80.

801 43 0
                                    


Jungkook mě jemně políbil a svou ruku mi přiložil k ústům. ,,Nasliň je Méďo~" Zavrněl mi do ouška.

Tak jsem tedy poslechl. Pořádně jsem mu naslinil prsty a on ruku s hřejivým úsměvem odtáhl.

Poté jsem ucítil tlak na můj vstup. Trochu jsem se prohnul v zádech a snažil se to vydržet. Vnikl do mě dvěma prstama a pomalu začal přirážet. Po chvilce začal přirážet a přidávat prsty.

Když měl tři prsty ve mně,začal přirážet rychleji a rychleji. Vzdychal jsem jak slastí,tak bolestí...Když konečně narazil na můj bod slasti, vydal jsem hrdelní vzdech.

Ušklíbl se a prsty vytáhl. Políbil mi čelo a řekl. ,,Teď to bude trošku bolet,ale po chvilce to přestane ,ano?" Přikývl jsem a on do mě začal potichu vnikat.

Nahlas jsem vydechl a ucítil slzy tlačící se z mých očí. Jungkook nahlas vydechl a zašeptal. ,,Jsi tak úzký...Uvolni se Tae~"

Snažil jsem se mu vyhovět,ale ta bolest mi to moc nepovolovala. Pomalu do mě vnikl až po kořen a začal pomalinku přirážet.

Skousl jsem si spodní ret a ze všech sil se snažil nerozbrečet tou nesnesitelnou bolestí. Jungkook si mě více přitiskl k tělu a políbil mě do vlasů.

,,Za chvíli to přestane.." Řekl mi jemně. Přikývl jsem a čekal,než ta bolest zmizí.

Jungkook silněji přirazil a objevil můj bod slasti. Vydechl jsem a on poznal. Začal do toho místa přirážet a tu bolest začala nahrazovat slast.

Oba dva jsme nahlas vzdychali a užívali si doteky toho druhého.

Byl jsem znovu skoro u vrcholu. ,,U-už budu." Zamumlal jsem na Jungkooka. Jungkook zaklonil hlavu a přidal.

,,Taky..." Vydechl. Nahned jsem se udělal na své břicho a on hluboko do mě. Rukama se opřel vedle mé hlavy a vystoupil ze mě.

Zalehl vedle mě a začal popadat dech stejně jako já.

Přikryl nás peřinou a přitiskl si mě na jeho nahou hruď. ,,Byl jsi úžasný Méďo~" Zavrněl s úsměvem. Více jsem se natiskl na jeho hruď a zavřel oči.

,,Dobrou noc Kookie." Řekl jsem mu ospale. Políbil mě do vlasů a řekl mi nazpátek. ,,Dobrou noc Taetae.."

S těmito slovy jsme se oba dva odebrali do říše snů...

___________________________________

Je ráno. Tentokrát jsem se probudil jako první. Otevřel jsem oči a podíval se po pokoji. Pohledem jsem dojel ke Kookovi,který si klidně spinkal vedle mě.

Musel jsem se nad ním pousmát. Byl tak rozkošný... Doopravdy vypadá jako králíček...

Jungkook se ke mně více přitiskl a svou hlavu si zavrtal k mému uchu. Tělem mi projela vlna vzrušení,ale musel jsem se začít trošku ovládat..

Byli jsme na sebe namáčklí a ani jeden z nás se nechtěl odtáhnout,natož vstávat...

Na pár minut jsem ještě usnul,protože mi tahle pozice vyhovovala a prostě tak...



Když jsem se probudil podruhé,trošku jsem se polekal,když jsem otevřel oči a Jungkook si mě prohlížel s tím svým pohledem.

,,Dobré ráno Taetae." Řekl mi jemným a zároveň rozespalým hlasem Jungkook. Věnoval mi polibek na čelo a ten jeho krásný úsměv.

,,Dobré ráno.." Odpověděl jsem nazpátek a párkrát zamrkal. Sedl jsem si na postel a prohrábl si vlasy.

Všiml jsem si,že nejsem nijak oblečený a jsem nahý. Nadzvedl jsem peřinu,abych zjistil,jestli všude a ano. Jsem celý nahý.

Podíval jsem se na Jungkooka a plaše se zakryl peřinou až po hlavu.

Jungkook se mé reakci jen zasmál a protáhl se.

🐰🐯

Asi bych se taky zasmála hahahah.

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat