Maud pov
We komen thuis aan en al snel helpt Perrie mij met de auto uit te komen. Ik kijk haar dankbaar aan en ik hink samen met haar naar de rolstoel. Die Jade al voor ons heeft uitgeklapt. Ik ga zitten en Perrie duwt weer de stoel. Jade opent de voordeur en sluit de deur weer achter ons. Perrie rijdt mij naar de bank en helpt me met uit de rolstoel te komen. Ik hink naar de bank en Perrie ondersteunt mij. Ik plof neer 'dankje' zucht ik. Ze glimlacht en komt naast mij zitten. 'Het is tenslotte mijn schuld' zegt ze. Ik frons 'ik ben met mijn volle gewicht op je enkel gevallen' zegt ze met een rood hoofd. Ik rol mijn ogen 'Pez, zo zwaar ben je niet' zeg ik. Ze zucht diep en geeft geen antwoord. 'Pez' zeg ik weer. Ze kijkt me aan 'i know' zegt ze. Ik glimlach 'ik voel me alleen schuldig' zucht ze. 'Dat hoeft toch niet' zeg ik. 'Je kan er niks aan doen babe' bemoeit Jade zich ermee. Ze gaat aan de andere kant naast Perrie zitten. Perrie zucht 'ik ben toch zelf over mijn eigen voeten gevallen' zeg ik. Perrie knikt 'wacht' zegt ze ineens. 'Wat?' Vraag ik. 'Je kon je toch niks herinneren?' Vraagt ze verbaasd. 'Het begint weer terug te komen' glimlach ik. Ze knikt 'gelukkig maar' zegt ze met een glimlach. Ik knik instemmend en het is een poosje stil. 'Ik heb honger' zeg ik met een pruillip. Jade en Perrie schieten allebei in de lach. Ik kijk ze zuur aan 'ik eigenlijk ook' zegt Perrie ineens heel serieus. Weer schiet Jade hard in de lach 'jullie zijn echt zussen' zegt ze lachend. Perrie en ik kijken haar allebei zuur aan en ze grijnst. 'Maar ik heb eigenlijk ook wel honger' zegt ze. 'Zie je' zegt Perrie. Ik grinnik en ze beginnen ook allebei te lachen. 'Dus gaan we wat eten?' Vraag ik dan. Perrie knikt heftig 'wat wil je eten?' Vraagt Jade. 'Pizza' zeg ik meteen. Jade giechelt 'we hebben nog pizza deeg liggen. Voor zelf pizza te maken' zegt Jade. Perrie zakt hysterisch onderuit 'ik heb echt geen zin om zelf pizza te maken' zegt ze met een pruillip. Jade geeft haar zelf een facepalm 'luie hond' mompel ik. Perrie schiet rechtop en kijkt mij boos aan. Ik kijk haar onschuldig aan 'wat? Het is toch waar?' En ik gooi mijn armen in de lucht. Perrie wilt me een duw geven 'mijn enkel!' roep ik meteen. Ze stopt 'meen je dat nou serieus?' Vraagt ze. Ik knik 'je moet lief voor me zijn' en ik zet een neppe glimlach op. Jade schiet hysterisch in de lach en we kijken haar allebei raar aan. Waardoor ze nog harder moet lachen en ze valt bijna van de bank af. Perrie en ik kijken elkaar aan 'gaat alles goed met haar?' Fluister ik. 'Ik denk het niet' fluistert ze terug. Jade stopt met lachen en valt uiteindelijk toch van de bank. Perrie en ik kijken elkaar weer aan en schieten hard in de lach. Ze kijkt ons zuur aan waardoor ik het juist grappiger vindt. 'Hehe' zucht ik en stop met lachen. Perrie trekt haar wenkbrauw op 'gaat het goed?' Vraagt ze. Ik knik heftig en ze grinnikt. 'Maar laten we pizza gaan bestellen dan' zegt Perrie ineens serieus. Ik knik 'goed idee' grijns ik. Jade knikt instemmend en Perrie pakt haar mobiel. Ze opent de app thuisbezorgd 'wat voor pizza willen jullie?' Vraagt ze. 'Pizza Hawaii' antwoord ik meteen. Perrie en Jade kijken mij raar aan 'meen je dat nou echt?' Vraagt Perrie verbaasd. Ik knik 'ja tuurlijk, is super lekker' zeg ik met een brede grijns. Jade rolt haar ogen en ik grinnik. 'Doe mij maar een bbq pizza' zegt Jade. Perrie knikt 'denk dat ik die ook neem' zegt ze bedenkelijk. Ik kijk ze aan met een pruillip 'dan ben ik lonely' Zeg ik nep zielig. Jade begint zacht te liegen en Perrie kijkt mij vies aan. 'Ik neem echt geen pizza Hawaii' zegt ze. Ik grinnik en geef haar een zachte duw. 'Ik was sarcastisch gek' lach ik. Ze rolt haar ogen en geeft mij ook een zachte duw. Ik grinnik en ze besteld de pizza's voor ons.Een uurtje later zitten we met de pizza op de bank. Jade heeft de film en uitgekozen. En natuurlijk is het een Disney film. Ik neem een hap van mijn pizza en sluit genietend mijn ogen. Ik hoor Perrie zacht lachen en ik kijk haar aan met 1 oog open. Waardoor ze nog harder lacht en ik rol mijn ogen. Ondertussen eet ik rustig verder en Perrie giechelt. 'Youre my cute sister' en ze drukt een kus op mijn hoofd. Ik kijk haar raar aan 'gaat alles goed?' Vraag ik zodra mijn mond leeg is. 'Nah ik ben ook een keer lief' zegt ze met een pruillip. Ik grinnik en geef haar een knuffel aan de zijkant. 'Ik houd wel van je hoor' Zeg ik met een grijns. Ze glimlacht breed en knuffelt mij terug. Ik glimlach en sluit even mijn ogen. Een gevoel van veiligheid stroomt door mijn lichaam. Dit gevoel is onvoorwaardelijke liefde. Ik glimlach bij de gedachte. 'Nawhh!' horen we Jade gillen. We laten elkaar los en kijken Jade raar aan. Ze heeft haar mobiel in de handen en grijnst. Ze heeft blijkbaar een foto van ons gemaakt en rol mijn ogen. 'Jij moet ook altijd een foto maken he' lach ik. Ze grijnst en knik heftig 'natuurlijk, ik moest wel' en ze houdt haar schouders op. Ik grinnik en ga weer rustig verder met eten. Perrie geeft Jade een kus en ik rol mijn ogen. Ze gaan ook weer verder met eten en ik richt me op de film.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...