Uběhlo pár minut. U stánku byla fakt dlouhá řada,takže tam Kook musel čekat..Trošku znuděně jsem se rozhlédl kolem sebe a zahlédl tu malou princeznu. Pousmál jsem se a zamířil jsem k ní.
Seděla na lavičce a spokojeně si jedla cukrovou vatu. Dřepl jsem si před ní a zářivě se usmál.
,,Ahoj princezno." Řekl jsem jí radostně.Holčička se na mě doširoka usmála a vyjekla nadšeně. ,,Princi Taetae!" Zasmál jsem se a přikývl.
Holčička se mi obmotala kolem krku a objala mě. ,,Co tady děláte princi?" Zeptala se mě roztomile při odtáhnutí.
Usmál jsem se a řekl jí klidným hlasem. ,,Jsem tady kvůli zábavě. Kde máš nějaké rodiče princezno?" Holčička nad mou otázkou posmutněla.
,,Museli jet pryč. Řekli,ať tady zůstanu se svou starší sestrou,ale ta řekla,ať si hraju sama..." Načpulila své malinké rty a dodala. ,,Teď se tady někde courá se svýma kámoškama a já jsem jako vždycky sama..."
Usmál jsem se a pohladil ji po vlasech. ,,Chceš si semnou hrát? Jít na atrakce?" Holčička vykulila oči a začala kývat hlavou jako souhlas.
Zasmál jsem se nad tou roztomilou reakcí. ,,Tak dobře. Princezno," Vydechl jsem a stoupl si. ,,...chcete nastoupit do kočáru?" Holčička se zachychotala a přikývla.
Nadzvedl jsem ji a vzal si ji do náruče. Oba dva jsme se usmáli a holčička si uždibla ze své cukrové vaty.
,,Princi? Můžete mi koupit ledovou tříšť?" Zeptala se mě prosebně holčička. Jemně jsem jí prnknul přes nos ukazováčkem a dodal.
,,Jistě Vaše Výsosti." Holčička se zachychotala a já zamířil ke stánku s ledovou tříští. Koupil jsem jí to a došel na naše místo,kde už stál Jungkook a hledal mě všude kolem.
,,Kookie-ah!" Zavolal jsem na něj. Ohlédl se a já spatřil jeho zděšený pohled. Doběhl ke mně a objal mě i s holčičkou.
,,Kde jsi byl?! Víš jak jsem se o tebe bál?!" Odtáhl se a já se na něho pro uklidnění usmál. ,,Omlouvám se,jen jsem spatřil malou princeznu,takže jsem ji vzal sebou."
Jungkook se zmateně podíval na holčičku v mé náručí. Položil jsem ji na nohy a Kook si k ní dřepl. Usmál se jeho králičím úsměvem a řekl.
,,Ahojky...Já jsem Jungkook. Jakpak se jmenuješ zlatíčko?" Holčička se na mě podívala a trošku zděšeně zmáčkla mou ruku.
Dřepl jsem si k ní a podíval se na Jungkooka. Usmál jsem se a pohladil princeznu po její malé ručičce.
,,Neboj se ho. Je to člověk,kterého miluji a nikdy by ti neublížil. Přísahám." Dořekl jsem s položením ruky na hruď.
Holčička se nepatrně usmála a podívala se na Kooka. ,,Slibujete,že mně ani princovi Taemu neublížíte?" Jungkook se zářivě usmál a přikývl.
Holčička se doširoka usmála a objala ho kolem krku. ,,Našla jsem dalšího prince!!" Vyjekla radostně.
Jungkook se zasmál a pohladil ji po zádech. Vyzvedl ji a chytil ji do náručí. ,,Chtěla by jsi na nějaké atrakce?" Zeptal se jí jemně.
Přikývla a dodala. ,,Půjdeme jako rodinka! Ty jsi můj tatínek a princ Tae je maminka!" Dodala a zachychotala se.
Oba dva jsme se zasmáli a já jí prohrábl vlásky. ,,Dobře,tak jdeme princezno." Rozešli jsme se k nějaké atrakci a zábava začala.
🐰🐯
Hmmm. Už mi chybí jarmark a poutě. Sice to teď skončilo,ale tenhle rok to nebyl jarmark jako jarmark.
Už se těším na K2 hahaha.
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanficKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...