Sorry voor het laat posten!! Heb het momenteel druk met school etc. Maar ik blijf sws posten!!❤️❤️
Perrie pov
Mijn wekker gaat af en met een zucht zet ik hem uit. Ik verstop mijn gezicht onder de dekens en zucht diep. 6 uur opstaan is toch echt veelte vroeg. Maar goed voor heel even kan ik nog wel mijn ogen dicht doen. Ik sluit mijn ogen en mijn gedachten gaan meteen naar Jade. Met een brede glimlach zie ik haar voor me. Haar mooie glimlach en prachtige ogen. Ze komt op mij af en slaat haar armen stevig om mij heen. Ik sla mijn armen stevig om mij heen en voel haar warmte. 'Ik houd van je' zegt ze zacht. Ik wil wat zeggen maar er komt niks uit mijn mond. Ik wil zeggen dat ik zielsveel van haar houd en dat het altijd zo zou blijven. Dat ze de liefde van mijn leven is en alles met haar wil delen. Ze laat me los en duwt me van zich af. Ik kijk haar verschrikt aan 'je houdt niet van me?' Vraagt ze zacht. Ik wil antwoord geven maar het lijkt erop dat mijn stem weg is. Tranen rollen over mijn wangen 'ik weet genoeg' mompelt ze boos. 'Je wilt me niet meer hè?' Vraagt ze kwaad. Ik wil allerlei antwoorden geven maar er komt niks. 'We zijn klaar, ik hoef je nooit meer te zien' sist ze. Mijn mond zakt open 'tot ziens Perrie' en ze loopt de kamer uit. Ik wil haar terug roepen maar mijn stem is nog steeds weg. Ik zak neer op de grond en barst in het huilen uit. Duizenden tranen rollen over mijn wangen en mijn hele lichaam trilt. Ik schrik wakker en schiet rechtop in het bed. Ik zie mijn kamer en begint hard te huilen. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen en ik krijg het erg benauwd. Mijn ademhaling gaat omhoog en de hele kamer draait. 'Fuck nee niet nu' mompel ik tegen mezelf. Ik raak naar mijn telefoon maar mijn hele hand trilt. Ik probeer mijn telefoon te ontgrendelen en bel Jade op. Ik wacht af en kan mijn ademhaling niet onder controle houden. 'Het babe' hoor ik haar zeggen. 'Bb-babe' stotter ik. 'Wat is er?' Vraagt ze bezorgd. 'Paniek' weet ik enkel uit te brengen. 'Ik kom er meteen aan' zegt ze gehaast. 'Dd-dankje' stamel ik. 'Probeer rustig te ademen babe' zegt ze lief. 'Ik probeer het' zeg ik zacht. 'Ik ben er met een paar minuten' zegt ze. Even later hangen we op en ik met een trillende hand mijn mobiel weg. Mijn ademhaling zit nog steeds hoog en kan de controle niet behouden. Er stromen nog meer tranen over mijn wangen en harde snikken verlaten mijn lippen. Ik ga liggen en gooi de dekens over mij heen. En begin hard te huilen 'please laat het stoppen' huil ik.Ik hoor iemand de kamer binnen lopen en gooi de dekens van ma af. Ik zie het gezicht van Jade 'omg babe' mompelt ze. Ze loopt op mij af en ga rechtop zitten. Ze gaat naast mij zitten en ik kruip meteen tegen haar aan. Meteen begin ik hard te huilen en ze slaat stevig haar armen om mij heen. 'Ik ben bij je' fluistert ze. Mijn lichaam trilt en ze wrijft met haar hand over mijn arm. 'Shhh' fluistert ze. Ik kruip dichter tegen haar aan en sla mijn armen om haar middel heen. Ik sluit mijn ogen en ik voel de tranen ontsnappen uit mijn ogen. 'Probeer rustig te ademen babe' zegt ze zacht. 'Bb-blijf praten' stotter ik. 'Adem in en adem uit' zegt ze met haar lieve zachte stem. Ik doe wat ze zegt en voel dat ik meer controle krijg bij mijn ademhaling. 'Goedzo schat' fluistert ze. De snikken komen nog schokkend uit mijn mond 'ik ben bij je lieverd' zegt ze zacht. Ze drukt een kus op mijn hoofd 'ik houd van je' zegt ze lief. 'Ii-ik ook van jj-jou' snik ik. Ze trekt me strakker tegen haar aan en ze begint zacht te zingen. Ik sluit opnieuw mijn ogen en focus me op haar stem. Ik voel dat mijn lichaam tot rust komt en het voelt alsof al mijn zorgen van mijn schouders afvallen. Haar mooie zachte stem klinkt door de kamer heen en eindelijk vormt er zich een glimlach op mijn lippen. Mijn snikken stoppen en mijn ademhaling heb ik onder de controle. Ze stopt met zingen en drukt weer een kus op mijn hoofd. 'Goedzo' zegt ze zacht. Een zucht en het klinkt nog trillerig. Het is een tijdje stil maar is fijn. Ik voel dat ik weer rustig ben en ik neem opgelucht adem. 'Wat was er aan de hand?' Vraagt ze uiteindelijk voorzichtig. Ik zucht even 'ik had een nachtmerrie' geef ik toe. 'Waarover?' Vraagt ze verder. Ik bijt op mijn lip en zucht even. Dan vertel ik toch de hele droom en ze luistert aandachtig.
Ze gaat rechtop zitten en ze pakt mijn gezicht vast. 'Babe, dat zou nooit gebeuren' zegt ze duidelijk. Ik glimlach kleintjes 'als je niks zegt, weet ik dat je even niks kan zeggen' zegt ze met een lieve glimlach. Ik glimlach en begin te smelten. 'Wat ben ik blij met jou' zeg ik zacht. Ze glimlacht en drukt een lange kus op mijn lippen. Meteen voel ik de hele dierentuin in mijn buik. We trekken terug en ze kijkt me lief aan. 'Hoe voel je je?' Vraagt ze. Ik zucht en knik 'beter' zeg ik zacht. Ze knikt en geeft me nog een kus. Ze trekt me in een knuffel en slaat haar armen beschermend om mij heen. Ik sla mijn armen om haar middel en sluit genietend mijn ogen. Ze drukt een kus op mijn hoofd en ik glimlach. 'Ik houd zoveel van je' zeg ik zacht. 'Ik ook van jou babe' zegt ze. Mijn glimlach wordt breder en ik voel de rust in mijn lichaam. 'Ander ga jij zo douchen en dan maak ik ontbijt' we laten elkaar los. Ik glimlach dankbaar en knik. 'Maud is er ook nog toch?' Vraag ik. Ze knikt 'die moet zo naar school' zegt ze. Ik knik 'dan maak ik haar wel wakker en maak ontbijt' zegt ze. 'Dankjewel babe' en geef haar een kus. Ze glimlacht 'ik doe het graag' zegt ze lief. Ik glimlach en we staan beide op van het bed. Ze trekt me nog in een knuffel en ik geniet. 'Trek maar gewoon een joggingpak aan, we hebben toch een fotoshoot enzo' zegt ze. Ik knik en we laten elkaar los 'ik zie je beneden' glimlacht ze. Ik knik en ze geeft me nog een kus. Ze loopt de kamer uit en ik zucht nog even. Ik pak een joggingpak en schoon ondergoed.
Ik schuif aan tafel en Maud en Jade zitten er al. Ik kijk Jade aan en ze schenkt me een lieve glimlach. 'Goedemorgen trouwens' lach ik zacht. 'Goedemorgen' zeggen Jade en Maud tegelijk. Ze kijken elkaar aan en geven elkaar een high five. Ik schud mijn hoofd en lach zacht. 'Wil je thee?' Vraagt Jade. Ik schud mijn hoofd 'nee ik pak wel wat anders' en sta op. 'Ik wil het ook wel voor je pakken' zegt Jade. Ik glimlach en schud mijn hoofd 'niet nodig' zeg ik. Ze knikt en gaat weer goed zitten. Ik loop naar de keuken 'Jullie hebben al drinken toch?!' Roep ik vanuit de keuken. 'Ja!' Roepen ze terug. Ik knik en open de koelkast. Ik bekijk wat we hebben en pak de chocolade melk. Ik pak een mok en vul hem met chocolade melk. Ik zet het pak terug en loop dan weer terug. Ik ga weer aan tafel zitten en pak net zoals de meiden een broodje. Ik doe er wat boter en kaas op. 'Tot hoelaat moet je naar school vandaag?' Vraag ik aan Maud. 'Uhh volgensmij tot 3' antwoord ze. Ik knik en begin te eten. 'En dit weekend heb ik een feest hè' zegt ze. Ik frons 'huh?' Vraag ik met volle mond. Jade schiet in de lach en ik kijk haar met een vreemde blik aan. Ze stopt meteen met lachen en gaat verder met eten. Maud grinnikt 'feest van wie?' Vraag ik zodra mijn mond leeg is. 'Van Troy' antwoord ze. 'Wie the fuck is Troy?' Vraag ik. Ze zucht 'een klasgenoot, de hele klas is er' verteld ze verder. 'Je gaat niet' zeg ik. 'Wat?' Vraagt ze verontwaardigd. 'Ik ken die hele jongen uit!' Roep ik. 'Ja dus? Ik wel' zegt ze. Ik zucht 'Maud, ik weet niet eens wat voor type jongen het is' zeg ik streng. Ze zucht 'ik toch wel, hij is echt te vertrouwen!' Roept ze. 'Ja dat zeg je alleen maar omdat je graag heen wilt' mompel ik. Ze rolt haar ogen 'ik ga toch niet naar een feest van een jongen die ik niet vertrouw' mompelt ze lichtelijk geïrriteerd. Ik zucht diep 'kom op babe, laat haar nou heen gaan' gaat Jade tegen mij in. 'Oh nu sta je dus aan haar kant?' Vraag ik. Ze zucht 'daar gaat het niet om, ze maakt vrienden dat is toch belangrijk?' Zegt Jade. Ik zucht en Maud kijkt mij smekend aan. 'Please?' En ze trekt een pruillip. Ik zucht opnieuw 'je weet dat ik daar niet tegen kan' mompel ik. Ze blijft me zo aankijken 'please?' Vraagt ze opnieuw. 'Urghh' mompel ik. Ook Jade kijkt mij met een pruillip aan 'oké dan!' Roep ik dan. 'Yayy!' En Maud gooit vrolijk haar armen in de lucht. Jade doet vrolijk met haar mee en ik kijk haar raar aan. 'Jij gaat niet eens naar het feest' zeg ik. 'Oh ja' mompelt ze. 'Sorry ik werd iets te enthousiast' mompelt ze ongemakkelijk. Maud schiet hard in de lach en ik schud mijn hoofd. 'Jup en dat is mijn vriendin' mompel ik tegen mijzelf. 'Nah, net was je nog zo blij met me' zegt ze met een pruillip. Ik rol mijn ogen 'heel grappig Jade' mompel ik. Ik zucht diep en mijn hele humeur is ineens weg. Ik staar naar het bord en ik voel dat Jade mijn hand vast pakt. 'Hey zo bedoelde ik het niet' zegt ze zacht. Ik kijk haar aan en glimlach kleintjes. 'Weet ik, maar ik ben er gewoon nog niet echt bij' geef ik toe. 'Ik laat jullie wel even alleen' en Maud staat op. 'Nee joh, je kan blijven zitten je mag het heus wel weten' zeg ik. Ze glimlacht en gaat weer zitten. Ze kijkt mij aan en ik slik. 'Ik uh had een paniek aanval' geef ik toe. Ze bijt op haar lip 'en ik belde Jade vandaar dat ze er ook zo vroeg was' vertel ik met een kleine glimlach. Ze glimlacht en geeft me een knuffel. 'Gaat het nu wel weer?' Vraagt ze als ze me weer los laat. Ik kijk haar dankbaar aan en knik. 'Ja ik ben weer rustig' glimlach ik. Ze knikt tevreden 'gelukkig maar, ik weet hoe het voelt' zucht ze. Ik knik en glimlach kleintjes.
Jade en ik komen bij de fotoshoot studio aan. 'Hey ladies!' Roept Sam. Ik grinnik en ze geeft ons beide een knuffel. 'Hoe is het met jullie?' Vraagt ze. 'Ja met ons goed, en met jou?' Antwoord ik voor ons. Ze glimlacht en Jade geeft mij de blik. Ik negeer het en kijk Sam aan. 'Met mij ook goed' antwoord ze vrolijk. Ik knik 'is Leigh er al?' Vraag ik. Ze knikt 'ja ze is achter' en ze wijst de juiste kant op. We knikken als bedankje en lopen die kant op. Ik voel dat Jade mijn hand vast pakt en een warm gevoel stroomt door mijn lichaam. We kijken elkaar kort aan en we glimlachen. We zien Leigh 'Lee Lee!' Roep ik. 'Heyy!' En ze rent vrolijk op ons af. Jade en ik laten elkaar los. Ze geeft me een knuffel en ik knuffel haar terug. Ze kijkt me aan 'hoe gaat het?' Vraagt ze. Ik knik 'ja prima' antwoord ik. Ze kijkt me doordringend aan 'vanochtend een paniek aanval' geef ik toe. 'Jeetje, gaat het?' Vraagt ze. Ik knik 'ja Jade heeft me rustig kunnen krijgen' glimlach ik. Ze glimlacht en kijkt trots naar Jade. 'You go girl!' Roept Leigh naar Jade. Jade en ik schieten in de lach. Leigh geeft Jade dan ook een knuffel en ik glimlach. 'Let's do the photoshoot!' Roept Leigh vrolijk. Jade en ik knikken heftig en we lopen naar Zack. Hij doet onze styling 'hey dames!' Roept hij vrolijk. We geven hem een knuffel 'leuk dat jullie er weer zijn' grijnst hij. Ik grinnik 'vinden wij nou ook' zeg ik vrolijk. Hij knikt 'ik heb dit bedacht' en hij pakt een kledingrek erbij. 'Deze voor jou Perrie' en hij laat een set kleding zien. Ik knik 'dat ziet er goed uit!' Roep ik vrolijk. Hij knikt en laat het ook zien van Jade en Leigh. 'Dus als jullie je gaan omkleden' zegt hij. We knikken en pakken alle drie onze set kleding. We lopen achter elkaar aan naar de kleedkamer.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...