22

1.3K 71 5
                                    


Vykuleně jsem se na něho podíval. Byl tak blízko...Mohl jsem cítit jeho dech na mém obličeji..

Taky krásně voněl...Mohl jsem to používat místo drogy... Vlastně...on by mohl být má DROGA.

Odtáhl se a králičím úsměvem se usmál.
,,Pojď,musíme se převléknout." řekl a za ruku mě táhl do stanu.

Jen jsem spolupracoval,protože jsem nechtěl, aby se na nás koukali ještě více divně...

Došli jsme před chatku. Hluboce jsem se nadechl a vešel dovnitř. Jungkook mě jen následoval.

Uviděl jsem Jimina a Namjoona sedět na posteli a Yoongi se snažil uklidňovat rozklepaného Jimina. Přišel jsem blíže a tiše promluvil.

,,Ch-chime?" Jimin zvedl svůj ubrečený pohled a vykulil oči. Rychle se zvedl a přiběhl ke mně. Pevně mě objal a začal mi brečet na rameni.

,,Co se stalo?Jsi v pohodě?Bolí tě něco?" ptal se tak rychle,že jsem nestihl zaznamenat ani jednu z otázek.

Pustil jsem ho a řekl mým obvyklým tónem.
,,Pomalu...nestihl jsem zaznamenat ani jednu z tvých otázek.." Jimin se zasmál a posadil mě na postel.

,,Ptal jsem se,jestli jsi v pořádku.." řekl a otřel si zbytek slz. Povzdechl jsem si a řekl klidným hlasem. ,,Já ano,ale jeho tričko ne."

Poté jsem ukázal na Jungkooka,který se opíral o zeď a ruce měl zkřížené na hrudi. Jimin si rychle stoupl a uklonil se.

Jungkook se zasmál a přišel si sednout vedle Yoongiho. ,,Tak tohle je ten tvůj miláček?" Yoongi mi rychle zakryl pusu a trochu ho plácl přes ruku.

Já a Jimin jsme zasmáli. Jimin a Namjoon se na mě šokovaně otočili. ,,Tos byl ty?" zeptal se šokovaně. Já jsem se na něho zmateně podíval.

,,Co jako?" Jimin si povzdechl a řekl smutným hlasem. ,,Už jsem si myslel,že ses zasmál.." Povzdechl jsem si. Ruce jsem si dal na klín a začal je mnout z nervozity.

Jungkook a Yoongi se na nás nechápavě podívali a zeptali se. ,,Proč jste tak smutní?Proč by se Tae neusmíval?" Yoongi párkrát zamrkal a čekal na odpověď.

Jimin se připravoval odpovědět,ale zastavil jsem ho. Ruku jsem mu dal na jeho a řekl klidným hlasem. ,,Promiňte,nechci o tom mluvit."

Poté jsem se podíval na Jimina a on pochopil.
Chytil mě za ruku a povzdychl si. Nechal jsem ho držet mou ruku a já se jen dál koukal na svoje špičky od bot.

Jungkook si povzdechl. ,,Taetae?Co se děje?" zeptal se jemným hlasem. Tak moc mi připomněl mou matku...

S vykulenýma očima jsem se na něho podíval.
,,J-jak jsi mě to n-nazval?" zakoktal jsem na něj. Jungkook se usmál a řekl.

,,Taetae." Poté se usmál více a ukázal jeho králičí zoubky. Byl tak roztomilej... Nemohl jsem odolat. Pousmál jsem se.

Jungkook se na mě společně s ostatními podíval. Ihned mi úsměv zmizel,protože jsem uviděl,jak se na mě koukaj.

Jungkook se rychle zvedl a lehl si na mě. Ano. Lehl. Si. Na. Mě.

,,Konečně!!!" Říkal z radosti. Je tak roztomilej, když se raduje... Políbil mě snad po celém obličeji. Všude mi dával malé a hřejivé pusinky.

Cítil jsem se divně. Cítil jsem hřejivý pocit na hrudi..A v žaludku?...jako..že by motýlky...


Panebože!....





















Něríkejte mi!....




















Že jsem se....





















ZAMILOVAL!!!!

🐰🐯

ANO. Z.A.M.I.L.O.V.A.L. J.S.I. S.E.

WEREWOLF [태극기] ☽Kde žijí příběhy. Začni objevovat