,,Miluji tě Taehyungu..." Řekl Jungkook po chvilce ticha. Byl jsem docela vykulený. Nečekal jsem to.. Mé tváře nabrali růžovou barvu a tak nějak jsem zakuňkal.,,Já tebe taky Jungkooku.." Jungkook se hřejivě usmál a pohladil mě po tváři. ,,Už půjdeme. Měl bych tě odvést domu." Řekl mi milým hlasem Jungkook.
Kývl jsem a začal se zvedat. Stoupl jsem si,ale omylem mi to uklouzlo a já spadl na Jungkooka zvedajícího z vany. Vykulil jsem oči a nedokázal se zvednout.
Jungkook se na mě trochu zaskočeně podíval a skousl si spodní ret při pohledu na mé jahodové rty. Nervózně jsem polkl a začal se zvedat. Jungkook mi rychle pomohl a vylezl také.
Osušili jsme se a Jungkook mi půjčil nějaké oblečení. Slušně jsem poděkoval a potom se do něho oblékl. Jungkook jen kývl a oblékl se také.
Mokré oblečení jsem nechal u něho a zamířil jsem společně s ním,ke dveřím.
,,Co tady děláte Kime Taehyungu?" Zeptal se nízký hlas z kuchyně. Lekl jsem se a cukl sebou.
,,Otče? Co tu děláš?" Zeptal se Jungkook ho trochu překvapeně.
Mr. Bang se zasmál a řekl klidným hlasem. ,,Přijel jsem navštívit svého syna,ale jak jsem si všiml,má něco jiného...Tak a teď odpovězte vy mě,Taehyungu."
Podíval jsem se na Jungkooka a na sucho polkl. Jungkook mě chytil za ruku a řekl hrdým hlasem otci. ,,Přišel zamnou. Ještě jsem ti neřekl,že jsem si našel přítele. Je to on. Nikdy se ho nevzdám. I kdyby mě to mělo zabít."
Mr. Bang pokýval chápavě hlavou a poté se podíval na mě. ,,Takže si budeme tykat?" Řekl z ničeho nic. Vykulil jsem oči a na chvíli zapomněl dýchat.
Jemu to n-nevadí?...Proč je tolik v pohodě? Děsí mě...
,,P-pokud chcete.." Řekl jsem mu. Otec se zasmál a řekl. ,,Dobře tedy,říkej mi strýčku Bangu. Klidně i otče. Teď by jste měli jet. Tvá tetička si bude dělat starosti." A jo!!!
Rychle jsem se obul a Jungkook to samé. Rozloučil jsem se a poté jsme odjeli ke mně domu.
Jungkook zastavil a podíval se na mě. Vystoupili jsme a zastavil mě před odchodem pryč. Zády mě opřel o kapotu auta a ruce si dal na kapotu vedle mého pasu a hlavy.
Vykuleně jsem se na něho podíval a zakoktal. ,,C-co to děláš?" Jungkook se zasmál nad mou reakcí a odpověděl něžně. ,,Chtěl jsem ti dát polibek na rozloučení... Ale když nechceš." Řekl při odtáhnutí.
Co?! Né! Já chci! Přitáhl jsem ho nazpátek a podíval se do jeho očí. Jungkook se opět pobaveně zasmál a dal mi dlouhý polibek na rozloučení.
Odtáhl se a řekl mi. ,,Zítra je sobota,uvidíme se po obědě. Přijedu tě vyzvednout Tygře. Sbal si nějaké věci,budeme spát u mě. Zbytek ti řekne Jimin."
Chápavě jsem kývl a připravil se odejít. Zastavil jsem a rychle doběhl k Jungkookovi. ,,Kookie-ah!" Zavolal jsem roztomile. Jungkook se otočil a já ho nečekaně políbil.
Rychle jsem potom odběhl a zabouchl za sebou dveře.
Jungkook se zaskočeně podrbal na zátylku a pro sebe se zasmál. Poté nastartoval a odjel domu.
🐰🐯
Asi začínám žárlit na vlastnoručně vymyšlený charakter v mé knize🥲🥲
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanfictionKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...