79.

760 44 1
                                    


Lehl si na mě a dál mě hladově líbal. Rty sjel opět na mou hruď. Dorazil k mým břišákům,kde je začal opečovávat svými rty a já jen vzdychal a vzdychal...

Sjel k mému podbříšku,kde začal pokládat provokativní polibky. Zvedl pohled a podíval se na mou reakci.

Já se prohnul v zádech a začal hlasitěji dýchat. Ušklíbl se a dorazil níže. Oblízl mou špičku a já vydal hrdelní vzdech.

Chvilku ho oblizoval a potom si celou mou délku strčil do pusy. Zaklonil jsem hlavu a skousl si ret.

,,A-ahh~" Vydal jsem ze sebe. Nasadil tempo a já měl pocit,že je v tomhle pokoji najednou 50 stupňů...

Byl jsem skoro u vrcholu. ,,A-ahh~K-kooku~" Zavzdychal jsem při zmáčknutí peřiny v pěst. Jungkook přestal a podíval se na mě.

Zvedl se a zase mi políbil podbříško. Zaklonil jsem hlavu a zavrčel na něj.

,,Kookie~Neprovokuj..." Jungkook se ušklíbl a řekl mi jeho sexy hláskem. ,,Ale já nechci,aby jsi se mi tady udělal na prostěradlo Zlatíčko~"

Otevřel jsem oči a podíval se na něho. ,,A kam tedy chceš,abych se udělal?" Jungkook mi dal polibek na podbříško a dodal.

,,Ke mně do pusinky~" Na sucho jsem polkl a z nenadání Jungkook měl opět mou délku až po kořen v puse.

Vydal jsem hlasitý vzdech a měl pocit,že jsem se už udělal. Jungkook znovu zadal tempo a já se do pár sekund udělal k němu do pusy.

Všechnu mou nadílku spolkl a při sedání mi řekl. ,,Teď ty Tygře.~" Poplácal na svůj klín a já pochopil.

Zhluboka jsem se nadechl a připlazil se k němu. Tázavě jsem se na něho podíval a poté to začal.

Jungkook ihned začal vzdychat a já měl pocit, že to jsou ty nejvíc úžasné zvuky,které jsem kdy slyšel..

Tempo jsem zrychlil a začal dorážet do pusy. Po chvilce Jungkook převzal vedení a začal přirážet sám. Když přirazil trochu více,trošku jsem se přidusil a musel přestat.

Začal jsem kašlat a popadnout dech. Jungkook se naklonil ke mně a dal mi jemný polibek na tvář. ,,Omlouvám se. Nechtěl jsem-.." Políbil jsem ho a tím ho přerušil.

Jungkook se ihned přidal a přetočil mě na záda. Naklonil se blíže a skousl mi ouško. ,,Jsi připravený na něco většího?" Zeptal se mě opatrně.

Odtáhl se a podíval se do mých očí nejistoty.

Ano nebo ne? Já nevím... Já s tímto nechci přestat,ale je tady problém...

Ještě jsem se nikdy s někým nevyspal... 

Hodně váhavě jsem přikývl. Jungkookovi se v očích objevili jiskřičky. ,,A-ale.." Vychechl jsem na něj. Jungkook se zaměřil na můj hlas a čekal,co chci říci.

,,J-já... N-no... Proště j-jsem ještě s nikým n-nespal.." Zamumlal jsem plaše. Jungkook se potichu zasmál a dal mi dětskou pusinku.

,,Nevadí. Budu na tebe pro tentokrát hodný~"

Řekl mi s jeho hlubokým hlasem. Pousmál jsem se  na něj a potichu poděkoval.

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat