Hoofdstuk 20

21 1 0
                                    

XL deel! Extra lang 😁

Jade pov
Ik lig met mijn hoofd op Perrie haar borst en heb mijn armen stevig om haar middel heen geslagen. Ze heeft haar armen beschermend om mij heen geslagen. Ik luister naar haar ademhaling en ik glimlach. 'Laten we straks de vakantie gaan boeken' zegt ineens. Ik laat haar los en ga rechtop zitten. 'Meen je dat?' Vraag ik. Ze knikt en gaat ook rechtop zitten. 'Ja, laten we het gewoon gaan doen' zegt ze. Ik glimlach 'en Maud dan?' Vraag ik verbaasd. Ze bijt op haar lip 'ja dat is een goeie' mompelt ze. Ik grinnik 'bespreek het eerst met haar' en ik druk een kus op haar lippen. Ze glimlacht en knikt 'Dat is wel beter inderdaad' zegt ze. Ik glimlach naar haar en klim bovenop haar schoot. Ze kijkt me aan met een grijns en ik schud lachend mijn hoofd. Ik buig naar haar toe en druk mijn lippen op die van haar. Ze gaat gelijk mee in de kus en geeft me ook meteen toestemming. Ik leg mijn beide handen op haar wangen en voel weer de hele dierentuin. Ik glimlach tegen haar lippen aan en geniet van het hele moment. Haar handen liggen op mijn rug maar ze glijden langzaam naar beneden. Ik voel haar grijzen tegen mijn lippen en uiteindelijk liggen haar handen op mijn billen. Ik glimlach en zoen gewoon verder. Even later trekken we terug en ik ga rechtop zitten. Ik kijk recht in haar blauwe ogen 'je bent echt prachtig, weet je dat?' Fluister ik. Ze bloost en ik glimlach 'Youre cute' Fluister ik in haar oor. Ik kijk haar weer aan en ze is zo rood als een tomaat. Ik giechel en druk nog een kus op haar lippen. We blijven elkaar aan kijken voor een tijdje. Ik hoef haar alleen maar aan te kijken en ik voel de vlinders alweer. Ze glimlacht lief en ik glimlach terug. Ze drukt een kus op mijn lippen 'eet je bij mij?' Vraagt ze. Ik knik 'is goed' zeg ik vrolijk. Ze grijnst en ik geef haar nog een lange kus. Dan klim ik van haar af en sta op van het bed. Perrie staat ook op en ik wil de kamer uitlopen. Maar ze houdt me tegen en trekt me tegen haar aan. Ik glimlach en sla mijn armen om haar nek. Ik verberg mijn gezicht in haar nek en ze heeft haar armen om mijn middel heen geslagen. Ik moet alleen wel op mijn tenen staan wat Perrie laat lachen. Ik glimlach en druk een kus op haar wang. 'Cutie' zegt ze zacht. Ik voel dat ik rood wordt en verberg weer mijn gezicht in haar nek. Ze trekt me strakker tegen haar aan 'het spijt me' fluistert ze. Ik frons en laat haar even los. Ik kijk haar aan 'waarvoor?' Vraag ik. 'Gewoon voor alles' zucht ze. Ik frons 'ik had je nooit zo moeten behandelen' zucht ze weer. Ik pak haar gezicht vast 'je hoeft echt geen sorry te zeggen' zeg ik streng. Ze kijkt naar de grond en zegt niks. 'Pez, kijk me aan' zeg ik zacht. Ze kijkt me aan en er staan tranen in haar ogen. 'Nawh kom hier' en ik gooi mijn armen in de lucht. Ze slaat haar armen om mijn nek en verbergt haar gezicht in mijn nek. Ik sla mijn armen berschermend om haar heen en ik hoor haar zacht huilen. 'Shhh' en ik wrijf met mijn hand over mijn rug. Ze snikt zacht en ik wieg ons zacht heen en weer. 'Ik ben bij je' Fluister ik.

Even later zitten we in Perrie haar auto. Ze is gericht op de weg en ik kan mijn ogen niet van haar af houden. Ik glimlach 'wat is er?' Vraagt ze zonder op te kijken. 'Niks' en ik kijk snel de andere kant op naar buiten. Ze giechelt 'je hoeft niet meteen weg te kijken hoor' lacht ze zacht. Ik glimlach en bloos. Ik kijk weer haar kant op en ze kijkt me kort aan. Ze glimlacht en richt ze weer op de weg. Ik kijk nu ook voor me op de weg en het blijft stil. Geen vervelende stilte trouwens maar een fijne. Ik ben zo erg in gedachte dat ik niet eens door heb waar we zijn. 'Jade' hoor ik. Ik kijk verbaasd op 'wat is er?' Mompel ik. 'We zijn er' lacht Perrie. Ik word rood 'ohh' lach ik zacht. Ze giechelt en stapt uit de auto. Ik stap ook uit de auto en samen lopen we naar de voordeur. Gelukkig zijn er geen fotograven net zoals vanmiddag. We lopen naar binnen en hangen onze jassen op aan de kapstok. Perrie trapt haar schoenen uit en ik grinnik. Ik volg haar voorbeeld en trek ook mijn schoenen uit. Ik loop achter haar aan de woonkamer binnen. 'Zijn in de keuken!' horen we. We kijken elkaar aan en lopen door naar de keuken. 'Heyy!' roepen Perrie en ik in koor. Maud en Rose draaien zich om 'hey!' roepen ze tegelijk. Ik glimlach en Maud kijkt ons aan met een grijns. 'Zijn jullie nu een koppel?' Vraagt ze. Perrie geeft haar een duw 'shut up!' sist ze. Ik grinnik en Maud rolt haar ogen. 'Maar en?' Vraagt ze weer vrolijk. Perrie rolt haar ogen 'nee nog niet officieel' zegt ze zacht. Maud knikt 'we willen eerst uitzoeken wat het is' glimlacht Perrie. Ik knik en Maud knikt begrijpelijk. 'Komt wel' glimlacht ze. Perrie en ik knikken 'Maud de pannekoek!' roept Rose. Maud haar ogen worden groot en draait zich snel om. 'Ahhh nee!' roept ze. Ze zet het vuur uit en kijkt ons aan met een pruillip. Perrie en ik beginnen te lachen 'hij is verbrand' zegt ze met een zielig gezicht. Waardoor Perrie en ik nog harder moeten lachen. 'Niet grappig!' roept ze. 'Jawel!' Lachen we. Ze rolt haar ogen en gooit de pannenkoek weg. Ze haalt haar schouders op 'ach ja, we hebben er toch wel genoeg' zegt ze. Ik glimlach 'kom Jade, dan dekken wij de tafel' zegt Perrie. Ik knik instemmend en ik pak 4 borden. Ik loop er mee naar de woonkamer en zet ze op de grote tafel. Perrie komt eraan lopen met stroop en poedersuiker. Ik pak nog bestek en leg dat ook op tafel neer.

My real family ~ EdwardsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu