Perrie pov
Een aantal uur later voel ik de drank aardig zitten. Ik kruip tegen Jade aan en ze slaat automatisch haar arm om mij heen. Ondertussen gaat ze verder in gesprek met Lauren. Ze knikt en ik kijk naar de twee. 'Nou ja, soms is hij best wel irritant ja' lacht ze. Jade lacht 'dat heb je soms met relaties ja' en ze kijkt mij plagend aan. Ik rol mijn ogen 'heel grappig Jadey' zeg ik met een pruillip. Ze giechelt en drukt een kus op mijn lippen. 'Jullie zijn wel echt een cute samen hoor' zegt ze vrolijk. Ik kijk haar dankbaar aan en Jade glimlacht breed. 'Heb je een foto van je vriend?' Vraagt Jade. Ze knikt en pakt haar mobiel. Ze laat een foto van hun samen zien. 'He looks cute' zegt Jade goedkeurend. Lauren knikt en legt haar mobiel weg. 'Hoelang zijn jullie samen?' Vraag ik. 'Nu zo'n 2 jaar' zegt ze vrolijk. Ik glimlach 'en jullie wonen nog niet samen?' Vraagt Jade. Ze schud haar hoofd 'nee daar willen we even mee wachten' lacht ze. Ik grinnik en knik begrijpend. Ik richt me op Jade die glimlacht. Ze is druk in gesprek met Lauren en ik luister nog enkel. Ik was heel even bang dat ze iets zag in Lauren. Maar nu weet ik wel dat ze alleen mij wil.Ik schrik wakker en kijk recht in de ogen van Jade. Ze giechelt en met een rood hoofd ga ik rechtop zitten. Ik kijk de kamer rond 'lekker geslapen?' Giechelt ze. Ik grinnik en knik 'hoelang heb ik eigenlijk geslapen?' Vraag ik. 'Bijna 2 uur' lacht ze. Mijn ogen worden groot en ik zie dat er verder niemand is. 'Waar is iedereen?' Vraag ik. 'Weg' antwoord ze simpel. 'En maud?' Vraag ik bezorgd. 'Die wou mee met Rose' glimlacht ze. Ik knik 'waar zijn ze heen dan?' Vraag ik door. 'Naar het hotel van Lauren' verteld ze. Weer knik ik 'ik zei tegen haar dat ze wel mee kon, ik wou je niet wakker maken' legt ze uit. Ik glimlach 'geen probleem' en ik geef haar een kus. Ze glimlacht tevreden en ik glimlach terug. 'Hoelaat is het?' Vraag ik. Jade pakt haar mobiel 'half 2' zucht ze. Mijn ogen worden groot 'zullen we dan maar gaan slapen?' Stel ik voor. Ze knikt instemmend en staat op. Ik volg haar voorbeeld en we zetten de glazen enzo op het aanrecht. 'We ruimen morgen de rest wel op' zegt Jade. Ik knik en loop achter haar aan naar de slaapkamer. Ik sluit de deur achter me en ze trekt haar trui en trainingsbroek uit. Haar zwarte lingerie komt tevoorschijn. Ik bijt op mijn lip en loop op haar af. Ik trek haar tegen mij aan en druk mijn lippen op de hare. Ze slaat haar armen om mijn nek en ik leg mijn handen op haar billen. Ik knijp er speels in en ik ze giechelt tegen mijn lippen aan.
Ik duw haar achterover op het bed en ik kom boven op haar liggen. Ik leg mijn hand op haar wang en wrijf met mijn duim. Mijn hand gaat naar beneden over haar nek. En komt uit bij haar borsten. Ik hoor haar zacht kreunen en ik glimlach tevreden. Ik trek even terug en kijk in haar ogen. 'I love you' fluister ik. Ze glimlacht 'I love you to' fluistert ze terug. Ik glimlach en druk een kus op haar lippen. Ze draait ons om waardoor zij nu bovenop ligt.
Ze drukt haar lippen op die mijne en vrijwel meteen spelen onze tongen met elkaar. Ondertussen leg ik mijn handen op haar billen. Weer knijp ik er speels in en ze bijt zacht op mijn onderlip. Een zachte kreun verlaat mijn lippen. Jade giechelt en we trekken terug. Ik bloos en ze grijnst. Ze gooit mijn haar wat aan de kant en richt zich op mijn nek. Ze geeft er kleine kusjes en is opzoek naar mijn gevoelige plek. Ik sluit genietend mijn ogen. Als ze eenmaal mijn gevoelige plek gevonden heeft, begint ze eraan te zuigen. 'Fuck' breng ik uit. Ze laat los en kijkt tevreden naar mijn nek. Ik kijk haar met een rood hoofd aan. Ze grijnst en drukt een kus op mijn lippen. 'Dat moet ook altijd he' zeg ik. Ze knikt heftig 'sorry, maar bij jou kan ik mij niet inhouden' en ze wiebelt met haar wenkbrauwen. Ik rol mijn ogen 'je bent gewoon te sexy' ze houdt haar schouders op. Nu wordt ik nog roder en ze begint te giechelen. 'Cutie' en ze begint mij weer te zoenen.
Even later heeft ze mijn jurk ook uitgetrokken en ik lig in mijn lingerie. Ze bekijkt mijn lichaam en ik begin te blozen. Ze richt zich op mijn borsten en begint er kusjes te geven. Ik houdt even mijn adem in en ze gaat naar beneden. Over mijn buik heen, wat kietelt. Ze gaat door naar mijn streng, waar ze er net boven kusjes geeft. Ik slik en hoop dat ze verder gaat. Ze komt weer boven mij hangen en glimlacht. Ik glimlach terug en ze geeft mij een lange kus. Ze kijkt mij nog eens lief aan, wat mij laat smelten. Ze gaat naar de opening van mijn bh. Ze kijkt mij vragend aan en ik knik. Ze pakt hem open en gooit hem dan op de grond. Waar de rest van onze kleding ook ligt. Als ze naar mijn borsten kijkt, bijt ze op haar lip. 'You like what you see?' Vraag ik met een grijns. Ze knikt heftig en ik glimlach. Ze geeft kusjes op mijn borsten en gaat dan langzaam over naar mijn tepels. Ze begint eraan te zuigen en ik sluit mijn ogen. Ondertussen laat ze haar handen over mijn lichaam glijden. Wat een heerlijk gevoel oplevert. Dan gaat ze langzaam naar beneden toe en geeft weer kusjes op mijn buik. Ik giechel zacht omdat het kietelt. Ze speelt met het randje van mijn string en kijkt mij ondeugend aan. Ik bijt op mijn lip en ze geeft kusjes tegen de zijkant van de string. Ik gooi mijn hoofd achterover en sluit mijn ogen. Nu houdt ik het echt niet meer. Ze doet mijn benen uit elkaar en gaat e tussen zitten. Ondertussen geeft ze kusjes op mijn benen en werkt langzaam naar beneden toe. Ze komt uit bij mijn string en geeft mij nog een blik. Ik bijt weer op mijn lip, wat genoeg voor haar zegt. Ze trekt mijn string uit en gooit die ook op de grond. Ze gaat ervoor liggen en brengt haar tong tegen mijn vagina aan. Een kreun verlaat mijn lippen en ik sluit mijn ogen. Ze gaat naar mijn clitoris en begint er mee te spelen. Waarbij ze haar tong gebruikt. Ze kijkt mij ondertussen aan, wat het gevoel meer versterkt. Ze brengt ondertussen haar hand naar mijn borsten en wrijft met haar vinger over mijn tepel. 'Jade' kreun ik hard.
Ze verhoogt het tempo en mijn gekreun wordt harder. Zelfs mijn benen beginnen te trillen. 'Mijn god' Weet ik uit te brengen. Haar hand gaat van mijn borst af en gaat over de rest van mijn lichaam. Ik laat Jade de totale controle nemen, wat oprecht heerlijk voelt. Ik gooi mijn hoofd weer naar achteren en sluit genietend mijn ogen. Jade begint aan mijn clitoris te zuigen 'Jade!' kreun ik hard. Ik knijp in het dekbedovertrek en ik voel de orgasme aankomen. Mijn benen beginnen heftig te trillen. 'Jade' Weet ik nog uit te brengen. Dan verlaat een harde kreun mijn lippen.
Jade stopt en ik begin te hijgen. Ze kruipt omhoog en ik kruip tegen haar aan. Ik leg mijn hoofd op haar borst en sla mijn armen om haar middel heen. Ze slaat haar armen om mij heen en ik geniet. Ze gaat met haar hand door mijn haren heen. 'That was amazing' hijg ik. Ze giechelt en drukt een kus op mijn hoofd. Wat een glimlach oplevert op mijn gezicht. 'I love you' fluister ik. 'I love you to' zegt ze zacht. Toch laat het mij nog steeds blozen. Ik kruip wat dichter tegen haar aan. 'Je bent echt geweldig, weet je dat?' Zeg ik zacht. Ze giechelt en ik weet dat ze nu bloost. Ik kruip van haar af en buig over haar heen. Ik haal een plukje haar uit haar gezicht en stop hem achter haar oren. Ze glimlacht en druk mijn lippen op de hare. Meteen gaat ze mee in de kus en ik lik over haar lippen. Ze opent haar mond en het gaat dus meteen over naar een zoen. Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden, terwijl ik tegen haar lippen aan glimlach. Ik trek terug en kijk haar aan. Ik zie de lust in haar ogen en grijns. Ik druk nog een kus op haar lippen en richt mij dan op haar nek.
Ik geef er kleine kusjes en al snel ontstaat er kippenvel. Ik grijns en begin te zuigen. Ze kreunt zacht en ik trek dan terug. Ik grijns en ga met mijn vinger over de plek heen. Ze rolt haar ogen 'you're to hot to handle' fluister ik. Ze bloost en bijt op haar lip. Ik geef kusjes op haar borsten en haar adem stokt. Ik maak haar bh los en gooi hem op de grond. 'En dat zonder toestemming?' Vraagt ze verontwaardigd. Ik grijns en knik. Ik buk naar voren 'ik weet dat je me wilt' fluister ik. Ik zie dat er kippenvel ontstaat en ik grijns. Ik kus haar en ondertussen knijp ik zacht in haar borst. Al snel wrijf ik met mijn vinger over haar tepel en ze kreunt. Ik glimlach en trek terug. We kijken elkaar aan 'ik wil je' hijgt ze. Dat zegt voor mij genoeg en trek meteen haar string uit.
We liggen in de spoon houding en ik lig achter. Mijn armen zijn stevig om haar heen geslagen. Ze wrijft met haar duim over mijn hand. Ik glimlach en val bijna in slaap. Ik trek haar wat dichter tegen mij aan 'ik houd van je' zeg ik zacht. 'Ik ook van jou' Fluisert ze. Ik glimlach en druk een kus tegen haar achterhoofd.
Jade pov
Even later hoor ik Perrie snurken en ik grinnik. Ze is dus in slaap gevallen. Ik druk een kus op haar hand 'Slaaplekker beauty' fluister ik. Ze mompelt wat maar krijgt niks mee met wat ik zeg. Mijn ogen vallen ook steeds bijna dicht. Ik neem de geur van Perrie in me op, ik glimlach breed. Opnieuw vallen mijn ogen dicht, en slaap ik.De volgende ochtend word wakker van het gesnurk van Perrie. Ik rol mijn ogen en ze slaapt rustig door. Ik glimlach en kijk naar haar lieve gezicht. Ik druk een kus op haar voorhoofd en ze mompelt wat. Ik grinnik en doe het nog een keer. 'Hmm' mompelt ze. Ik giechel en ze knijpt haar ogen even dicht. Dan opent ze haar ogen en ik kan niet anders dan glimlachen. Ik kan het nog steeds niet geloven, ze heeft de mooiste paar ogen ter wereld. 'Goodmorning princes' Zeg ik zacht. Ze bloost en glimlacht. 'Goodmorning babe' zegt ze zacht. Ik druk nu een kus op haar lippen. 'Lekker geslapen?' Vraag ik. Ze knikt 'altijd bij jou' zegt ze. Nu begin ik te blozen en ze giechelt zacht. Ik glimlach 'en jij?' Vraagt ze. Ik knik 'Ook' antwoord ik. Ze knikt en ik kruip bovenop haar. Onze naakte bovenlijfen komen tegen elkaar aan. Ik glimlach en druk mijn lippen op de hare. Het gaat snel over naar een tongzoen en ik leg mijn hand op haar wang.
Even later trek ik terug en we kijken elkaar even aan. 'Ik ga ontbijt maken' fluiter ik met een grijns. Ze kijkt mij zuur aan 'kom op' mompert ze. Ik grinnik en wil van haar af klimmen. Maar dat lukt niet want ze houdt mij stevig vast 'babe!' gil ik. Ze begint hard te lachen en houdt nog steeds stevig vol. 'Ik heb trek' zeg ik met een pruillip. 'Dat maakt mij niks uit' zegt ze simpel. Ik zucht en geef dan toe. Ik val weer zacht bovenop haar en ze kijkt mij aan. Ze wiebelt met haar wenkbrauwen en ik rol mijn ogen. Ze drukt weer haar lippen op die van mij. Waar ik gelijk mee in ga. Het gevoel is geweldig. Alle vlinders vliegen in mijn buik. Dan trekt ze terug 'i love you' zegt ze lief. Ik glimlach 'i love you to' zeg ik terug. Ze glimlacht 'maar mag ik nu ontbijten?' Vraag ik hoopvol. Ze grinnikt en knikt. 'Ja is goed' antwoord ze. Ik glimlach en geef haar nog een kus.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
Fiksi PenggemarMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...