12.

1.3K 73 0
                                    


Teď byl čas na vyzkoušení. Měli jít dvojice. Jako vždycky. Vždy šel jeden žák s Yoongim nebo Jungkookem a zkoušeli cviky.

Upřímně jsem se bál. Neumím bojovat. Potřeboval bych více času na trénink...

,,Tak..první bude Jimin proti panu Yoongimu."
Oboum se na tváři objevil úšklebek. Jimin přišel a podal si ruku s Yoongim.

Yoongi mu něco zašeptal do ucha. ,,Budu na tebe hodnej zlatíčko." Jimin se sarkasticky zasmál.,,To bych měl být já princezno." řekl a poté začali.

Bojovali dost dlouho. Ani jeden nikdy nevrazil druhému. Vždy Jimin zkusil cvik a poté Yoongi kývnul.

Když to dodělali,šli další. Před odchodem Yoongi chytil Jimina za ruku a dal mu malou pusinku na tvář. Jimin se šokovaně podíval a jemně ho plácl po hrudi.

Yoongi se jen zasmál a šel si sednout. ,,Tak...Teď Namjoon s panem Jungkookem." Namjoon se nervózně zvedl a šel na žíněnku.

Jungkook si prokřupl krk a připravil se. Namjoon nervózně polkl a poté začali. Joonovi to moc nešlo. Pokaždé se dostal na zem.

Namjoon není žádná špejhle. Je namakanej. Ale..Jungkook má asi větší sílu..i když se mi tomu nechce věřit..

Je o asi tak dvě hlavy menší. Ale..už to má nacvičený žejo..

Namjoonovi to moc nešlo. Jungkook ho vždy srazil na zem,proto byl naštavnej...

Bylo to vidět. Vrčel po každém kroku. Došlo na poslední trik. To byl ten nejtěžší. Tam jsi měl ukázat,jak moc dokážeš odolat.

Namjoon se připravil. Jungkook se mu omotal nohama kolem krku a poté ho svalil na zem. Držel ho. Leželi na zemi. Čas se odpočítával na hodinkách,které učitel držel.

Namjoon držel dlouho. Ale já se na to už nemohl koukat. Stoupl jsem si a začal řvát na Namjoona. ,,Joone!Yah!přestaň!" Jungkook z překvapení trochu povolil.

Rychle jsem přiběhl k Joonovi. Joon si pomalu sedl a poté klidně řekl. ,,Jsem v pohodě. Nedělej si starosti."

Tomuhle říká v pohodě?..hah...málem se zabil!

Vlepil jsem mu facku. ,,Probuď se!málem jsi se zabil!" řekl jsem naštvaně na Joona. On otočil hlavu zpátky na mě a chytil mě za tvář.

,,Když jsem řekl,že jsem v pohodě,tak jsem."
Poté se na mě usmál hřejivým úsměvem a já se uraženě zvedl a opustil tělocvičnu.

,,Aishhhh" zavrčel Namjoon a zmateně si prohrábl vlasy. Poté si stoupl a uklonil se. Ihned se rozeběhl zamnou. Všichni jen zmateně koukali a nepobírali,co se to tu děje.

Šel jsem na záchody. Byla tu dlouhá chodba,kterou jsem šel. ,,Tae!" zařval zamnou Joon. Neotáčel jsem se. Nechtěl jsem.

Namjoon mě předběhl a zastavil mě. ,,Omlouvám se. Neboj se,nechtěl jsem si ublížit" řekl s hřejivým úsměvem.

,,Uhni." řekl jsem a odstrčil ho z cesty. Šel jsem na záchody a Joon mě následoval.
,,Nechtěl jsem tě naštvat. Jen jsem chtěl mít co nejvyšší čas." řekl.

Já jsem se ho snažil ignorovat,ale moc se mi to nevedlo. Opláchl jsem si obličej studenou vodou a poté si ho osušil.

Namjoon mě chytil ruku a řekl. ,,Nebuď nastvanej. Pojď,jdeme dodělat trénink." řekl a odtáhl mě ven ze záchodů.

Celou cestu jsem se snažil,aby mě pustil,ale má větší sílu,protože je Alfa..

Takže bomba.

Došli jsme do tělocvičny. Posadil mě vedle Jimina. Měl jsem uraženě nafouklé tváře,aby si uvědomoval,že jsem naštvanej.

Popravdě,už naštvanej nejsem..ale tak co?

,,Takže. Teď máte přestávku. Po přestávce se dostavte na určené místo,děkuji." řekl a společně s Jungkookem a Yoongim opustili tělocvičnu.

Namjoon si sedl naproti mě a chytil mě za tvář.
,,Odfoukni se méďo. Nebo se nafouknu já." řekl jemným hlasem.

Odfoukl jsem se a podíval se na něho. On se zasmál a společně jsme opustili tělocvičnu a šli směrem na určené místo.

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat