Právě teď jdu po tom dlouhém červeném koberci,čekajíc na moment,kdy uvidím mého snoubence.S hlubokým nádechem jsem chytil tetičku Pegy za ruku a rozešli jsme se tak dál.
Po místnosti se ozval jen zvuk mých bot a tetičky podpatků. Byl jsem hrozně nervózní,ale zároveň jsem se hrozně moc těšil.
Společně jsme došli k oltáři,kde stál můj milovaný. Měl na sobě černé sako s bílou košilí, krásně upravené vlasy a vypadal prostě úžasně!
Usmál jsem se na něho a on mi svůj úsměv opětoval. Chytili jsme se za ruce a stoupli si naproti panu faráři,který se na nás oba usmál.
,,Sluší ti to Tygře~" Pošeptal mi ještě před tím, než farář začal mluvit.
,,D-děkuji. Tobě také." Zamumlal jsme plaše, nad čím se Jungkook usmál a nechal obřad pokračovat.
(Menší time skip,protože prostě moc nevím,jak se vedou svatební obřady heheh)
,,...Kime Taehyungu,vezmete si tady pana Jeona Jungkooka?" Zeptal se mě farář a já se šťastně uculil. ,,Ano." Řekl jsem.
,,A vy Pane Jungkooku. Vezmete si Kima Taehyunga?" Zeptal se teď Kookieho.
,,Ano." Odpověděl a usmál se též.
Ach bože! Já ho tak miluju!
,,Teď si prosím dejte váš první manželský polibek." Řekl nám,když jsme si nandali prstýnky.
Jungkook si ruce položil na mé boky a já mu tak ruce obmotal kolem krku. S úšklebkem mě políbil a já mu tak polibek vrátil.
Ihned na to se místností rozezněl potlesk a fandění. Já si avšak všímal jen jeho rtů,které jsem vášnivě líbal.
Odtáhli jsme se a pohlédli do očí toho druhého.
,,Pojď manželi. Musíme si užít hostinu." Poškádlil mě Jungkook a já ho tak laškovně plácl po ruce.
,,Jdeme." Zasmál jsem se a tak jsme si šli užít tu naši slavnou hostinu.
________________________________
Večer,když už hostina skončila a všichni postupně odešli,jsme zamířili domu též. Jeli jsme k Jungkookovi domu,aby jsme měli klid.
Tam jsme si dali společnou sprchu a já si došel ještě udělat čaj,jelikož jsme měli v plánu kouknout na nějaké filmy.
Stál jsem v kuchyni před linkou a zaléval si čaj. V té chvíli se mi silné paže obmotali kolem pasu a já ucítil jeho dech na mém krku.
,,Už pojď Tae.." Zavrněl mi do ouška.
Otočil jsem se k němu čelem a věnoval mu dětskou pusinku na rty. ,,Vždyť jsem si jen zaléval čaj~" Odvětil jsem.
Věnoval jsem mu další dětskou pusinku na rty, avšak se Kook do polibku přidal a už z toho nebyla dětská pusinka,ale vášnivý polibek, který se dostával až k líbání.
Jungkook mě nadzvedl a posadil na kuchyňskou linku,kde si ruce obmotal kolem mého zadku a při líbání ho i několikrát zmáčkl.
Já jsem si ruce položil na jeho ramena a polibky mu s chutí oplácel.
Po nějaké chvíli jsme přidali jazyky a začali se dost hladově líbat. Najednou jsem necítil jak sedím na lince,ale jak mě nese do našeho pokoje.
Tam mě položil na postel a přitom se odtáhl,aby si mohl sundat tričko a tím mi ukázat jeho namakané bříško.
Opět mě nedočkavě políbil a začal mi sundávat oblečení tak,jako on začal sundávat sobě.
Po nějaké chvíli jsme byli už jen v boxerkách. Jungkook mě líbal všude,kde jen mohl. Když svými rty dorazil na mé podbříško,nahlas jsem zavzdychal.
Jungkooka to asi povzbudilo a tak mi jedním tahem stáhl boxerky dolu a odhodil je neznámo kam. Pohlédl na mě a ušklíbl se.
,,Trochu si tě připravím Tygříku~" Zavrněl a já ihned na to ucítil,jak do mě vnikl jedním prstem. Zalapal jsem po dechu a než se nadál,měl ve mě tři prsty a začal přirážet.
Trochu jsem se prohnul v zádech a skousl si ret. ,,Mhm~" Zavrněl jsem z té slasti.
Jungkook po dostačující přípravě vytáhl všechny prsty a lehl si na mě,přičemž mě políbil na rty. ,,Hned přijdu." Řekl a zvedl se.
Někam odešel a já se tak ležící na jeho posteli pořád rozdýchával.
🐰🐯
Jen dýchej,Tae. Jen dýchej~
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanfictionKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...