Hoofdstuk 57

10 1 0
                                    

Maud pov
We zitten in de taxi en Perrie zit in het midden. 'Ga je met ons mee naar huis?' Vraagt Perrie hoopvol aan Jade. 'Sorry maar ik ga naar mijn huis' mompelt Jade. 'Schat, ik wil het uitpraten' zegt Perrie zacht. Jade zucht diep 'oké dan' geeft ze toe. Perrie glimlacht naar haar en Jade geeft haar een kleine glimlach. We rijden onze straat in en de taxi chauffeur parkeert de auto. We bedanken hem en stappen uit. Perrie betaald hem en we halen de koffers uit de auto. We lopen ons huis binnen en ik sluit de deur achter mij. 'Ik ga wel naar boven' zeg ik. 'Nee joh' zegt Jade gelijk. Ik glimlach 'jawel, dan hebben jullie alle ruimte om het uit te praten' glimlach ik. Ze knikt en loop met mijn koffer in de hand naar boven. Ik loop mijn kamer binnen en leg mijn koffer neer op het bed. Ik zucht diep en begin mijn koffer uit te pakken.

Perrie pov
Ik geef Jade een kop thee en ze kijkt me dankbaar aan. Ik glimlach en kom naast haar zitten op de bank. Ik bedenk even hoe ik het gesprek moet starten. Ik kuch even 'als eerst sorry' zeg ik zacht. Ze glimlacht 'wat ik heb gedaan, was echt kinderachtig' geef ik toe. Ze knikt 'alleen waar we ruzie over hadden, sloeg nergens op' mompel ik. Ze knikt 'dat is waar, en dat komt door ons allebei' geeft ze toe. Ik knik 'het spijt mij ook, ik heb ook overdreven gereageerd' mompelt ze. Ik glimlach kleintjes 'ik houd van je, ik wil je gewoon niet kwijt' zeg ik zacht. Ze glimlacht 'ik houd ook van jou, en je raakt me echt niet kwijt' en ze drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach en voel dat ik bloos. 'Kom hier' en ze trekt me in een knuffel. Ik knuffel haar terug en voel mijn lichaam warm worden. Ze drukt een kus op mijn hoofd en we laten elkaar even los. Ze kijkt mij lief aan en ik glimlach terug. We horen iemand van de trap af lopen en we draaien ons om. Maud staat in de woonkamer 'alles weer goed?' Vraagt ze. We knikken en ze glimlacht tevreden. 'Ik ga naar Bradley' zegt ze dan. Ik knik 'is goed, moet ik je brengen?' Vraag ik. Ze schud haar hoofd 'nee hij komt me halen' glimlacht ze. Ik knik en ze loopt naar de gang. Ze trekt haar jas aan 'is hij er al dan?' Vraag ik. 'Ja, hij staat voor' antwoord ze. Ik knik en ik maak oogcontact met Jade. 'Blijf je daar eten?' Vraag ik verder. 'Uh ja denk het wel maar ik laat je het wel weten' glimlacht ze. Ik knik en loopt naar me toe. Ze geeft me een knuffel 'geen dingen doen die je niet wilt' zeg ik streng. We laten elkaar los en ze kijkt me zuur aan. 'Pez, dat gaat niet gebeuren' zucht ze. 'Ook aangeven dan als hij het wel wil' zeg ik opnieuw. Ze rolt haar ogen en geeft Jade een knuffel. Ze wilt weglopen maar ik houd haar nog tegen. 'Ik meen het Maud' zeg ik. Ze zucht diep 'komt goed' glimlacht ze. Ik knik 'top, hij moet er respect voor hebben' zeg ik. Ze knikt en glimlacht. Ze loopt de woonkamer uit 'tot vanavond!' Roept ze. 'Tot vanavond!' Roepen wij terug. De voordeur valt dicht en even later hoor ik een scooter wegrijden. 'Wel raar dat hij niet binnen komt' mompel ik. 'Mee eens' mompelt Jade. We kijken elkaar aan 'het zou vast niks zijn' glimlacht ze. Ik zucht diep 'ik mag hopen van niet' mompel ik. Ze glimlacht en pakt mijn hand vast 'geloof me, het is vast niks' en ze drukt een kus op mijn wang. Ik glimlach 'misschien hebben ze iets gepland en moeten ze snel weg' zegt ze. Ik haal mijn schouders op 'zou best kunnen' mompel ik. Ze glimlacht en ze laat me haar aankijken. 'Don't worry babe' en ze pakt mijn gezicht vast. We maken oogcontact en elke keer opnieuw verdrink ik in haar haar ogen. Ik staar dan naar haar lippen en twijfel geen moment. Ik druk mijn lippen op de hare en gelijk beantwoord ze mijn kus. Vlinders vliegen rond in mijn buik en ik kom bij haar op schoot zitten. Ze kijkt mij verbaasd aan en ik grijns. Ik zoen haar weer en meteen stemt ze er mee in. Onze tongen spelen een spel met elkaar, waar ik elke keer opnieuw van geniet. Ik maak ondertussen haar blouse los en ze grijnst tegen mijn lippen aan. Ik giechel en trek hem bij haar uit. We trekken even terug en kijk haar grijzend aan. 'Iemand wil iets van mij' zegt ze plagend. 'Alsof jij dat erg vind' gooi ik terug. Ze wordt rood en grijnst. 'Het is een eer' zegt ze met een brede glimlach. Ik grijns en begin haar weer te zoenen. Nu trekt ze ook mijn shirt uit en gooit hem neer op de grond. 'Laten we maar naar boven gaan' fluister ik. Ze knikt en ineens tilt ze mij op. Ze staat op van de bank en ik slaak een klein gilletje. Ze grinnikt en loopt zo met mij in haar armen naar boven. Mijn benen zijn om haar middel heen gebonden en ik verberg mijn gezicht in haar gezicht. Ze loopt mijn kamer binnen en sluit de deur. Ze gooit mij achterover neer op het bed en komt boven mij hangen. Ze buigt naar mijn nek 'ik wil je zo graag' fluistert ze. Kippenvel verspreid zich over mijn hele lichaam. Ze kijkt mij weer aan en die blik is genoeg voor mij. 'Neem me dan' zeg ik uitdagend. Ze bijt op haar lip en twijfelt geen moment. Haar lippen drukt ze op de mijne en het spel begint. Ze pakt mijn bh los en die beland op de grond. Ik grinnik en ze rolt wat naar onderen. Ze maakt mijn broek los en ook die beland op de grond. Ik lig enkel nog in mijn string en ze bekijkt mijn lichaam. Ze bijt op haar lip en ik voel dat ik rood word. Ze komt weer bovenop mij liggen en geeft al haar aandacht aan mijn borsten. Ze geeft er kusjes op en ik gooi mijn hoofd naar achteren. Ze vind mijn tepels en begint erop te zuigen. Een zachte kreun verlaat mijn lippen en ik smeek haar om meer.

My real family ~ EdwardsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu