28

1.2K 66 0
                                    


Přiběhli učitelé s lékarničkou a začali mi ošetřovat krk. Nebylo to moc hluboké,takže jsem měl štěstí.

Jungkook s Jiminem tam jen stáli a koukali na mě. Jungkook se snažil zadržet jeho vztek v sobě. Viděl jsem,jak jeho ruka krvácí,protože ji stiskl až moc.

Konečně mě ošetřili. Pomohli mi vstát na nohy a přišli semnou k Jungkookovi. Podíval jsem se na jeho ruku a chytil ji.

Vzal jsem svoje tričko a otřel s ním jeho dlaň. Znovu jsem zvedl obličej a podíval se do jeho očí. Vypadal hodně smutně a zároveň tak nahněvaně...

Chytil mě rukou kolem pasu a mou ruku mi dal přes jeho rameno. Došli jsme do davu a učitel řekl. ,,Ať se přizná ten,kdo ho kousl."

Ihned jsem se pohledem podíval na pana Nožičku. Měl zlý pohled. A ani nevypadal,že se má v plánu přiznat.

Nikdo se nepřiznal...

Učitel si povzdechl a řekl. ,,Dobře tedy.Tae?kdo to byl?" Podíval jsem se na něho a protočil očima.

,,Neřeknu kdo to byl. Pokud se nepřizná sám, donutím ho." Učitel se na mě šokovaně podíval a byl překvapenej, jak bych ho mohl donutit,když jsem raněný.

Pan Nožička se sarkasticky zasmál a všichni se podívali na něj. Ušklíbl jsem se a řekl. ,,To je on." Učitel se otočil na Chena a řekl,ať jde dopředu.

Pan Nožička přišel dopředu a stoupl si před učitele. Jungkook vypadal dost naštvaně. Chytil jsem ho za ruku a tím ho vrátil do reality.

Učitel se hluboce nadechl a řekl vážným vlasem. ,,Omluv se mu a poté dokončíme hru."
Pan Nožička se zasmál a řekl.

,,Za co se mu mám omlouvat?" Jungkook to nevydržel. Došel k němu a chytil ho pod krkem. Hodil s ním o zem a na zemi ho přimáčknul.

Všichni ví,že Jungkook je hodný a nikdy by nikomu neublížil...ale šáhl na jeho nejdůležitější věc v jeho životě..a to jsem Já.

Jungkook naštvaně zavrčel,aby potlačil chuť mu vrazit. ,,Pamatuj si jedno. Jestli se na něj jen zle podíváš,ukousnu ti hlavu a pověsím ji tvým rodičům nade dveře."

Tohle řekl jeho Alfa hlasem. Bylo to mega sexy.

Vím,že bych měl myslet na úplně jiný věci,ale nemůžu si pomoct..Je hrozně sexy..

Jungkook ho pustil a stoupl si rovně. ,,Všichni mě poslouchejte. Pokud někdo z vás sáhne na Taehyunga,pokusí se mu jakkoli ublížit,raději utíkejte,protože vás zabiju bez milosti. ROZUMÍTE?!"

Kurva...














Proč. Je .Tak. Hrozně. Sexy....















,,Ano pane!" zařvali ostatní jako odpověď. Jungkook se otočil a došel zpátky ke mně. Chytil mě za ruku a řekl směrem k Chenovi. ,,Vstaň a omluv se."

Pan Nožička věděl,že to bylo na něj. Těžce se zvedl a došel k nám. Podíval se na mě zlým pohledem a připravil se mluvit.

Jungkook ho hrubě chytil za vlasy a řekl jeho Alfa tónem. ,,Co jsem ti řekl?!" Chen změnil jeho pohled na vystrašený a chtěl začít mluvit.

Jungkook ho znovu přerušil kopnutím do kolenou. Díky tomu pan Nožička spadl na kolena a zavrčel.

Podíval se na mě a řekl. ,,Omlouvám se."

Uličník můj...

🐰🐯

👀👀👀👀

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat