Maud pov
Harde muziek klinkt door het concert zaal heen. Met een glimlach leun ik tegen de hek aan. Ik kijk toe hoe de meiden staan te zingen op het podium. Met een glimlach op mijn gezicht geniet ik van het concert. De meiden om mij heen zingen gillend mee en springen op en neer. Het is mooi om te zien. Ik voel mijn mobiel trillen en ik frons. Ik zie dat Rose mij belt en kan het niet helpen om te gaan glimlachen. Ik maak kort oogcontact met Perrie en loop dan naar backstage. Ik loop langs de bewaker en hij knikt naar mij. Als ik in de kleedkamer sta dan neem ik op. Het vrolijke gezicht van Rose komt in beeld. Ik voel dat ik rood wordt 'Hey' zeg ik vrolijk. 'Hey' zegt ze met een rood hoofd. 'Hoe is het?' Vraag ik. 'Goed alleen super saai zonder jou' zegt ze lachend. Ik grinnik 'ja ik wou dat je hier ook was' zeg ik met een pruillip. Ze grinnikt 'ja ik ook' zegt ze. Ik glimlach 'ik mis je' zegt ze ineens serieus. Mijn stopt voor een aantal seconden en ik bijt op mijn lip. 'Ik jou ook' zeg ik zacht. Het hoofd van Claud komt om de hoek. Ik voel dat ik rood wordt en hij grijnst. Ik steek mijn tong naar hem uit 'ga weg jij!' Roep ik. 'Nou zeg, we zijn nog maar net aan het bellen' zegt Rose met een zielige stem. 'Jij niet!' Roep ik meteen. Rose begint te lachen en Claud schiet hard in de lach. 'Jij moet op het podium staan!' Roep ik. 'Oh Jaa!' En hij rent meteen weg. Ik schud grinnikend mijn hoofd en besluit eindelijk te gaan zitten. Ik plof op de bank en kijk ondertussen op de tv waar de meiden live op te zien zijn. 'Volg je het concert zo wel?' Vraagt ze. Ik knik en grijns. Ik draai de camera om en richt hem op de tv. 'Ohhh Nice!' Lacht ze. Ik grinnik en draai de camera weer om.De meiden ook hyperactief de kleedkamer binnen gerent en ik kijk doelloos toe. Perrie en Jade zitten achter elkaar aan te rennen en Leigh komt naast mij zitten. 'Dit gaat elke show zo gebeuren' mompelt ze. Mijn ogen worden groot 'meen je dat?' Vraag ik. Ze knikt en begint dan zachtjes te lachen. Ik doe met haar mee en Claud komt binnen gelopen. Hij werpt zijn blik de kamer rond 'niet meer aan het bellen?' Vraagt hij. Ik kijk hem zuur aan 'bellen met wie?' Vraagt Perrie meteen. Ik rol mijn ogen en geef geen antwoord. 'Met haar grote liefde!' Roept Claud. Ik kijk hem boos aan 'OMG!' gilt Perrie. Ik zucht diep en ze komt naast mij zitten. 'Wie?' En ze wiebelt met haar wenkbrauwen. Ik zucht diep 'kom op, het is toch duidelijk?' En Jade komt voor ons staan met haar armen over elkaar heen. 'Echt?' Vraagt Perrie. Nu zucht Jade 'Pez ik houd van je maar soms ben je echt niet zo slim' mompelt Jade. Perrie kijkt haar beledigd aan en Jade maakt een kus beweging naar haar. 'Maar wie is het dan?' Vraagt Leigh. 'Leigh ik had beter van jou verwacht' merkt Jade op. Leigh gooit haar armen in de lucht 'hoezo dit nou weer?' Roept ze. Ik grinnik en Claud schud zijn hoofd. 'Ik had hier nooit over moeten beginnen' mompelt hij. 'Ja no shit cherlock' mompel ik. Hij rolt zijn ogen en loopt lachend weg. 'Maar wieeee!' En Perrie begint aan mijn arm te trekken. 'Jezus, wat heb jij gehad? Drank?' Vraag ik. Ze grijnst en schud haar hoofd 'ze is gewoon hyper' zegt Jade droogjes. Ik knik 'vertel nou!' Roept Perrie als een klein kind. Ik zucht diep 'Ik belde met Rose' zeg ik zacht. Haar ogen worden groot 'OMG!' En ze trekt me in een knuffel. Ik frons en we laten elkaar weer los. 'Het is nog niks' zeg ik. 'Ja nog niet' zegt Perrie met een grijns. Ik zucht en schud mijn hoofd. 'Maar is er al wel wat gebeurd dan?' Vraagt Jade geïnteresseerd. 'Jade!' Roept Leigh. 'Wat?' Mompelt Jade. Ik grinnik 'ja we hebben gezoend' mompel ik. 'Omg wanneer!?' Roepen ze alle drie in koor. Ik zet mijn vingers in mijn oren 'Jezus jullie zijn echt luid' mompel ik. Ze schieten alle drie in de lach en schud mijn hoofd. Ik ga weer normaal zitten 'iets voor de tour' antwoord ik. Perrie wiebelt haar wenkbrauwen en ik duw haar weg. 'En nu dan? Wordt het iets tussen jullie?' Vraagt Perrie. 'Uhm zou ik even in mijn glazen bol gaan kijken?' Zeg ik betweterig. Jade en Leigh schieten in de lach en Perrie rolt haar ogen. 'Je weet best wat ik bedoel? Denk je dat er iets in zit?' Vraagt ze dan. Ik haal mijn schouders op 'ik hoop het wel' zeg ik zacht. 'Ahh mijn kleine zusje is verliefd!' En ze trekt me opnieuw in een knuffel. Ik lach zacht en knuffel haar terug. We laten elkaar weer los en ze kijkt mij trots aan.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...