Perrie pov
Vanavond ga ik naar Jade toe en ik sta twijfelend voor mijn kledingkast. Ik zucht diep want ik weet echt niet wat ik aan moet doen. Ik kijk tussen mijn kleding en ik zucht diep. Ik hoor Maud naar boven lopen en even later gaat mijn slaapkamer deur open. 'Hey' zegt ze. 'Hey' zeg ik terug. Ik ga met een zucht op mijn bed zitten 'wat is er?' Vraagt ze. 'Ik weet echt niet wat ik aan moet doen' mompel ik. Ze grijnst 'oeh ja je gaat naar Jade he' grijnst ze. Ik word vuurrood en kijk haar zuur aan. 'Nee daar ligt het niet aan' zeg ik zacht. Ze grinnik 'jaja smoesjes' lacht ze. Ik rol mijn ogen 'je bent nog steeds rood hoor' merkt ze op. Ik kijk snel de amdere kant op 'oké ik houd al op' lacht ze. Ik kijk haar dankbaar aan 'ik kijk wel wat je aan kan doen' en ze kijkt in mijn kledingkast. Ik kijk rustig toe hoe ze kleding uitkiest. 'Jaa deze!' Gilt ze blij. Ze pakt een zwarte broekpak uit mijn kast en ik knik goedkeurend. 'Ik vind het goed' zeg ik. Ze knikt en geeft hem aan mij. Ik neem hem dankbaar aan 'welke schoenen dan?' Vraag ik. 'Uhmm hakken' grijnst ze. Ik rol mijn ogen 'oke dan' zeg ik dan. Ik sta op en pak een paar zwarte hakken uit de kast. 'Dan ga ik maar even douchen en omkleden' zeg ik. Ze knikt en ik loop met de kleding in mijn handen naar de badkamer. Ik kleed me uit en stap onder de warme douche.Outfit Perrie ^
Ik stap onder de douche vandaan en begin me af te drogen. Ik kleed me aan en pak de föhn. Ik droog mijn haren en kijk even in de spiegel. Ik laat mijn haren gewoon los en ik kies ervoor om een beetje make-up op te doen. Ik pak oogschaduw en kies voor een lichte kleur. Ik doe er wat van op en doe dan ook wat mascara en oogpotlood op. Ik pak een licht roze lippenstift en doe die ook op. Ik pak nog een lekker geurtje en doe die op. Ik loop weer naar mijn slaapkamer waar Maud nog op het bed zit. 'Zat je nog te wachten?' Vraag ik. Ze knikt en ik glimlach. Ik ga naast haar zitten en trek de hakken aan. 'Je ziet er mooi uit' zegt ze. Ik kijk haar dankbaar aan 'dankje sis' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht breed en ik geef haar een korte knuffel. 'Ga je mee naar benenden?' En ik sta op. Ze knikt en staat ook op. We lopen mijn kamer uit en lopen door naar beneden. 'Ik snap niet dat jij op die hakken kan lopen' lacht Maud als we beneden staan. Ik grinnik 'ik ga het je wel leren' grijns ik. Ze rolt haar ogen 'dat gaat lang duren dat ik het kan' lacht ze. Ik grinnik 'komt goed' glimlach ik. Ze glimlacht en we lopen door naar de woonkamer. We ploffen beide neer op de bank 'hoelaat komt Rose?' Vraag ik. 'Die kan er elk moment zijn' mompelt ze. Ik knik 'oke dan wacht ik nog even' glimlach ik. Ze knikt 'als je wat lekkers wil vanavond, ligt dat in de kast he' zeg ik. Ze knikt 'i know' antwoord ze. Ik knik en dan gaat de deurbel. Ze staat op en loopt snel naar de deur. 'Hey!' hoor ik haar enthausiast roepen. Ik glimlach en sta ook op. Een meid met mooie bruine haren komt binnen lopen. Ze kijkt me vriendelijk aan en ze steekt haar hand naar mij uit. 'Ik ben Rose' zegt ze vriendelijk. Ik neem haar hand aan 'ik ben Perrie' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht 'dat weet ik' zegt ze verlegen. Ik grinnik en we laten elkaars hand los. Ik grinnik 'Ben een grote fan' zegt ze vrolijk. Ik glimlach 'super leuk om te horen' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht 'volgende keer gaan we wat met zijn drieën doen' zeg ik. Ze knikt en ik geef Maud nog een knuffel. 'Ik ga naar Jade' zeg ik. Ze knikt 'is goed' antwoord ze. Ik glimlach en laat haar los.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...