,,Hej Kooku. Otec mi řekl,že by s tebou a Taem chtěl povečeřet." Řekl Yoongi klidně. Z šoku jsem vyprskl všechen džus na Hobiho,který seděl naproti mně na gauči.Upsík!
Jungkook se potichu zahyhňal a podal ubrousek. Přisedl si blíž ke mně a začal mi utírat můj šokovaný obličej. Můj pohled se ihned upřel na Jungkooka,který mi utírá pusu.
Aishhh... Ty jeho rty... Sakra! Nech toho!
,,Jasný. Svému miláčkovi podej ubrousek,ale já co? Fakt dík." Řekl Hobi nabručeně a zároveň trochu pobaveně. Jungkook se pousmál a dál se věnoval mně.
,,Méďo,nečervenej se na mě tolik." Řekl mi jeho hlubokým hlasem do očí. Sklopil jsem hlavu k sobě do klína a začal se více červenat.
,,Dobře dobře,konec. Začínám si připadat single." Řekl Namjoon trochu otráveně. Všichni se jen zasmáli a pustili tam nějaký film,na kterém jsme se dohodli.
________________________________
Kvůli lepšímu efektu jsme zhasli. Tak,kdo se nekouká na nějaký horor bez zhasnutí?.. Hehe.
Byli jsme tak různě rozkládaní po gauči. Někdo na zemi,někdo na gauči a nebo tam někdo vůbec nebyl.Yoongi šli s Jiminem spát,protože už je docela pozdě... No a Namjoon s Hobim usli při filmu. Takže jsme tady jen já a Jungkook,kdo vlastně koukáme...
,,Méďo?" Zašeptal Jungkook. ,,Spíš?" Podíval jsem se jeho směrem a zašeptal. ,,Ne. Nespím." Jungkook kývl hlavou a přisunul se blíže.
,,A chce se ti spát?" Zeptal se nevinně. ,,Hmm.. Ani ne." Odpověděl jsem mu nechápajíc jeho otázku. Jungkook se ušklíbl a řekl. ,,Tak pojď,lehneme si."
Ihned jak dořekl,oba dva nás položil na gauč. Počkat... Proč chce,aby jsme šli spát,když nejsme ani jeden unavene-...
V mých myšlenkách mě přerušil dotek. Kook si obmotal ruce kolem mého pasu a jemně mi přejel po pekáči buchet.
Po celém těle mi projel pocit vzrušení. Jungkook si hlavu položil na mé rameno a zašeptal. ,,Pořád nejsi unavený?" Zakroutil jsem hlavou jako zápor a ucítil další dotek.
Tentokrát trochu níže. Ano. Přesně tam,kde si to myslíte. Potichu mi zavrněl do ucha a jemně mi pohladil rozkrok.
Zaklonil jsem hlavu a potichu vydechl. Jungkook se ušklíbl a dám mi ho pomalinku a provokativně hladil. Mezitím jsem mu do ucha vzdychal a snažil se být potichu kvůli klukům.
,,Tygříku? Vypadáš dost spokojeně~" Řekl mi jemným hlasem a přikousl mi ucho. Teď mi ho přimáčkl trochu více a já měl pocit,že jsem to podělal.
Vydal jsem trošku hlasitější vzdech. Jungkook mi rychle zakryl pusu rukou a pošeptal mi do ucha. ,,Pšššš... Nebo je vzbudíš Méďo~"
Poté mě začal líbat na krku a všude zanechávat značky od jeho rtů. Tam dole trošku přidal. Měl jsem pocit,že je tady 50 stupňů...
Úplně jsem hořel. Svou ruku jsem přidal na Jungkookovu a zastavil ji. Otočil jsem se k němu pohledem a na chvíli se tázavě podíval do jeho očí.
🐰🐯
😉😉😉😉
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanfictionKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...