Jungkook se sklidnil a řekl. ,,Konec hry. Jdeme." Jakmile to dořekl mě zvedl do náručí a šel pryč od ostatních.Došel semnou až skoro k chatám. Podíval jsem se na jeho obličej a řekl. ,,Můžu jít sám.." On se zastavil a podíval se na mě.
Do očí se mu nahrnuly slzy. Vypadal,že se každou chvíli rozbrečí. Pustil mě na zem a klepavě mě chytil za ruku. Podíval se jinam a šel dál po cestě.
Zastavil jsem a čekal až se na mě otočí. Neotočil. Viděl jsem jeho ruku,jak si otírá tvář. Brečel,ale nechtěl,abych ho viděl.
Poté se otočil na mě a falešně se usmál. Chytil jsem ho pevněji za ruku a společně jsme odešli. Nešli jsme do mojí chatky,ale do jeho.
Odemkl dveře a vešli jsme dovnitř. Posadil mě na gauč a nabídl mi něco k pití. Mezitím,co se snažil nebrečet,jsem pozoroval každý jeho krok.
Vypadal strašně. Byl zmatený,nevěděl co má dělat první a co jako druhé..
Když přišel zamnou a položil skleničku na stůl, přisedl si. Podíval se na můj krk a povzdechl si.
Pohladil mě po vlasech a dal mi malou pusinku na rty.Vrátil jsem mu ji. Nechtěl jsem,aby si nemyslel, že k němu nic necítím...
Odtáhl se a mile se zeptal. ,,Chceš se koukat na nějaký film?" Zamyslel jsem se a poté kývl.
Stoupl si a podal mi ruku. Dovedl mě nahoru.Byl tam černobílý pokoj v moderním stylu. Veprostřed byla velká postel a naproti ni byla televize,která byla pověšená na šedé zdi.
Vedle postele měl noční stolek a na něm ležel budík,který ukazoval,kolik je hodin.
Dovedl mě k posteli a odhrnul deku. Posadil mě a řekl. ,,Počkej chvilku,přinesu ti něco na převlečení."Odešel a za pár minut přišel s černým tričkem a teplákama. On už na sobě měl bílé volné tričko a černé tepláky.
Přišel ke mně a podal mi to. Poté si šel sednou na druhou stranu postele a otočil se.
,,Můžeš se převléct. Nebudu se koukat." řekl klidným hlasem.Nervózně jsem polkl a začal se převlékat. Pořád jsem pokukoval,jestli se nekouká. Rychle jsem si sundal tričko a chtěl si nandat to čisté.
Špatně jsem se hnul a zabodalo mě na krku.
Potichu jsem zavrčel a začal si oblékat triko. Doufal jsem,že mě neslyšel,ale vždycky to zakřiknu.Jungkook se otočil a uviděl mé polonahé tělo. Zakryl si oči a zeptal se . ,,Jsi v pořádku?" Já jsem nějak zabručel a dooblékl si triko.
Sedl jsem si na postel a Jungkook si sedl vedle mě. Lehl si někam doprostřed a řekl. ,,Nechceš si lehnout blíž?" Já jsem plaše kývl a sedl si těsně vedle něj.
On si dal svou ruku kolem mého ramena a tím si mě přitulil blíže. Podíval se na mě a řekl.
,,Na co by ses chtěl podívat?"Zamyslel jsem se a řekl. ,,Nějaký akčňák.." On se zasmál a řekl. ,,Dobře.." Našel nějaký film a zapnul ho.
🐰😃
Miluju akčňáky bahaha
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanfictionKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...