Bylo ticho. Jungkook se soustředil na řízení a já pozoroval šedé mraky na obloze. Silně se rozpršelo. Díval jsem se na kapky kapající po okénku...Chtěl bych ven. A užít si ten déšť... Ale jak...
Všiml jsem si,že projíždíme kolem zahrady. Samozřejmě byla Jungkookova. Jen jsem si ji předtím nevšiml...
Jungkook zastavil a já bez jediného upozornění vyběhl ven a v autě si nechal důležité věci. Vyběhl jsem ven a začal se točit a užívat si déšť,který padá na mou teplou pleť.
Zaklonil jsme hlavu a dál si užíval.
Jungkook šokovaně vystoupil z auta a přiběhl ke mně. ,,Tae! Co to děláš?!" Zahulákal na mě s deštníkem v ruce,který dal nad mou hlavu.
Podíval jsem se na něho a deštník naklonil nad něho. Začal jsem probíhat po cestě a rukama létal jako letadélko. ,,Wooah!!" Říkal jsem při hraní jako pětileté dítě.
Jungkook jen stál a smál se na mě. Podíval jsem se na něho a usmál se mým nejzářivějším úsměvem,který jsem kdy vůbec udělal.
,,Přidej se!!! Je to úžasné!!!!" Říkal jsem mu při běhání do kolečka jako letadélko. Jungkook se zasmál a odložil si nějaké věci do auta.
Přišel ke mně a protočil mě jako na nějakém bále. Chytil mě za pas a ruku mi vzal do své. Druhou ruku mi dal na jeho rameno a začal tancovat.
Bylo to úžasné...
Kdybych teda nepočítal to,že jsem mu několikrát šlápl na nohy... Jungkook se zasmál jeho hlubokým hlasem a nadzvedl mě.
Jemně mě nadzvedával a nechal mě stát na jeho nohách,které nás vedli. Plaše jsem se podíval do jeho obličeje a moje tváře nabrali malinový odstín.
Jungkook se usmál a nosem přejel přes ten můj. Dal mi láskyplný polibek na nos,tvář a na rty. Poté se odtáhl a nadzvedl mě jako nějakou baletku a ladně mě položil na zem.
Podíval se na mě a já v jeho očích uviděl celou galaxii lásky,která patří jen a jen mě a nikomu jinému. Jungkook přistoupil blíže a přitáhl si mě pasem blíže.
Ruce jsem si obmotal kolem jeho krku a užíval si tenhle krásný moment. Doslova jsem hltal každý kousek Jungkooka. Vypadal neuvěřitelně krásně.
Měl mokré rozcuchané vlasy,po rtech mu telky kapsy deště a oblečení měl celé promlčené stejně jako já. Avšak všechny tyhle věci mu přidávali na kráse...
Jungkook mě z ničeho nic políbil. Jemně a svůdně si přitiskl mokré rty na ty mé. Pomalu začal pohybovat rty a já se přidal. Láskyplně jsme se líbali v dešti...
Tak tohle si budu pamatovat na věky věků....
Nechtěl jsem přestat. Tento pocit byl nenahraditelný... A chtěl jsem ho zažít vícekrát.
🐰🐯
Zase čekám na mého prince. Ležím si tady na gaučíku a jen ČEKÁM NA SIGNÁL,TEN Z NEBE NEPŘICHÁZÍ A TAK ČEKÁM DÁL~🦭
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
Fiksi PenggemarKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...