Maud pov
Ik open mijn ogen door het zonlicht wat in mijn ogen schijnt. Ik zucht en pak mijn mobiel van het nachtkkastje af. Ik ga op mijn rug liggen en open Instagram. Ik scroll wat door de foto's heen en like er een paar. Dan zie ik een foto voorbij komen van Perrie en mij. We lopen samen hand in hand het huis uit. Ik zucht diep en bekijk de reacties. Het zijn vooral vragen over wie ik ben. Ik rol mijn ogen en sluit dan Instagram af. Ik stap uit bed en strompel de trap af. Ik loop de woonkamer binnen en Hachi rent vrolijk op mij af. Ik hurk neer 'Heyy' en ik begin hem te aaien. Ik grinnik en til hem op. Ik loop de woonkamer verder in en Perrie zit al op de bank. 'Goeiemorgen' zeg ik. Ze kijkt op en glimlacht. 'Goeiemorgen' zegt ze terug. Ik glimlach en zet Hachi weer neer op de grond. Hij huppelt vrolijk naar Perrie en springt bij haar op de bank. Ik loop ook naar de bank en ga naast haar zitten. 'Beetje lekker geslapen?' Vraagt ze. Ik knik 'ja best wel' glimlach ik. Ze knikt tevreden 'en jij?' Vraag ik. Ze knikt 'ja ook wel' glimlacht ze. Ik glimlach 'zullen we maar gaan ontbijten?' Vraagt ze. Ik knik en glimlach 'is goed' antwoord ik. Ze glimlacht tevreden en staat op. Ik volg haar voorbeeld en help haar met de tafel te dekken.Na het ontbijten sta ik onder de douche. Ik was mijn lichaam en spoel daarna de shampoo eruit. Dan was ik mijn haren uit en blijf genietend onder de warme stralen staan. Ik sluit mijn ogen en begin zacht te zingen. Het klinkt niet maar dat maakt niet uit.
He used to sing me sweet melodies
He played me, made me believe it was real love
Sing me sweet melodies
But the day he did me wrong
The song couldn't go on and on
Ik zing niet hard maar met hard genoeg zodat je het kunt horen.Perrie pov
Ik sta voor mijn kledingkast te twijfelen wat ik aan moet doen. Dan hoor ik zacht gezang en ik kijk op. Ik loop naar waar het geluid weg komt en het is de badkamer. Ik glimlach en luister naar de stem. Het is Maud en het klinkt echt prachtig! Ze zegt zelf dat het niet klinkt maar ze kan echt prachtig zingen. Ik glimlach breed en loop weer naar mijn slaapkamer. Toch weet ik nog steeds niet wat ik aan wil doen. Ik kijk tussen mijn skinny jeans maar twijfel nog steeds. Dan kijk ik maar tussen de jurkjes en glimlach. Ik pak een witte jurk waar strepen op staan. Dan pak ik er een spijkerjasje bij en mijn witte hoge laarzen.Outfit Perrie 👆
Na een tijdje zitten Maud en ik weer aangekleed en al op de bank. 'Heb je er zin in?' Vraag ik. Ze kijkt me niet begrijpend aan 'om de meiden te ontmoeten' glimlach ik. Ze knikt heftig 'ja zeker weten' zegt ze vrolijk. Ik glimlach 'gezellig' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht breed 'zullen we gaan?' Vraag ik. Ze knikt 'is goed' glimlacht ze. Ik knik tevreden en sta op. Ze volgt mijn voorbeeld en staat ook op. Ik pak mijn mobiel en mijn sleutels. We trekken onze jassen aan en lopen naar buiten. Ik zie weer de paparazzi en ik zucht diep. 'Kom' en ik pak Maud haar hand weer vast. Ze glimlacht en we lopen samen naar mijn auto. Er worden duizenden foto's gemaakt en veel vragen gesteld. 'Perrie wie is dat?' Wordt er gevraagd. Ik reageer niet en loop gewoon door. Ik open de auto en Maud stapt in. Ik loop om en ga achter het stuur zitten. Ik start de auto en de fotograven lopen gelukkig weer weg. 'Gaat het?' Vraag ik aan Maud. Ze knikt 'ja het is wel veel maar het gaat wel' glimlacht ze. Ik knik tevreden en begin te rijden. Het is even stil maar dan begint ze te praten. 'Bedankt voor de make-up' zegt ze. Ik kijk haar kort aan 'zodat niemand dat blauwe oog ziet' legt ze uit. Ik knik langzaam 'ik ben gewoon nogal onhandig' lacht ze zacht. Ik glimlach en dan is het weer stil. Ik vraag me af of ze wel echt is gevallen. Ik heb het idee dat er iets anders is gebeurd. Ik weet niet wat maar ze wil het niet vertellen. Ik zucht onhoorbaar en let op de weg. Misschien verteld ze het wanneer ze eraan toe is. Ik bedoel ze kent me nog niet zo goed, dus vertrouwen is er nog niet. Maat hopelijk komt dat nog. Ik hoor 'sweet melody' en Maud zet de radio wat harder. Ik glimlach en ze kijkt vrolijk voor zich uit. Ik grinnik en zing zacht mee.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...