27

1.2K 67 0
                                    



Když nás uviděl,vykulil oči. Rychle si otřel pusu a řekl. ,,Co tady děláte? A jak dlouho tam vůbec stojíte?"

Yoongi se ohlédl na Jimina a nervózně polkl.

Oba dva jsme si povzdechli. ,,Proč jsi tak nervózní?Vždyť jste se jen líbali.." řekl Jungkook klidným hlasem.

Yoongimu se hned ulevilo. Oba dva si oddechli a nadznačili,ať si sedneme k nim. Rozešli jsme se a sedli si k nim na postel.

Chvíli jsme si povídali a poté se vydali na program. Měli jsme jít a zahrát si nějakou ,,hru" .

Fakt mě zajímá,jaká hra to jako bude....

Přišli jsme a sedli si do davu.Yoongi a Jungkook museli sedět jinde, jelikož jsou to pan Yoongi a pan Jungkook...

,,Tak žáci. Teď si zahrajeme hru. Vlajky. Budeme je hrát trochu jinak.Pořád tady budou dvě vlajky a dvě území,ale přes pole budete běhat v přeměnění. Vždy když vstoupíte do kruhu,budete v lidském těle a když budete venku,budete ve vlčím těle."

Achjo...

,,Tak. Pravidla; nesmíte kousat,pokud kousnete druhého,jste venku ze hry. A celý tým bude dělat trest. Trest je takový,že budete muset nechat dojít druhý tým pro vlajku a nechat je vyhrát.Tak a teď začneme. Jsou dva kapitánové. Yoongi a Jungkook. Vyberte si pánové."

Jungkook s Yoongim si stoupli vedle sebe a začali si vybírat. ,,Taehyung." řekl Jungkook chladně. Rychle jsem se zvedl a došel za ním.

Yoongi se ušklíbl a řekl. ,,Jak chceš bráško."
Poté se podíval do davu a řekl. ,,Jimin."
A po chvíli si dovybrali zbytek členů týmu.

Naštěstí Chen nebyl semnou v týmu...Jinak bych ho asi fakt zabil.

Postavili jsme se na místa a začala hra. Já byl u kruhu a chránil vlajku. Musel jsem být ve vlkovi,lépe jsem slyšel každý krok a nebo šustnutí.


Boom!






Někdo mě praštil do hlavy. Spadl jsem na zem a podíval se směrem na toho člověka. Uviděl jsem Chena s jeho gangem,jak jdou do kruhu a berou vlajku.

Stoupl jsem si na nohy a snažil se je zastavit. Stačil jediný dotek a vlajka je zase naše. Rozeběhl jsem se proti panu Nožičkovi a dotkl se ho.

On pořád držel v ruce vlajku a nechtěl ji pustit.
Zavrčel jsem a řekl mým hlubokým hlasem.
,,Pusť ji. Je zase naše." On mě neposlechl a rozhlédl se kolem mě.

Rychle na mě vystartoval a kousl mě do krku. Nahlas jsem zařval a převtělil se do člověka. Spadl jsem na kolena a snažil se zastavit krvácení z mého krku.

Doplazil jsem se ke stromu a tam se opřel zádama. ,,Jungkookah..." Mumlal jsem. Najednou se ozvalo vití. Přiběhl ke mně krásný černý vlk a přeměnil se do člověka.

Jungkook...

Přiběhl ke mně a snažil se mi rukou zastavit krvácení z krku. ,,T-tae...ne ne ne...vydrž.."
Říkal mi se slzami v očích.

Hned přiběhli další vlci a přeměnili se do lidí. Uviděl jsem Jimina,jak k nám běží. Klekl si ke mně a začal brečet. ,,Tae...."

Slabě jsem se usmál a řekl klidným hlasem.
,,Je to v pořádku...nebreč..." Z posledních sil jsem zvedl ruku a otřel mu slzy.

Mezitím Jungkook začal být vzteklej. V jeho očích se začal objevovat vztek...

Jako kdyby chtěl někoho zabít...A to nejlépe hned.

🐰🐯

Tae,to nebyl jen pocit. To byla realita a ještě k tomu chtěl zabít někoho,kdo tě hezky mrknul do hlavičky😉

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat