Dovnitř vešel Yoongi a za zadkem mu stál Jimin. Zuli se a vešli dovnitř. Zastavili se při pohledu na nás. Ztuhle jsem seděl na Kookově klíně a plaše polkl.Jungkook si mě rychle přitulil na hruď a položil na záda. Dal mi rychlou pusinku na nos a odtáhl se. ,,Co tu děláte? Máte snad rande?" Zeptal se Jungkook Yoongiho.
Yoongi se zamračil a řekl mu. ,,Spíše vy. Nevím, co jste tady dělali,ale radši to vědět ani nechci..." Řekl a chňapl Jimina za ruku. Prošel kolem nás a Jungkook na něho zařval.
,,Yah! Tohle je můj dům!" Povzdechl si a poté se uchechtl. Podíval se na mě a znovu si mě položil na klín. Dal mi hubičku na krk a řekl mi. ,,Řekneš mi teda,proč jsi mě chtěl vidět méďo?"
A sakra...Nervózně jsem polkl a zakoktal. ,,N-no...J-jen jsem se chtěl...ulít." Řekl jsem při vymýšlení mého velkolepého plánu. Jungkook se zamračil a řekl mi.
,,Tygře,nejsi dobrý lhář. Příště si svůj velkolepý plán více promysli..."Podíval se na mě psíma očičkama a řekl. ,,Od teď jsem tvůj plyšák Kookie,chci slyšet tvoje bolístky a poté je uzdravím,hm?"
Už zase...Aishh. Přitulil jsem se k němu a začal mu mumlat do uší. ,,Dobře králíčku Kookie... Ehm...No. Prostě mi jen někdo napsal nějaký papír se vzkazem...Nic víc.."
Jungkook se rychle odtáhl a řekl. ,,Kdo,co napsal?" Podíval jsem se mu do očí a začal jsem cítit hromadící slzy v mých očích,nad vzpomínkou na ty slova v papíře.
,,J-jen...Že jsem v-vrah...Že si to prý t-ti muži nezasloužili...A-a-..." Jungkook si mě přitáhl do objetí a začal se mi omlouvat. Znovu jsem se mu rozbrečel na rameno a objal ho.
,,Kook-..." Volal na něho přicházející Yoongi. Zastavil a podíval se na situaci. Kook se na něho podíval a Yoongi pochopil. Odešel a nechal nám nějakou chvíli. Rychle došel pro Jimina a společně se schovali za rohem.
,,Co to děláš Yoongi-.." Yoongi ho přerušil a pohledem nadznačil,ať nás chvilku poslouchá.
,,Kooku...J-já...Nechtěl jsem je zabít...J-jen... Nechtěl jsem,aby ubližovali J-jiminovi... Nechci,aby mě někdo za to o-odsuzoval...N-nechtěl jsem-.."
Jungkook si mě přitulil více a zastavil mě v mluvení. Políbil mě do vlasů a začal mě utěšovat. ,,V pořádku,nevyčítám ti to...Neboj se. Udělal jsi správně,Jimin ti to nevyčítá-.."
Přerušil jsem ho. ,,V-vyčítá...Jinak by se semnou bavil jako dřív...T-teď mě ignoruje... A ani do očí se mi nepodívá...Asi je mnou znechucený...S-stejně j-jako j-já..."
Jungkook se odtáhl a otřel mi z tváří slzy. Popotáhl jsem nosem a znovu se k němu přitulil. Neměl jsem tušení,že tam Jimin s Yoongim jsou... Prostě jsem se potřeboval znovu vybrečet.
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
Fiksi PenggemarKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...