Perrie pov
We lopen door de oh zo drukke Schiphol. Ik houdt Jade haar hand stevig vast en we kijken elkaar kort aan. Ze glimlacht naar me en ik glimlach terug. Voor ons lopen Maud en Rose. Fotograven lopen achter ons aan en ik voel dat er duizenden foto's worden gemaakt. 'Misschien is het handig dat jij met Ros989e loopt en ik met Maud?' Stel ik voor. Jade kijkt me aan 'vanwege de flitsen' leg ik uit. Ze knikt 'Maud' zeg ik net hard genoeg. Ze draait zich om en stopt met lopen. Rose komt naast haar stil te staan. 'Jij loopt met mij en Rose met Jade' vertel ik. Ze fronst en ik zie dat de fotograven om ons heen komen te staan. Ik kijk haar streng aan en dan knikt ze. 'Goed idee' zegt ze. Ik knik goedkeurend en pak haar hand vast. We lopen voorop en Jade pakt Rose haar hand vast. Ze lopen achter ons aan 'Perrie Jade wacht!' horen we de fotograven roepen. We negeren ze en lopen gewoon door.Uiteindelijk zitten we eindelijk in de taxi en ik neem opgelucht adem. Ik kijk snel naar Maud en Rose. Maud zit er oké uit en Rose is spierwit. 'Gaat het?' Vraag ik bezorgd. Ze knikt en glimlacht kleintjes. 'Gewoon wat duizelig' mompelt ze. Ik pak een flesje water uit mijn tas en geef hem aan haar. Ze neemt hem dankbaar aan en begint te drinken. 'Gaat het met jou Maud?' Vraag ik. Ze knikt 'ik raak er steeds meer aan gewend' glimlacht ze. Ik knik en geef haar een kortte knuffel. Ik voel Jade haar hand op mijn been en een warm gevoel stroomt door mijn lichaam. Ik kijk haar kant op en ze glimlacht lief naar mij. Ik glimlach terug en druk een kus op haar lippen. Ze glimlacht breed en kijken we weer voor ons.
Even later komen we aan bij het hotel. Ik kijk zuchtend naar buiten waar allerlei fotograven staan. En een hoop fans. 'Laten we maar gaan uitstappen' zucht ik. De meiden knikken instemmend 'dank u wel' bedanken we de taxichauffeur. Hij knikt en we betalen hem. We stappen uit en ineens rennen er een hoop fans op ons af. 'OMG! JADE PERRIE!' gillen ze. 'Mogen we met jullie op de foto?!' roepen ze. Jade en ik knikken 'tuurlijk' zeg ik. Ze kijken ons dankbaar aan en we gaan de fans bij langs. Via mijn ooghoeken zie ik dat Maud en Rose snel het hotel binnen rennen. Ik glimlach in de camera en de andere fans beginnen hysterisch te gillen. Jade en ik kijken elkaar lachend aan en lopen er naar toe. Een paar fans willen zelfs een handtekening. Als we alle fans hebben gehad lopen we ook naar binnen. In de lobby zitten Maud en Rose op de bank. We lopen hun richting op 'ready?' Vraagt Maud. Ik knik en ze staan op van de bank. Dan lopen we met zijn vieren naar de balie. 'Ja ik dacht wij lopen alvast naar binnen' glimlacht Maud. Ik knik begrijpelijk 'snap ik, het was ook echt druk' mompel ik. Maud knikt en we komen bij de balie te staan.
Al snel lopen we met 2 sleutels richting de lift. Ik klik de 4e etage aan en de liftdeuren sluiten. De ene sleutel geef ik aan Maud. Jade en ik delen een kamer. En Maud deelt een kamer met Rose. Want ze hadden geen kamer meer vrij voor 4 personen. 'Dit hotel is wel echt gaaf' zegt Rose zodra we de lift weer uitstappen. Maud knikt 'Klopt, Amsterdam is nog best wel fancy' grijnst Maud. Ik grinnik en rol mijn ogen. Rose begint zacht te lachen en we komen aan bij onze kamers. Gelukkig zitten onze kamers naast elkaar. 'Zien we elkaar zo weer?' Stel ik voor. Maud en Rose knikken 'top, ik bel je zo wel' glimlach ik naar Maud. Ze knikt en we lopen onze kamers binnen. Jade sluit de deur achter ons en ik kijk met grote ogen de kamer rond. 'Deze kamer is echt prachtig' mompel ik. Ik zet de koffer neer op de grond en hang mijn jas aan de kleine kapstok. Jade volgt mijn voorbeeld. Ik laat me op mijn buik vallen op het bed. 'Hmm heerlijk bed' zeg ik zacht. Ik hoor Jade giechelen en even later ligt ze naast mij. 'Hier kunnen wij wel een aantal kunstjes op' zegt Jade speels. Ik ga op mijn zij liggen en ze doet mij na. We kijken elkaar aan en ze heeft een grijns op haar gezicht. Ik schud mijn hoofd 'viezerik' lach ik. Ze rolt haar ogen 'je vindt het niet erg' en ze drukt een kus op mijn lippen. Ik grinnik en voel dat ik rood word. Ze glimlacht lief naar me en ik glimlach terug. 'Ik heb een leuk idee' merkt ze op. Ik frons 'we gaan zo met zijn vieren shoppen en vanavond naar de film' grijnst ze. Ik knik heftig 'leuk idee' zeg ik vrolijk. Ze knikt en komt bovenop mij liggen. We kijken elkaar even aan en dan voel ik haar lippen op de mijne. Ik voel de passie in de kus en de hele dierentuin vliegt rond in mijn buik. Even later trekken we terug en kijken elkaar glimlachend aan. 'Ik houd van je' zeg ik zacht. Ze glimlacht breed 'Ik ook van jou' zegt ze lief terug. Ik glimlach en we geven elkaar nog een kus.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanficMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...