42.

1K 57 0
                                    

Usnul jsem. Ano,opět. Celou dobu jsem spal na Jungkookově klíně...A ani mi to nevadilo. Teď jsem si mohl užívat jeho pach, jeho vůni, jeho pokožku... prostě VŠECHNO.

Otočil jsem hlavu zpátky na krk a nos si opět strčil k jeho uchu. Zavrtal jsem se tam a vdechoval jeho krásnou vůni.

Samozřejmě jsem spal,takže jsem to udělal ve spánku.

Vzbudil mě pohyb. Pootevřel jsem oči a podíval se na spícího Jungkook. Králíček můj... Dostal jsem takovou chuť ho políbit. Tak moc mě přitahovali jeho rty...

Dva jahodové polštářky,které ho dělají ještě více krásným...

Opatrně jsem se přiklonil a políbil ho. Najednou jsem ucítil ruku na mém stehně a na mém zátylku.

Jungkook se připojil do polibku a prohloubil ho. Prvně jsem byl zaskočený,ale potom jsem se připojil a polibek mu vrátil.

Jungkook mě chytil za boky a jemně je mačkal. Ruce jsem si obmotal kolem jeho krku a tím si ho přiblížil více.

Líbali jsme se. Už to nebyli ty jemné polibky .Teď to byli dravé polibky z chtíče po dotekách toho druhého. Jungkook mě pomalu položil na postel a lehl si nade mě.

Nechal jsem ho a položil se na záda. On jen ležel přitisklý na mém těle a užíval si to. Rukou sjel na mé stehno a poté ho pokrčil,aby si mohl lehnout mezi mé nohy.

Chytil mě za stehna ze zadu a jemně je mačkal. Jelikož jsem citlivý na má stehna, vzdechl jsem mu přímo do pusy.

Jungkook se ušklíbl a rty přejel na krk. Tam je začal ožužlávat a poté i jemně okusovat. Prsty jsem mu prohrábl vlasy a dál se nechal ožužlávat.

Jungkook se vrátil k mým rtům a začal je líbat. Přidal jazyk a počkal na to,než ho nechám vniknout do mých úst.

Pootevřel jsem pusu a nechal ho proniknout. Jungkook začal jazykem projíždět každý kout mých úst.

Jelikož je Jungkook ten zkušenější...Nechal jsem ho vést. Přidal jsem jazyk také a začala válka o dominanci.

Samozřejmě vyhrál Jungkook...

Jazyk zandal a dál mě líbal. Skousl mi spodní ret a začal ho žužlat. Potichu jsem mu vzdechl do pusy a dál se snažil být sticha.

Jungkook pustil můj spodní ret a jazykem si oblízl rty. Podíval se na mě a poté se usmál. Znovu přiložil své jahodové rty na ty mé a začali jsme se od znova líbat.

Jungkook proniknul jazykem do mých úst a znovu to tam prošmejdil. Poté se odtáhl a dal mi dlouhý a láskyplný polibek nakonec.

Podíval se na mě a usmál se. Otevřel jsem oči a podíval se na něho nazpátek. Zčervenal jsem a snažil se nekoukat do jeho obličeje. Uhnul jsem a snažil se nečervenat.

Jungkook se zasmál a ukazováčkem si mě přitáhl do dalšího polibku. Odtáhl se a řekl.

,,Tygříku,příště nebudu tak milý."

Ušklíbl se na mě a zvedl se.

🐰🐯

Nebuď JK. Jen jdi do něj👀

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat