Jade pov
De volgende ochtend open ik mijn ogen en kijk naast me. Perrie ligt nog rustig te slapen met haar gezicht naar mij gericht. Ik glimlach en ga op mijn zij liggen. Ik staar naar haar gezicht en glimlach breed. 'Beauty' fluister ik. Ik weet dat ze me niet hoort omdat ze nog slaapt. Maar goed. Ik druk een kus op haar voorhoofd en ze mompelt wat. Ik giechelt zacht en ze blijft rustig door slapen. Ik rol mijn ogen en klim uit het bed. Ik pak een jurkje en pak ook gelijk mijn bikini. Ik ga er vanuit dat we vandaag nog gaan zwemmen en dan heb ik alvast mijn bikini aan. Met de kleding in mijn handen loop ik naar de badkamer. Ik zet de douche aan en begin me uit te kleden. Ik stap onder de warme stralen van de douche en sluit genietend mijn ogen. Dit is altijd heerlijk in de ochtend. Ik pak de shampoo en smeer het in mijn haren. Ik spoel het vrijsnel uit en sluit mijn ogen. Ik pak daarna de conditioner en smeer dat ook in mijn haren. Ik laat het even intrekken en geniet van de warme stralen langs mijn lichaam. Mijn gedachtes gaan naar Perrie en er vormt een brede glimlach op mijn gezicht. Ik denk aan haar vel blauwe ogen en mooie glimlach. Haar lieve lach en warme knuffels. Ik voel de vlinders in mijn buik en glimlach breed. Ondertussen spoel ik de conditioner ook uit en was daarna mijn lichaam.Ik trek het jurkje aan en kijk tevreden in de spiegel. Ik knik en pak dan de föhn. Ik droog mijn haren ermee en bedenk ondertussen wat ik wil doen met mijn haren. Zodra mijn haren droog zijn, zet ik de föhn uit en leg hem weg. Ik zing zacht 'secret love song' en ondertussen borstel ik mijn haren door. Ik pak een elastiekje en maak een hoge staart in mijn haren. 'Je hebt echt een prachtige stem' hoor ik ineens. Ik gil hard en spring in de lach. Perrie schiet in de lach en ik kijk haar zuur aan. 'Heel leuk hoor' zeg ik droog. Ze knikt heftig en begint te grijnzen. Ik rol mijn ogen en ze grinnikt. Toch lach ik zacht en ze giechelt. Wat mij vlinders oplevert in mijn buik. Ze komt wat dichterbij staan 'lekker geslapen?' Vraagt ze lief. Ik knik 'zeker, jij?' Vraag ik met een glimlach. Ze knikt 'yess' zegt ze vrolijk. Ik glimlach tevreden en we komen tegenover elkaar te staan. Ze trekt me in een knuffel en ik verberg mijn gezicht in haar nek en ik neem haar geur in me op. Ookal is ze nog maar net wakker, ze ruikt al lekker. We laten elkaar los en onze gezichten zijn heel dicht bij elkaar. Ik slik en we staren elkaar aan. Ze glimlacht en ik glimlach kleintjes terug. Ik druk mijn lippen op die van haar en ik voel dat ze kort schrikt. Maar ze herstelt zich al snel en gaat mee in de kus. Ik vraag om toestemming die ze me meteen geeft. Ik voel de hele dierentuin in mijn buik en ik glimlach tegen haar lippen aan. Even later trekken we terug en kijken elkaar glimlachend aan. 'Ik uh ga maar eens mijn tanden poetsen' mompel ik. Ze knikt 'is goed' mompelt ze. Ik glimlach en we laten elkaar los. Ik loop weer naar de wasbak en pak mijn tandenborstel.
Even later zitten we tegen over elkaar bij het ontbijt. 'Wat wil je vandaag doen?' En ik neem een hap van mijn eten. Ik zie haar denken 'We kunnen naar een centrum in de buurt?' Stelt ze voor. Ik knik heftig 'leuk' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht breed en geeft me een knipoog. Ik voel dat ik rood wordt en ze giechelt. Ze gaat verder met eten en ik begin ook weer te eten.
Samen lopen we het restaurant uit 'zou de taxi er al zijn?' Vraag ik. Ze haalt haar schouders op 'denk het wel' antwoord ze. Ik knik en we lopen richting de uitgang van het hotel. Ik zie dat het super druk is buiten 'shit, allemaal fotograven' zucht ik. Perrie zucht ook diep 'ook dat nog' mompelt ze. Ik knik zuchtend 'kom' en ze pakt mijn hand stevig vast. Ik glimlach en ze glimlacht terug. We lopen samen naar de uitgang en dan door naar buiten. Meteen worden er duizenden foto's van ons gemaakt 'Perrie! Jade!' roepen ze. We negeren ze en lopen gewoon door. 'Daar is onze taxi' zegt Perrie. Ze seint erheen met haar hoofd. Ik knik en we lopen die kant op. We begroeten de taxi chauffeur 'dag dames, stap snel in' en hij houdt de deur voor ons open. 'Dank u wel' zeggen we in koor. We lachen zacht en stappen in. Hij sluit de deur weer en gaat zelf achter het stuur zitten. De fotograven blijven bij de auto deuren staan en maken foto's. Ze blijven onze namen roepen en de taxi chauffeur start de auto. 'Ze zijn erg fan van jullie he?' Lacht hij. We grinniken 'ja' zucht Perrie. Hij lacht zacht en begint te rijden. 'Jullie wouden naar het centrum?' Vraagt hij vriendelijk. 'Ja klopt' antwoordt Perrie. Hij knikt en slaat links af. Ik glimlach en kijk naar Perrie. Ze kijkt mij ook net aan en glimlacht lief naar me. Ik leg mijn hand op haar been en ik zie dat ze bloost. Ik glimlach breed en ze kijkt snel de andere kant op naar buiten. Ik giechel zacht omdat ik weet dat ze nu bloost.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...