47.

994 55 0
                                    



Skousl jsem si spodní ret a snažil se neudělat přes boxerky. Jungkook jeho rty sjel na podbříško,kde mě taky chvíli prudil...

Nedočkavě jsem se zamračil a řekl. ,,Nepruď mě..." Jungkook se zasmál a ihned mi stáhl boxerky. Rty mě začal líbat na hrudi a na krku a rukou mi začal...víte co.

Začal jsem se prohýbat v zádech a sténat jeho jméno. Zanedlouho jsem se mu udělal do ruky. Hluboce jsem dýchal a snažil se popadnout dech.

Jungkook si oblízl všechnu tekutinu na ruce a začal ji pomalu polikat. Poté se naklonil ke mně a začal si semnou vyměňovat sliny.

Možná to vypadalo nechutně,ale pro mě to byl nenahraditelný pocit. Všude po těle jsem měl husí kůži a v břiše mi poletovali motýlci~

Jungkook se odtáhl a utřel si slinu stékající po jeho bradě. Podíval se na mě a usmál se. Zčervenal jsem. Ano,opět. Jungkook se zasmál a pošeptal mi.

,,Méďo,byl jsi nádherný. Nestyď se." Fakt, tímhle mi pomáháš Kooku... Nevinně jsem se usmál a Jungkook se zvedl. Natáhl jsem si kalhoty a nervózně polkl.

Jungkook si mezitím sundal kravatu a poté si nechal jen košili s kalhotama. Usmál se na mě a zamířil někam do neznáma.

Podíval jsem se po domě a zkusil odhadnout, kam asi šel. Rychle jsem si stoupl a začal ho po domě hledat.

Obešel jsem snad celý dům,ale nenašel jsem ho. Byl jsem ztracený. Snažil jsem se ho marně najít,ale prostě ne.

Rychle jsem doběhl nějakou chodbou a zahlédl obývák. Sedl jsem si na gauč a zoufale se rozbrečel. Proč vždycky jen tak odejde?!...

,,Taetae? Co se děje?" Otočil jsem se a uviděl Jungkooka v teplákách a volném tričku. Rychle jsem k němu přiběhl a začal ho bouchat do hrudi. ,,Proč vždycky odejdeš a necháš mě za sebou!?" Řekl jsem ubrečeně.

Jungkook mě objal a zvedl. Došel semnou ke gauči a posadil si mě na klín. Objal mě a já ho objal nazpátek pevněji.

,,Promiň,pořád zapomínám méďo..." Pohladil mě po hlavě a řekl mi dál. ,,Neplakej,jsem tu s tebou a neopustím tě..." Popotáhl jsem nosem a otřel si slzy.

Obličej jsem si strčil k jeho uchu a tam se zavrtal nosem. Jungkook se zavrtěl a odtáhl mě od jeho krku. Usmál se na mě a palcem dlaně mi otřel zbytek slz.

Jemně mě políbil a rozcuchal vlasy. ,,Tae? V kolik ti normálně končí škola?" Podíval jsem se okolo sebe a zahlédl hodiny. ,,Zhruba teď,proč se ptáš?" Jungkook nestihl nic říct a vchodové dveře se otevřeli.

🐰🐯

HMMMMM...Kdopak asi???

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat