Je ráno. Probudil mě paprsek světla,který přes okno svítil do mého obličeje. Otočil jsem se na druhý bok a zabořil se do Jungkooka hrudi.,,Dobré ráno,Taetae.." Řekl mi Jungkook jeho hlubokým a rozespalým hlasem. Pootevřel jsem oči a nespokojeně zabručel. ,,Hmm.."
Jungkook se nad mou reakcí uchechtl a objal mě kolem pasu. Ruce si položil na mé podbříško a propletl si prsty.
,,Méďo... Za chvíli bude snídaně. Kluci říkali, že přijedou později,tak by jsme se měli jít nasnídat.." Řekl mi Jungkook a jemně mě kousl do ucha.
Trochu jsem se zavrtěl a jinak se ani nehl. Jungkook se nenápadně ušklíbl a políbil mě na krk. ,,Nezahrávej si semnou Tygře.." Zavrněl mi do ouška.
Nechtěl jsem nijak vzpomínat na ten včerejšek. Prostě jsem to chtěl vypustit a jít dál. Mít nádherný vztah s Jungkookem,být šťastný.
Avšak mi to pořád ta ošklivá slova kazila...
Odtáhl jsem se z objetí a hlavu si schoval do jeho hrudi. Nechtěl jsem znovu začít brečet,takže jsem se začal uklidňovat jeho objetím.
Jungkook byl chvíli zaskočený,co se děje,ale nechal to být a objímal mě nazpátek.
Po nějaké té chvíli jsem se odtáhl a podíval se Jungkookovi do očí. Navázali jsme spolu oční kontakt,který jsem po chvíli přerušil polibkem.
Jungkook se do polibku přidal a začal pomalu pohybovat rty. Přitáhl si mě za zátylek blíže a tím naše polibky prohloubil.
Upřímně,jeho rty,jeho doteky,jeho celého,jsem potřeboval. Potřeboval jsem ho mít u sebe a vědět,že mi je nablízku.
Vášnivě jsme se líbali a úplně zapomněli na snídani. Čas plynul vážně rychle a v naší práci nás vyrušil zvonek.
Jungkook něco zavrčel a dál mě líbal. Zvonek dál zvonil a mě i Jungkooka to začalo dosti štvát. Jungkook se ode mě ,s nespokojeným zavrčením, odtáhl a zvedl se.
,,Hned jsem tady~" Řekl mi s úšklebkem a došel ke dveřím. Já se mezitím dal na útěk do koupelny,kde jsem se co nejrychleji začal mýt a modlil se,aby sem nevlezl a nezačal se semnou sprchovat.
Né,že by mi to vadilo,to NÉ. Jen,teď jsem takový... Plašší hehe. Prostě bych to asi nedokázal a roztekl se,přičemž bych odtekl s tou vodou do odpadu.
________________________________
Osušil jsem se a oblékl se do nějakých tepláků a volného trička. Vysušil jsem si vlasy a vyšel ven z koupelny.
Venku na posteli,už seděl Jungkook a koukal se na mě s úšklebkem na tváři. A doprčic.. Jungkook se zvedl a pomalým krokem šel ke mně.
Začal jsem couvat,dokud jsem nenarazil do té zpropadené zdi. Jungkook si opřel obě dvě ruce vedle mé hlavy a podíval se mi do očí.
,,Už jsem si myslel,že mi hodláš utéct.." Řekl jeho extrémně hlubokým hlasem,který mi zavinil husí kůži všude po mém těle.
,,Proč bych měl utíkat? Heh.. Blbost." Řekl jsem mu s nervózním uchechtnutím. Jungkook se ke mně více přiklonil,takže jsme byli hrozně blízko u sebe.
,,Méďo?..Chtěl by jsi pokračovat?" Zeptal se mě a jeho ruku si umístil na můj pas,který mi jemně zmáčkl. Plaše jsem se na něj podíval a ani nestihl něco říci,jelikož mě políbil.
Jeho polibek jsem s radostí přijal a ruce si obmotal kolem jeho krku. Jungkook si mě chytil a za boky přitáhl k sobě.
Nadzvedl mě a chytil za zadek ve vzduchu. Nohy jsem si obmotal kolem jeho pasu,abych jen tak náhodou nespadl a nechal se jím jemně mačkat na.. víte čem. PRDÝLCE.
Kvůli vzduchu jsme se museli odtáhnout a nabrat trochu dechu. Jungkook mě opřel o zeď zády a jinak pořád držel ve vzduchu.
Dál mě,teď už hladově,líbal a já si užíval jeho božské polibky a doteky,které patřily jen a pouze MNĚ.
Náhle se po chvíli odtáhl a řekl při dětské hubičce na nos,čelo,tváře a rty. ,,Musíme dolu. Jsou tu kluci.." Poslušně jsem přikývl a tak jsme tedy za nimi šli a já se ještě vzpamatovával...
🐰🐯
Nevím,co sem napsat,tak vám pošlu trošičku lásky hahaha.❤️❤️❤️❤️
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanficKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...