Hoofdstuk 31

13 0 0
                                    

Jade pov
Perrie en ik liggen samen op bed. Ze ligt strak tegen mij aan met haar hoofd gerust op mijn borst. Ze heeft haar armen om mijn middel geslagen en mijn armen liggen beschermend om haar heen. Het is een tijdje stil en dan begint ze te praten. 'Ik weet gewoon niet wat ik tegen Maud moet zeggen' zegt ze zacht. 'Wat bedoel je?' Vraag ik. Ze zucht even 'over de tour en dat ik niet weet hoe ik het moet doen' mompelt ze. Ik knik 'ik bedoel, ze had vandaag al een paniekaanval' verteld ze. 'En dat kwam ook deels omdat ik er niet was' zegt ze zacht. Ik slik 'denk je echt dat het daardoor kwam?' Vraag ik. Ze haalt haar schouders op 'ze viel en had pijn' begint ze. 'Ze kreeg het benauwd en riep mij. Maar ik was er niet' zucht ze. Ik trek haar strakker tegen mij aan 'babe geef jezelf nou niet de schuld' zeg ik. Ze geeft geen antwoord 'je kon hier helemaal niks aan doen' zeg ik. Ze knikt enkel 'ik meen het babe' fluister ik. Ze knikt en laat mij los. Ze komt rechtop te zitten en kijkt me lief aan. Ik glimlach en ze drukt een kus op mijn lippen. 'Het komt echt allemaal goed' fluister ik. Ze knikt 'weet ik' zegt ze zacht. Ik glimlach en geef haar een kus. Ze kruipt weer tegen mij aan en ik ga met mijn hand door haar haren heen. Ik verneem gewoon aan haar dat ze hier rustig van wordt. Ik druk een kus op haar hoofd en ze begint te giechelen. Waardoor er vlinders ontstaan in mijn buik. Ze komt rechtop te zitten en kijkt me lief aan. Ze buigt naar mij toe en drukt een lange kus op mijn lippen. Ik sluit genietend mijn ogen en helaas trekt ze snel weer terug. Ze komt weer naast me te zitten en kijken elkaar aan. 'Weet je' begint ze. Ik kijk haar vragend aan 'het is een tijdje geleden' en ze wiebelt met haar wenkbrauwen. Ik kijk haar niet begrijpend aan. Maar dan doet ze langzaam de knoopjes los van haar pyjama blouse. Ze kijkt me ondeugend aan en ik bijt op mijn lip. Haar borsten komen te voorschijn en ze gooit de blouse op de grond. Ik slik en voel dat ik begin te blozen. Ze glimlacht en kruipt bij mij op schoot. Ze drukt haar lippen op de mijne en ik ga gelijk mee in de zoen. Ze legt haar handen op mijn wangen en ik voel de hele dierentuin. Ze trekt terug en grijnst. Ze pakt mijn t-shirt vast en trekt hem uit over mijn hoofd. Ze gooit hem op de grond en we kijken elkaar grijzend aan. Ik draai ons om en nu lig ik bovenop. Ik druk een kus op haar mond maar ga al snel naar onderen. Ik begin bij haar nek en druk daar allemaal kleine kusjes. Ik verneem dat haar ademhaling stijgt en ik grijns. Ik ga door en vind haar gevoelige plek. Ik begin eraan te zuigen en een zachte kreun verlaat haar mond. Ik trek terug en kijk tevreden naar de plek in haar nek. 'Jade!' sist ze. Ik grijns en ze wordt zo rood als een tomaat. Ik grinnik en kom dichtbij haar gezicht. 'Je vond het toch fijn?' Fluister ik. Ik zie dat er kippenvel ontstaat in haar nek en ze giechelt. Ik grijns en kruip wat meer naar onderen. Ik druk kusjes op haar borsten en stop bij haar tepels. Ik begin eraan te zuigen en ze knijpt in het dekbedovertrek. Ik grijns en ga gewoon verder.

Perrie kreunt hard en gooit haar hoofd naar achteren. 'Fuck' Weet ze uit te brengen. Ik breng mijn vingers bij haar naar binnen terwijl ik door ga met het likken aan de clitoris. Haar benen beginnen te trillen. Wat voor mij het teken is dat ze bijna komt. Ik verhoog mijn tempo 'Jade' kreunt ze. Even later kreunt ze hard 'Fuck!' Roept ze. Ze is gekomen en ik stop tevreden. Ik kruip weer omhoog en ga naast haar liggen. 'Omg' Weet ze uit te brengen. Ze kijkt me verliefd aan en ik glimlach. Ik druk een kus op haar lippen en ze is vuurrood. Niet van het blozen maar van alle inspanning. 'Je bent echt geweldig, weet je dat?' Hijgt ze. Ik begin te blozen en ze glimlacht breed. Nu komt ze bovenop mij liggen en gaat gelijk over naar mijn borsten. Ze zuigt gelijk aan mijn tepels en een zachte kreun verlaat mijn lippen. Ik zie haar grijnzen en laat los. Mijn ademhaling is enorm gestegen en we kijken elkaar aan. Ze grijnst en kruipt wat meer naar onderen. Ze trekt mijn string uit en gooit hem op de grond. Ik gooi mijn benen wijt voor haar en ze kijkt me grijnzend aan. 'Dat doe je wel snel voor me he' en ze wiebelt met haar wenkbrauwen. Ik giechel en geef geen antwoord op de vraag. Ze gaat er tussen zitten en begint te likken aan mijn clitoris.

Ik gooi mijn hoofd naar achteren en een harde kreun verlaat mijn lippen. Perrie stopt en komt naast mij liggen. Ik hijg nog wat en ze kijkt me lachend aan. Ik glimlach en kruip tegen haar aan. Ik leg mijn hoofd bij haar op de borst en sla mijn armen om haar middel heen. Ze slaat haar armen beschermend om mij heen en ik glimlach tevreden. 'Vond je het fijn?' Vraagt ze na een tijdje. Ik haal mijn hoofd van haar borst en glimlach breed. 'Tuurlijk vond ik het fijn' zeg ik. Ze glimlacht tevreden en ik geef haar een kus. 'Jij ook?' Vraag ik voorzichtig. Ze knikt heftig 'ja altijd' grijnst ze. Ik glimlach en leg mijn hoofd weer bij haar op de borst. Ze gaat met haar hand door mijn haren heen en een vertrouwd gevoel stroomt door mijn lichaam. Ik begin te gapen 'ben je moe?' Lacht ze zacht. Ik grinnik 'ja best wel' mompel ik. Ik voel gewoon dat ze glimlacht 'dan slapen babe' zegt ze zacht. Ik laat haar los en kom bovenop haar liggen. We kijken elkaar aan en ik verdwijn in haar mooie ogen. Ze glimlacht lief naar me en ik druk een kus op haar lippen. 'Slaaplekker' fluister ik. 'Slaaplekker' zegt ze zacht. We kijken elkaar nog even aan 'Spoonen?' Vraag ik hoopvol. Ze grinnikt en knikt. 'I'll be the big spoon' fluistert ze. Ik glimlach en geef haar nog een kus. Ik klim van haar af en ga met mijn rug naar haar toe liggen. Ik voel dat ze tegen mijn aankruipt en haar armen stevig om mij heen slaat. Ik leg mijn handen op de hare en ik voel de bekende vlinders. 'Slaaplekker beauty kween' fluistert ze. Ik glimlach en voel dat ik bloos. 'Slaaplekker perbear' zeg ik zacht. Ze giechelt en drukt een kus op mijn hoofd. Ik sluit mijn ogen en neem de geur van haar in me op. Met een brede glimlach op mijn mond val ik in slaap.

My real family ~ EdwardsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu