využil a vklouzl jazykem ke mně do úst. Jako vždy to tam prošmejdil a dál mě líbal. V tom tichu bylo slyšet jen potiché mlaskání a tření triček o sebe.
Pomalu si mě Jungkook položil na klín. Když seděl,pořádně jsem si dosedl. Jungkook do mé pusy vydal vzdych. Aishh to je kurva hezkej zvuk. Naklonil jsem se na něho více a tím prohloubil polibek.
,,Tygře.... Pomalu..." Říkal mezi polibky. Dál jsem ho neohrabaně líbal. Prostě jsem ho teď chtěl. Začal mě provokovat... Holt to teď asi nezastaví.
,,N-ne..." Zamumlal jsem mezi mlasknutím. Jungkook se ušklíbl a nadzvedl mě. Chytil mě za zadek a odnesl mě směrem do kuchyně. Tam mě posadil na linku a dál mě líbal.
,,Méďo... " Řekl tím nejvíc sexy hlasem,co mohl. Zamumlal jsem něco jako 'hmm' a on si mě přisunul. Můj nemalý problém se otřel o jeho břišáky a já měl pocit,že jsem v nebi.
Vzdychl jsem mu do pusy a on to zopakoval. Zaklonil jsem hlavu a zadržel sobě zvuky vzrušení. Položil mě na linku a vyhrnul mi tričko.
Provokativní polibky mi začal pokládat na hruď,břišáky a na podbříško. Nespokojeně jsem zavrčel a on se mi zasmál.
Sjel níž a na podbříšku mi začal pokládat další polibky. ,,K-kooku~ Nezdržuj~" Řekl jsem mu při zaklonění hlavy.
Jungkook mi rty přejel přes opasek a poté ho odendal pryč. Z ničeho nic mě nadzvedl a odnášel někam jinam.
Zastavil u stěny. Tam mě postavil na nohy a v tu chvíli zvedl koleno. Tím narazil do mého problému a já měl pocit,že se brzo udělám.
Ušklíbl se a začal s ním pohybovat tak,aby mi dráždil můj rozkrok. Začal jsem hlasitěji vzdychat. Sklonil jsem se k němu a ,,zakousl" se mu do ramene.
Dál a dál dráždil můj problém... Už jsem měl fakt pocit,že se udělám,ale náhle přestal. Koleno pustil dolu a znovu mě nadzvedl. Odnesl mě do jeho pokoje,kde mě položil na postel.
Zaměstnal se mezi mé nohy a začal mě líbat na rty. Rukou mi sjel k rozkroku a začal mi opět jemně mačkat kamaráda. Prohnul jsem se v zádech a snažil se nevydat hlasitý zvuk.
Jungkook mi začal pomalu jezdit nahoru a dolu po mém nemalém problému. Zaklonil jsem hlavu a skousl si ret. Aishh
Na to se jen naklonil k mému krku a tam mi začal dělat znamení lásky. Dole mi začal honit. Ano. A měl jsem pocit,že jsem v nebi...
,,Mmm~" Vydal jsem ze sebe. Jungkook přidal ihned do tempa. Více jsem se prohnul v zádech a vydal vzdych jeho jména.
Po chvilince jsem se udělal do jeho ruky. Ještě štěstí,že mi nechal kalhoty. Jinak by to bylo na posteli... A spát se mi v tom fakt nechce.
Jungkook vyndal ruku z mých kalhot a mou nadílku si oblízl z ruky. Všechnu ji spolkl a dal mi jemný a dlouhý polibek.
,,Teď uspokojíš ty mě tygře." Řekl mi hlubokým hlasem. Udýchaně jsem kývl a zvedl se. Povalil jsem Jungkooka pod sebe a začal ho líbat na krku.
Poté jsem se dostal k břichu,tam jsem chvilku byl a potom... Jsem tam. Políbil jsem jeho podbříško a provokativně se na něho podíval.
🐰🐯
👀🍿
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanficKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...