Auu...Příště si rozhodnu,jestli s někým budu ehm ehm nebo ne... Akorát mě z toho bolí prdel...,,Taetae? Nechceš dnes jít třeba do kina?" Zeptal se zvědavě Jungkook při pohlazení mé ruky. Podíval jsem se na něj a usmál se.
,,Pokud chceš,můžeme.." Jungkook se ušklíbl a dal mi dětskou hubičku na rty. ,,Samozřejmě že chci Méďo~" Řekl mi jeho hlubokým hlasem.
Plaše jsem přikývl a zvedl se s úmyslem si dojít pro sklenici vody. Avšak mě nepříjemně zabolelo v prdítku,takže jsem se sesunul k zemi a bolestně zavrčel.
,,Awww... Méďo..." Řekl Jungkook trochu pobaveně. Ohlédl jsem se na něj a naštvaně naofoukl tvářičky. ,,Méďo,...Udělal jsem tě dobře?"
Ještě více jsem nafoukl tváře a řekl. ,,Ne, neudělal. Kvůli tobě mě bolí prdel a nemůžu se hýbat..." Jungkook se ušklíbl a namítl. ,,Ale neříkej mi,že se ti to nelíbilo Tygře~"
L-líbilo... A ani nevíš jak...
Mé tváře nabrali růžový odstín a já díky tomu musel pohledem odbočit jinak. Jungkook se potichu uchechtl a zvedl mě do náručí.
Položil mě na gauč a zeptal se mě jemně. ,,Kam jsi chtěl jít?" Na sucho jsem polkl a zakuňkal. ,,Pro p-pití.." Jungkook se usmál a odešel mi pro to pití.
Jakmile odešel,začal jsem se potichu proklínat. V mysli jsem se několikrát profackoval a litoval,že jsem s ním vůbec mluvil...
,,Tady.." Řekl Kook a podal mi sklenici vody. S menším úsměvem jsem se napil a sklenici položil na stůl.
Jungkook si ke mně přisedl a objal mě kolem pasu. Přitulil jsem se k němu a spokojeně si oddechl.
,,Co by jsi teď chtěl dělat Tae?" Zeptal se mě a jemně mi zkousl ouško. Po těle mi projela husina a já sebou trošku cukl.
,,N-nevím.." Zamumlal jsem na něj. Jungkook se odtáhl a posadil si mě na klín. Dal mi polibek na rty a usmál se.
,,Můžeme se podívat na nějaký film a objednat si třeba pizzu... Co říkáš?" Přikývl jsem a on se spokojeně usmál. Otřel se svým nosem jemně o ten můj a odtáhl se.
,,Jdu to připravit. Zatím zkus něco vybrat,ano?" Řekl mi a položil mě na gauč. Přikývl jsem a s tím jsem vzal do ruky ovladač.
Vybral jsem nějaký film a zanedlouho přišel Kook s nějakým občerstvením. Přisedl si a na to jsem pustil film a začal s ním koukat.
🐰🐯
😉
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
Fiksi PenggemarKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...