57.

888 57 2
                                    


,,Kde je Jungkook?" Zeptal jsem se zvědavě Yoongiho. Yoongi pokrčil rameny a nic neodpověděl.

Povzdechl jsem si a věci si odložil na gauč. Rozešel jsem se cestou,kde jsme byli naposled.
Došel jsem do chodby se čtyřmi dveřmi.

Rozpočítal jsem si to a vešel do jedněch z nich.

Snad mám dobré tipování....

,,Jungkook-.." Zasekl jsem se,když jsem uviděl cestičku z lístečků růží k posteli. Zavřel jsem dveře a šel po cestičce k posteli.

Tam ležel nějaký papírek. Říkal,ať dojdu do místnosti,kde je věc,kde jsme naposledy byli spolu. Takže koupelna...

Položil jsem lísteček zpátky na postel a došel ke koupelně. Zhluboka jsem se nadechl a vstoupil dovnitř.

Všude byli balónky ve tvaru srdce,ve vaně byli květy růží a na zrcadle byl nějaký vzkaz.

Došel jsem k zrcadlu a přečetl si nápis napsaný červenou barvou uvnitř obrovského srdce. ,,Otoč se Méďo." Podíval jsem se kolem sebe,ale nikoho neviděl.

Kde je??...

Někdo mi dal ruce na oči a řekl mi záhadně. ,,Zkus hádat,kdo jsem. Máš jeden pokus Méďo." Potichu jsem se zasmál a řekl.

,,Myslím,..že je to kluk,který vypadá jako králíček,má nádhernou vůni,je vlastně celý krásný a já ho miluji nejvíce na světě."

Ruce povolili a já se mohl otočit. Podíval jsem se na Jungkooka a všiml si,jak sexy vypadal. Měl černou košili s černými kalhoty. Kolem krku měl řetízek,na kterém byla dvě písmenka v srdíčku.  J + T

Rukou mě chytil za tvář a usmál se na mě.

Políbil mi čelo a řekl mi jemným hlasem. ,,Zavři oči Taetae." Udělal jsem,co po mně žádal a čekal,co se stane.

,,Kime Taehyung. Chci ti říci,jak moc tě miluji, jak moc mi chybíš,když mě odpustíš na jen malou chvíli,jak moc tě chci políbit a jak moc si tě vážím..."

Otevřel jsem oči a uviděl Jungkooka klečícího předemnou s prstýnkem namířeným na mě.

,,Proto se tě chci zeptat,Kime Taehyungu,můj méďo,tygříku,budeš mě milovat po celý svůj život i s nedostatky,které mám? Budeš chtít nosit mé příjmení? Být můj navěky věkoucí?"

,,Vezmeš si mě Kime Taehyungu?"

Oh Můj Bože!!!! O-on mě požádal o ruku?!....

Natáhl jsem ruku k němu a on mi nasadil prstýnek. Stoupl si a já se štěstím rozbrečel. Jungkook se zasmál a pevně mě objal.

,,J-jak-..." Zamumlal jsem. Jungkook mě přerušil polibkem mezi vlasy. ,,Tae...Moc tě miluji." Řekl mi jeho něžným hlasem.

V objetí jsem nenápadně zčervenal a řekl mu nazpátek. ,,T-také tě miluji... Jeone Jungkooku." Aishhh proč koktám?!...

Odtáhl jsem se a otřel si zbytek slz z štěstí.

Podíval jsem se mu do očí a políbil ho. Jemně a láskyplně jsem ho políbil na rty a trochu zčervenal navíc.

Jungkook se do polibku usmál a políbil mě na zpátek.

Nechtěl jsem nějak zkazit tuhle přenádhernou chvíli,takže jsem ho jen dlouze políbil a odtáhl se. Podíval jsem se mu do očí a opět spatřil tu galaxii lásky,která patří jen mně.

Kook rukou sjel po mém boku až k dlani a tam mě za ruku chytil. Propletl si semnou prsty a podíval se mi znovu do očí.

,,Pojď,už na nás musí čekat." Řekl a já kývl . Tak jsme se ozešli ven z pokoje a došli do obýváku za ostatními.

🐰🐯

🥳🥳🥳

ayoooo i have snoubenec čEk🥵

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat