Perrie pov
Jade en ik brengen onze koffers naar boven. We leggen ze op mijn bed neer 'we pakken ze later wel uit' glimlach ik. Jade knikt 'ja is goed' zegt ze. Ik glimlach en ze komt dichterbij. Ze slaat haar armen om mijn nek en drukt haar lippen op die mijne. Al snel gaat het over naar een tongzoen en de dierentuin verschijnt weer in mijn buik. Ik sluit mijn ogen en leg mijn handen op haar heupen. Ineens horen we gekuch en we laten elkaar snel los. 'Uhm ik hoop dat ik niet stoor' mompelt Leigh. We kijken haar aan met een rood hoofd en ze schiet in de lach. 'Ik heb thee klaar' lacht ze. 'Komen jullie maar als jullie klaar zijn' grijnst ze. We worden nog roder en ze loopt lachend naar beneden. Jade en ik kijken elkaar aan en ze glimlacht. Ik glimlach en geef haar nog een korte zoen. We trekken terug en kijken elkaar aan met een brede glimlach. 'Zullen we maar naar beneden gaan?' Stel ik voor. Ze knikt en samen lopen we naar beneden. Leigh zit al aan tafel en we gaan bij haar zitten. 'Dus' begint ze. We kijken haar beide vragend aan 'vertel nog eens hoe jullie hebben gekregen' grijnst ze. We beginnen allebei te blozen. 'Nou kom op!' roept ze vrolijk. Ik rol mijn ogen 'we zijn wezen uit eten en daarna heb ik haar gevraagd' glimlach ik. Leigh wiebelt met haar wenkbrauwen en ik zucht. 'En?' Vraagt ze. 'Wat?' Vragen we verbaasd. 'Is er wat gebeurd?' Grijnst ze. We kijken elkaar aan en worden dan zo rood als een tomaat. 'Ja dus' lacht ze. Ik grinnik 'hoe was het?' Vraagt ze meteen. 'Leigh!' gillen we in koor. 'Sorry!' En ze gooit haar armen in de lucht. 'Ik ben gewoon nieuwsgierig' geeft ze toe. Ik rol mijn ogen 'het was heel fijn' geef ik toe. Weer wiebelt ze met haar wenkbrauwen en ik giechel. Ik voel Jade haar hand op mijn been en ik bijt aan de binnenkant van mijn wang. We kijken elkaar kort aan en ze knipoogt. Ik voel dat ik weer bloos 'jullie zijn me wel een koppel hoor' En Leigh rolt haar ogen. Ik grinnik 'en bedankt!' roep ik. Ze schiet kort in de lach en Jade en ik moeten zacht mee lachen. 'Maar we gaan dus zelf pizza maken vanavond?' Vraagt Leigh. Jade laat mij los en knikt heftig. 'Zeker weten!' roept ze vrolijk. Leigh glimlacht breed en neemt een slok van haar thee. Ik volg haar voorbeeld en neem ook een slok van mijn thee. 'Laten we dan maar straks naar de winkel gaan' zeg ik. De twee meiden knikken 'dat is een slim idee' geeft Jade toe. Ik grinnik 'doen we straks wel' glimlach ik. Ze knikt 'just like old times' zegt Leigh vrolijk. Jade en ik knikken maar dan denk ik ineens aan Jesy. Ik slik 'Wat is er?' Jade legt haar hand op de mijne. Ik zucht 'ik mis Jesy' geef ik toe. Ze glimlacht kleintjes 'weet ik, wij ook' zegt ze. Ik knik 'we kunnen Jesy vragen?' Stelt Leigh voor. Jade knikt 'zou ze dat wel willen?' Vraag ik onzeker. 'Vast wel, we kunnen altijd vragen' zegt Leigh. Ik knik langzaam 'Dat is waar' zeg ik. Het is even stil 'zou ik haar appen?' Vraagt Leigh. Jade en ik knikken 'is goed' zeggen we in koor. We kijken elkaar aan en lachen zacht. Leigh rolt haar ogen en lacht zacht. Ze pakt haar mobiel en begint te typen.Even later zitten we met zijn drieën in de auto. Ik zit achter het stuur en Jade zit naast mij. Leigh zit achterin 'Jesy heeft antwoord gegeven' zegt Leigh ineens. Ik kijk haar kort aan via de spiegel en Jade draait zich om naar Leigh. 'Wat zei ze?' Vraagt Jade. Ze kijkt ons aan met een brede glimlach 'ze komt' zegt ze vrolijk. 'Yayy!' gilt Jade blij. Ik grinnik 'wordt super gezellig' zeg ik vrolijk. Jade knikt heftig en ik grinnik. Ze glimlacht en ik leg mijn rschterhand op Jade haar been. Ik knijp er zacht in en we kijken elkaar aan. Ik knipoog en recht me weer op de weg. Ik hoor haar zacht giechelen en ik glimlach. Jade zet de radio wat harder en zingt zacht mee. Ik glimlach en geniet van haar stem. Ondertussen kijkt ze vrolijk voor zich uit en haar mooie stem klinkt door de auto. Ik kijk kort naar Leigh via de spiegel en we glimlachen naar elkaar. Ik zie via mijn ooghoeken dat Leigh haar mobiel pakt en die richt op Jade. Ik ga er vanuit dat ze haar nu aan het filmen is. Ik glimlach en geniet 100% van het moment. Ik sla links af en de supermarkt komt al inzicht. Ik rij een stukje door en rijd dan de parkeerplaats op. Jade stopt met zingen en zet de radio wat zachter. Ik parkeer de auto en kijk naar Jade. Ze glimlacht lief naar mij en mijn hart smelt. Ik druk een kus op haar mond 'jongens ik ben er ook' zegt Leigh droog. We draaien ons allebei om 'het is maar 1 kus' en ik steek mijn tong uit. Ze rolt haar ogen en ik grinnik. Ik stap uit en de twee meiden volgen mijn voorbeeld. Ik doe dan de auto op slot en we lopen naar de ingang. Ik pak een kar en we lopen samen met zijn drieën de winkel in.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...