Perrie pov
Ik open mijn ogen door het zonlicht wat in mijn ogen schijnt. Ik knipper een paar keer en rek me uit. Ik kijk om naar Jade die nog rustig ligt te slapen. Ze ligt op haar zij met haar gezicht naar mij toe. Ik kijk haar naar haar gezicht en glimlach breed. Een pluk haar valt in haar gezicht en ik doe hem snel achter haar oor. Ze mompelt wat maar blijft gewoon door slapen. Ik lach zacht en blijf even naar haar kijken. Ze snurkt zacht wat mij zacht laat giechelen. Dan komt er een idee in me op. Ik sla de deken van me af en sta op. Ik pak snel een jogging broek en trek hem aan. Ik pak een ander t shirt en trek die ook aan. Ik pak mijn mobiel en loop de hotel kamer uit. Ik loop richting het restaurant en loop naar het eten. Ik kies wat ontbijt uit voor Jade en mij. Daarna doe ik alles in een meeneem tas en loop het restaurant weer uit.Ik open de hotel kamer en loop naar binnen. Ik sluit de deur achter me en loop richting het bed. Jade ligt nog rustig te slapen en ik glimlach. Ik zet het eten op het bureau en loop voorzichtig naar Jade. Ik ga op het hoekje zitten van het bed en kijk even naar Jade. Ik druk een kus op haar hoofd 'wakker worden babe' fluister ik. Ze opent voorzichtig haar ogen en ze kijkt me even verbaasd aan. 'You called me babe?' Fluisert ze. Ik wordt rood 'uhm' Mompel ik. Ze giechelt en glimlacht. 'I like it' zegt ze blozend. Ik glimlach breed en druk een kus op haar lippen. We trekken snel weer terug en staren elkaar even aan. Ze glimlacht en pakt mihn shirt vast. Ze trekt me dichter naar haar toe en ik grijns. Mijn lippen raken die van haar en ik glimlach breed. Haar tong glijdt over mijn lip en ik open vrijwel meteen mijn mond. Zodra we aan het tongzoenen zijn voel ik de hele dierentuin weer in mijn buik. Ik leg mijn hand op haar wang en glimlach tegen haar lippen aan. Even later trekken we terug en we kijken elkaar even aan. 'Ik heb ontbijt' zeg ik ineens. Ik laat haar los en sta op. Ik loop naar het bureau en pak het eten. Ik loop weer naar haar toe en ze gaat rechtop zitten. Ik glimlach en ik ga naast haar zitten. 'Dit is echt lief' zegt ze zacht. Ik glimlach 'Oh wacht, ik zou even borden pakken' en ik sta weer op. Ik vind het nog steeds raar dat er borden enzo in de hotel kamer liggen. Maar toch is het wel echt fijn. Ik pak twee borden en loop weer naar het bed. Ik ga naast Jade zitten en pak de ham kaas crouisantjes uit de tas. Ik doe ze op de borden en geef een bord aan Jade. Ze kijkt me dankbaar aan 'Dankje' en ze geeft me een kus. Ik bloos en ze giechelt.
Jade staat onder de douche en ik ben me aan het bedenken wat ik moet doen. Ik loop zenuwachtig door de kamer heen, hoe kan ik haar vragen? Ik wil het wel een beetje romantisch maken. Ik zucht diep en pak mijn mobiel. Ik begin te typen naar Maud. Misschien weet ze wel iets. Meteen belt ze me via facetime en ik rol mijn ogen. Ik neem op en ze verschijnt in beeld met een brede glimlach. 'Dus je gaat haar vragen?!' vraagt ze hyper. Ik leg mijn vinger op mijn lippen 'sstt!' sis ik. Haar ogen worden groot en ze schiet in de lach. Ik rol mijn ogen 'maar dat ga je dus doen?' Fluistert ze. Ik glimlach en knik 'weet alleen nog niet hoe' mompel ik. Ze kijkt bedenkelijk 'misschien kun je haar mee uit eten nemen?' Stelt ze voor. Ik knik 'dat is wel een leuk idee' zeg ik zacht. Ze knikt 'weet ik' En ze flipt haar haren naar achteren. Ze kijkt me sassy aan en ik schiet in de lach. Ze begint ook hard te lachen 'maar hoe is het daar?' Vraagt ze als ze uitgelachen is. 'Erg mooi' zeg ik met een brede glimlach. Ze glimlacht tevreden 'mooi' zegt ze vrolijk. 'En hoe is het bij jullie?' Vraag ik. Ze glimlacht 'Ja goed' zegt ze vrolijk. Ik hoor Rose op de achtergrond 'Hey Rose!' roep ik vrolijk. Ze komt met een vrolijk gezicht in beeld 'Hey Perrie!' roept ze. Ik glimlach breed 'hoe is het?' Vraag ik. 'Ja goed! En met jullie?' Vraagt ze. Ik knik 'ja ook goed' antwoord ik vrolijk. Ze knikt 'en is het mooi daar?' Vraagt ze. Ik knik heftig 'ja prachtig!' roep ik. Ze glimlacht breed 'maar moeten jullie niet naar school?' Vraag ik serieus. Maud lacht en rolt haar ogen 'we zijn eerste 2 uur vrij' antwoord ze. Ik knik 'geen zorgen Pez' glimlacht ze. Ik grinnik 'i know, ik wil gewoon dat het goed gaat' glimlach ik. Ze glimlacht 'weet ik, en het gaat ook goed' glimlacht ze. Ik glimlach en Jade komt de badkamer uitgelopen. We kijken elkaar aan en ze glimlacht lief. 'Met wie bel je?' Vraagt ze. 'Maud' antwoord ik. 'Hey! Vergeet mij niet!' gilt Rose. Ik grinnik 'en met Rose' zeg ik lachend. Rose schiet in de lach en Jade pakt mijn mobiel af. 'Hey!' roep ik. Ze giechelt 'hey Jade!' roepen Maud en Rose in koor. 'Heyyy!' roept Jade hyper. Ik rol mijn ogen en kom naast Jade staan in beeld. 'Wat gaan jullie doen vandaag?' Vraagt Maud. 'We gaan naar een waterpark' zegt Jade vrolijk. Maud grijnst 'leuk!' roept ze. Jade en ik knikken 'Maar wij moeten nu naar school' zegt Maud met een pruillip. Jade en ik schieten in de lach en ze kijkt ons zuur aan. Wat ons nog harder laat lachen en ze rolt haar ogen. 'Maar bel je me vanavond?' En ze grijnst. Jade kijkt ons allebei niet begrijpend aan en ik wordt rood. 'Ja sure' antwoord ik snel. Ze grinnikt 'is goed' zegt ze. We zeggen ze gedag en dan hangen we op. 'Waar ging dat over?' Vraagt Jade. Ik wordt weer vuurrood 'uh geen idee' lach ik zacht. Ze fronst 'je kent Maud he' grinnik ik. Ze knikt 'dat inderdaad' lacht ze. Ik grinnik 'dan ga ik nu even douchen' en ik leg mijn mobiel op het bureau. Ze knikt en ik kies wat kleding uit. Wat bestaat uit een simpel zomer jurkje.
Jade en ik stappen in de taxi en al snel begint de taxi chauffeur te rijden. We kijken elkaar kort aan en we glimlachen naar elkaar. Een warm gevoel stroomt door mijn lichaam. Ik kijk naar onze handen die elkaar bijna aanraken. Ik slik en ga dichter met mijn hand naar die van haar. Met mijn pink houd ik haar pink vast en ik voel de vlinders. We kijken elkaar niet aan maar blijven elkaar zo vasthouden. We kijken beide de andere kant op naar buiten. Ik geniet van het mooie uitziet en voel ondertussen Jade haar warmte tegen mij aan. Ik kan een glimlach niet onderdrukken 'We zijn er' hoor ik ineen. Nu al? Jade en ik kijken elkaar aan en laten dan los. Ik glimlach kleintjes en ze glimlacht terug. We bedanken de taxi chauffeur en betalen hem. We stappen uit en ik zie gelukkig geen fotograven. We lopen door naar de ingang van het waterpark en gaan in de rij staan voor de kassa. 'Ik heb er zo'n zin in!' roept ze hyper. Ik kijk haar met een glimlach aan en voel de vlinders. Ze kijkt me glimlachend aan 'cutie' zeg ik zacht. Wat haar laat blozen en ik giechel. Ik glimlach en ze kijkt snel de andere kant op. Ik grinnik en ik zie via mijn ooghoek dat ze haar ogen rolt. Wat mij harder laat lachen 'shut up!' Sist ze. Ze kijkt me lachend aan 'hallo?' Hoor ik. Ik kijk op en ik zie nu pas dat we aan de beurt zijn. Mijn ogen worden groot 'omg sorry!' En ik loop wat sneller naar de kassa. Jade loopt mij achterna '2 kaartjes alsjeblieft' zeg ik vriendelijk. De dame achter de kassa glimlacht vriendelijk en ze legt twee kaartjes voor ons neer. 'Dan wordt het 14 euro' zegt ze. Ik knik 'met de pin' zeg ik. Ze knikt en ik houdt mijn pinpas naast het automaat. 'Dank u wel en veel plezier' glimlacht ze. Ik pak de kaartjes en bedank haar. We lopen verder naar binnen. 'Eerst maar eens een plekje zoeken voor onze spullen?' Stelt Jade voor. Ik knik en we kijken rond. Het is echt super druk en ik zie overal mensen. 'Als er nog plek is' mompel ik. Ze grinnikt 'vast wel' antwoord ze. Ze pakt mijn hand vast en begint te lopen. Ik kijk kort naar onze handen en loop met haar mee. 'Daar!' en ze trekt me mee. 'Ohhh!' roep ik. We komen bij een tafel met twee stoelen. 'Perfect' zegt ze tevreden. Ik grinnik en we zetten onze spullen neer op de stoelen. Jade trekt haar jurkje uit en de zon schijnt precies op haar. Mijn mond valt open en haar perfecte lichaam komt teverschoon. Een warm gevoel stroomt door mijn lichaam heen. Ze legt haar jurkje neer bij de andere spullen en kijkt me glimlachend aan. 'Je mond Pez' zegt ze zacht. Ik wordt rood 'uhmm' en ik trek snel mijn jurkje uit en ik hoor haar giechelen. Ik word nog roder en leg het jurkje dan ook bij de andere spullen. 'Kom ik smeer je in' en ik pak de zonnebrand. Ze giechelt en gaat met haar rug naar mij toe staan.
We lopen samen over het park en bekijken ondertussen de glijbanen. 'Deze!' roep ik enthausiast. Ik wijs naar de grote, hoge, gele glijbaan. Jade haar ogen worden groot 'Daar wil je in?' Vraagt ze met verbazing. Ik knik heftig 'ja zeker weten!' roep ik. Ze zucht even diep 'ik weet niet Pez' mompelt ze. 'Kom op, Jadey' en ik kijk haar hoopvol aan. Ze wordt rood en ik grinnik. 'Ik houd je vast' en ik stoot haar zacht aan. 'Oke dan' geeft ze toe. 'Yayy!' En ik klap blij in mijn handen. Ze giechelt 'cutie' Fluisert ze. Nu wordt ik rood en ze giechelt. 'Kom' en ik trek haar mee naar de glijbaan. We lopen de hoge trap op en gaan in de rij staan. Wat al begint op de trap en ik kijk naar beneden. We zijn al aardig hoog en het wordt nog hoger. Jade kijkt wat bang naar beneden en ik pak haar hand vast. Ze kijkt me dankbaar aan en ik glimlach. Ze glimlacht terug en kijkt weer voor zich. We mogen weer een stukje doorlopen en we lopen een paar tredens omhoog. Jade zucht diep en ik kijk haar kant op. 'Tehoog?' Vraag ik. Ze haalt haar schouders op 'als je niet wilt, gaan we niet' glimlach ik. Ze kijkt me dankbaar aan 'nee we gaan gewoon' glimlacht ze. 'Zeker?' Vraag ik. Ze knikt 'ja soms moet je over je angst heen stappen' lacht ze zacht. Ik grinnik en houd haar hand stevig vast. Ze kijkt me aan en glimlacht. Ik glimlach terug en we lopen weer wat verder. Even later zijn we aan de beurt en ik laat Jade eerst zitten op de band. Ik ga achter haar zitten en sla mijn armen om haar middel heen. 'Ready?' Vraag ik. Ze knikt en ik zet ons af. Met een harde snelheid gaan we naar beneden en beide gillen we hard. 'Omg!' gilt ze. Lachend gil ik en geniet van het koment. We komen beneden aan en een grote plons water valt over ons heen. We lachen hard en Jade klimt van de band af. Ik volg haar voorbeeld en klim er ook van af. We klimmen uit het water en leggen de band bij de andere banden. 'Hoe vond je het?' Vraag ik. Ze knikt 'erg leuk' zegt ze met een glimlach. Ik knik tevreden 'mooi' zeg ik vrolijk. Ze giechelt en ik geef haar een knuffel. Ik verneem dat ze kort schrikt en ik sluit even mijn ogen. Weer stroomt er een warm gevoel door mijn lichaam. Even later laten we elkaar los en kijken elkaar glimlachend aan. 'Naar de volgende glijbaan?' Vraagt ze. Ik knik en ze pakt mijn hand vast. Ik glimlach en we lopen weer verder.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...