Měl zavřené oči a skousnutý ret. Uchechtl jsem se a rozepl mu džíny. Stáhl jsem je a lehl si na něho. Jungkook si mě přitiskl na hruď a trochu upravil pózu.Rukou jsem zabloudil pod jeho boxerky,kde jsem ho začal uspokojovat. Jungkook mi po prvním doteku nahlas vdechl do pusy. To bylo znamení,že je to ok. Hehe
Pokračoval jsem a po zrychlení se mi udělal do ruky. Vytáhl jsem ruku a otřel ji na jeho hruď. Lehl jsem si nad něho a začal poslušně olizovat všechnu tekutinu na jeho hrudi.
,,A-ahh~" Vydal ze sebe Jungkook udýchaně. Dál jsem se věnoval jeho nadílce a oblizoval ji. Když jsem mu dočistil jeho vypracovanou hruď, odtáhl jsem se.
Jungkook otevřel oči a usmál se na mě. Rukou mě chytil za ruku a přitáhl si mě do dlouhého a láskyplného polibku.
Odtáhl se a podíval se mi do očí. Usmál se a řekl mi jemným hlasem. ,,Pojď Taetae. Jdeme spinkat. Ráno si dáme sprchu." Kývl jsem a lehl si vedle něho.
Přitulil si mě do objetí a společně jsme po chvilce usnuli.
___________________________________
Je ráno. Vzbudil mě, jako vždy,Kook. Prohrábl mi vlasy a řekl mi při políbení čela. ,,Taetae. Jdeme se připravit do školy~" Ospale jsem otevřel oči a podíval se na něho.
Poté jsem si všiml,že jsme nahatý. Oh kurva! Rychle jsem se zahalil peřinou a zrudl nad vzpomínkou ze včerejška.
,,Tygře~ Nestyď se. Pojď,musíme se omýt." Kývl jsem a sedl si. S peřinou kolem těla jsem došel ke koupelně. Tam jsem ji bleskově odhodil a vběhl do koupelny.
Jungkook se zasmál a zakroutil hlavou. Já mezitím připravil rychlou sprchu a osprchoval se. Po mně šel Kook a zamířili jsme dolu.
,,Dobré ráno." Řekl Hobi sedající k jídelnímu stolu. ,,Dobré Hyung." Odpověděl jsem mu s protřením očí.
Došli jsme ke stolu,kde jsme se posadili a začali snídat.
Když jsme v klidu dojedli naši snídani, zamířili jsme se sbalit. Ani jsem si neuvědomil,jak rychle to všechno uteklo... Ale užil jsem si to..
,,Šup Šup! Nestíháme." Hulákal Yoongi ode dveří. Rychle jsem se obul a Jungkook zamknul dveře. Odebrali jsme se k autu,kde jsme následně nastoupili a odjeli směr ŠKOLA...
🐰🐯
Týjo. Takový domov,kde bych měla boyfrienda jako JK a mohla bych s ním dělat tolik věcí,bych nikdy neopustila bahahaha.
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanfictionKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...