Mobil jsem si odendal od ucha a začal více brecet. On mě vážně nenávidí... Pomyslel jsem si při zachumlání do klubíčka v posteli.Najednou se ozvalo ťukání. ,,Tae? Tady Jungkook...Pustíš mě dovnitř?" C-cože? Co tady dělá? Šokovaně jsem se otočil ke dveřím a pomalu si sedl.
Došel jsem ke dveřím a odemkl je. Pootevřel jsem je a uviděl Jungkooka se starostí v očích. Za ním stál Jimin s Yoongim a koukali se na mě.
Jakmile jsem dojel pohledem k Jiminovi,uhnul jsem pohledem pryč. ,,Tae? Mohu za tebou dovnitř?" Zeptal se něžným hlasem Jungkook.
Podíval jsem se na něho a otřel stékající slzu z tváře. Udělal jsem krok do zadu a udělal místo pro cestu do pokoje.
Jungkook se mírně usmál a šel zamnou dovnitř. Před zavřením jsem se podíval na Jimina a poté je zavřel. Pomalu jsem došel k posteli,na které Jungkook seděl.
Nechal jsem ho sedět tam,kde sedí a já se znovu zachumlal do peřiny. Jungkook si sedl pohodlněji a podíval se mi do očí.
,,Co se děje?" Zeptal se opatrně. Sklopil jsem pohled k mým rukám a řekl mu. ,,J-já...vím,že mě asi nenávidíš za to,co jsem provedl..ale,..Já tě nedokážu pustit pryč..."
Otřel jsem si slzy stékající po tvářích a pokračoval dál. ,,Já...Nechci,aby jsi mě opustil jako má m-matka a otec...J-já to nedokážu... P-prosím...n-neopouštěj mě...Vím,že jsem zrůda...ale p-prosím,..o-odpusť mi..."
Jungkook se přisunul a objal mě. Pohladil mě po hlavě a řekl . ,,Nejsi zrůda-.." Přerušil jsem ho. ,,Kooku. Zabil jsem kurva 2 lidi!" Nechtěl jsem na něj zařvat,...ale zařval jsem. Jungkook začal mít skleněné oči.
Zvedl mi hlavu ukazováčkem k jeho obličeji a řekl mi jemným hlasem. ,,Nejsi. Nezlobím se na tebe. Miluji tě. A nikdy tě neopustím. "
Rychle jsem ho objal a začal nahlas brečet na jeho rameni. Jungkook mě utěšoval a nechal mě se vybrečet.
Asi po patnácti minutách jsem se odtáhl. Jungkook mi otřel zbytek slz z tváře a a řekl s úsměvem na tváři. ,,Jdeme spinkat andílku..."
Opatrně mě položil do postele a poté si stoupl a sundal si oblečení. Sundal si koženou bundu a džíny. Takže byl jen v tričku a boxerkách.
Přilehl si vedle mě a hlavu mi položil na jeho hruď. Přitulil jsem se blíže a užíval si ho. Už jen jeho přítomnost mě uzdravovala.
Po chvíli tulení,jsme usnuli a vpluli do říše snů.
🐰🐯
Tak nic. Planý poplach😉
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanficKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...