Hluboce jsem si povzdechl.Otočil jsem se a podíval se na Jungkooka. Vypadal celkem šokovaně. Ale jak jsem řekl,nenechám si na něj šahat.Přiběhl jsem k němu a pevně ho objal. Bál jsem se,že mu něco udělá. Potichoučku jsem mu brečel na rameni. Ucítil jsem,jak nohama nejsem na zemi. Opět. Odtáhl jsem se a uviděl,jak mě Jungkook drží pod zadkem a nese nahoru.
Odnesl mě do pokoje a položil na postel. Tedy, nebylo to měkké přistání. Omylem zakopl,takže jsme společně spadli na postel. Ležel mi mezi nohama a rukama se opíral o postel vedle mé hlavy.
Oba dva jsme se na sebe vykuleně koukali. Jungkook nervózně polkl. ,,Promiň." Řekl při vstávání. Chytil jsem ho za pas a přitáhl si ho zpátky na sebe.
Nevěděl jsem co dělám,můj vlk říkal,ať to udělám. Ať ho políbím,ale moje mysl říkala opak. Koukali jsme se navzájem druhému do očí.
Náš oční kontakt přerušil dotek Kooka rtů na těch mých. Byl to zvláštní pocit. Cítil jsem,jako kdybych mi poletovali v břiše motýlci.
Jeho rty chutnali krásně. Měl je jemné a sladké. Jako kdyby měli pasovat do těch mých. Začal jsem spolupracovat a oplácet mu jemné polibky.
Dal si ruce k mému pasu a jemně mi hladil boky. Já si obmotal ruce kolem jeho krku. Přitáhl jsem si ho blíže a tím prohloubil polibek. Jungkook mě zvedl a posadil si mě na jeho klín.
Ucítil jsem jeho juniora. Když jsem si dosedl, potichu mi vdechl do pusy. Pokračovali jsme. Jungkook si mě přitiskl blíže k jeho tělu a dál mě jemně líbal.
Tak krásná atmosféra. Jenže ji prostě musel přerušit fakt,že nám dochází dech. Odtáhli jsme se a nadechli se. Zrudl jsem a radši uhnul pohledem.
Jungkook se potichu zasmál a přitáhl si mě do dalšího polibku. Dal mi dlouhý a láskyplný polibek. Poté se odtáhl a usmál se. Úplně jsem viděl,jak vypadám...
Jsem dvojče rajčete.
Jemně mi prohrábl vlasy a řekl jeho nízkým hlasem. ,,Pojď,za chvíli bude večeře." Chytil mě jemně za boky a sundal z jeho klína. Jelikož
jsem ztuhl,nehýbal jsem se.Do reality mě přivedl další jemný dotek na mých rtech. Jungkook mě jemně chytil za tvář a řekl ještě jednou. ,,Pojď,nebo místo večeře sním tebe." Ušklíbl se na mě šibalsky.
Vykulil jsem oči a ihned se zvedl a začal připravovat. Jungkook se zasmál nad mojí reakcí. Přišel ke mně a řekl. ,,Nepřevlékej se. Půjdeme v tomhle." Chytil mě za ruku a už mě táhl ven.
Zastavil jsem ho a zeptal se nervózně. ,,C-co když nás uvidí Mr. Bang?" Jungkook mě pohladil po tváři a řekl. ,,Nic neudělá. Bude si muset zvykat. Od teď budeš bydlet semnou...a jseš i členem naší rodiny." Poté se hrdě usmál a ukázal jeho bunny úsměv.
Rodina....
ČTEŠ
WEREWOLF [태극기] ☽
FanfictionKim Taehyung je vlk Omega. Je mu 19 let a bydlí společně s jeho nejlepším kamarádem Jiminem. Taehyung nemá žádnou chuť do života. Nejraději by to skončil,ale kvůli Jiminovi to nikdy neudělal. Jeho matka zemřela a otec ho opustil. Nikoho nemá. Chodí...