Perrie pov
De volgende ochtend wordt ik wakker met Jade in mijn armen. Ik glimlach en ik zie dat ze nog steeds slaapt. Gister avond heeft ze me huilend opgebeld omdat Jordan het uit heeft gemaakt. Het voelde heel dubbel, ik had meer kans op haar. Maar ik wil ook niet dat ze verdrietig is. We hebben de hele avond liggen knuffelen en het voelde geweldig. Met Jade voelt het zo natuurlijk. Alles gaat gewoon vanzelf en dat is hoe het hoort.Ze knijpt haar ogen even goed dicht en daarna opent ze haar ogen. Ze kijkt recht in mijn ogen en ik glimlach. 'Goodmorning beauty' fluister ik. Ze bloost en ik giechel zacht. 'Goodmorning angel' zegt ze zacht. Waardoor ik weer moet blozen en ze grinnikt. 'Lekker geslapen?' Vraag ik dan maar. Ze knikt en gaat op haar rug liggen. Uit natuurlijke reactie ga ik tegen haar aan liggen. Ik sla mijn armen om haar middel heen en leg mijn hoofd op haar borst. 'En jij?' En ze slaat haar armen stevig om mij heen. Ik glimlach en verberg mijn gezicht in haar shirt. 'Ook' antwoord ik. Ik verneem gewoon dat ze glimlacht. Het blijft een poosje stil, maar het is een fijne stilte. Ik luister naar haar ademhaling en sluit mijn ogen. Ik geniet zo van dit moment. Het voelt zo fijn. 'Nog plannen voor vandaag?' Vraagt ze. Ik denk even na 'we kunnen een film middag houden?' Stel ik voor. 'Gezellig' giechelt ze. Ik voel de vlinders in mijn buik en er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht. Ze gaat met haar hand door mijn haren heen en ik sluit genietend mijn ogen. We zeggen beide niks maar het is zo'n fijn moment. Dan begint ze weer te praten 'zullen we gaan ontbijten' en ik ga recht op zitten. Ze schiet kort in de lach en ik kijk niet begrijpend aan. 'Als het om eten gaat, zit ze er klaar voor hoor' lacht ze hard. 'Hey!' roep ik. Ik kom bovenop haar zitten en ze lacht nog steeds. Ze probeert ze te verzetten en me van haar af te duwen. Ik houdt haar beide handen vast en houdt ze boven haar hoofd. Ze stopt met lachen en we kijken elkaar aan. Ik twijfel geen moment en druk mijn lippen op die van haar. Ze gaat mee in de zoen en geeft me meteen toestemming. Ik voel de hele dierentuin in mijn buik en ik glimlach tegen haar lippen aan. We trekken terug en ik laat ondertussen haar handen los. Ze legt ze op mijn rug en we kijken elkaar glimlachend aan. 'Je bent echt prachtig, weet je dat?' Fluister ik. Ze bloost en ik glimlach breed. Ik wrijf met mijn vinger over haar wang en druk een kus op haar lippen. Ze kijkt me aan met rode wangen waardoor mijn glimlach alleen maar groter wordt. We blijven elkaar voor een tijdje aankijken 'maar ik zat te denken' begin ik. Ze kijkt me vragend aan 'wat Sam voorstelde' vertel ik. Ze kijkt me nog steeds niet begrijpend aan 'over dat we samen op vakantie moeten gaan' leg ik uit. 'Ohhh' en ze knikt. 'Laten we dat gaan doen' Stel ik enthausiast voor. Ze fronst 'wil je dat?' Vraagt ze. Ik knik 'tuurlijk, jij niet dan?' Vraag ik. Ze schud haar hoofd 'tuurlijk wil ik dat wel' glimlacht ze. Ik glimlach breed 'maar waar wil je heen?' Vraagt ze door. Ik haal mijn schouders op 'waar jij maar heen wilt' glimlach ik. Ze glimlacht 'Italië' zegt ze vrijwel meteen. Ik grinnik 'dan gaan we daarheen' zeg ik vastbesloten. Ze glimlacht 'lijkt je dat leuk?' Vraagt ze vrolijk. Ik knik heftig 'zeker, met jou altijd' grijns ik. Ze wordt rood en rolt haar ogen. 'Slijmbal' lacht ze. Ik grinnik en ga weer rechtop zitten. 'Zullen we maar gaan ontbijten dan?' Stel ik voor. Ze knikt en staat op. Samen lopen we haar Slaap kamer uit en lopen door naar de keuken.
Maud pov
Ik staar verveeld voor me uit tijdens de uitleg van Wiskunde. Dan stopt Rose mij aan en ik kijk vragend haar kant op. 'Wat is er?' Fluister ik. Ze grinnikt 'wat doe je dit weekend?' Fluistert ze. Ik haal mijn schouders op 'nog geen idee' zeg ik zacht. Ze knikt 'wat dan?' Vraag ik zacht. Ze glimlacht 'er is een feest van mijn neef' grijnst ze. Ik grinnik 'Maud! Wil je alsjeblieft opletten?' Vraagt de leraar geïrriteerd. Ik zucht en knik 'ja sorry meneer' zeg ik meteen. Hij knikt tevreden en gaat verder met de les. Rose kijkt mij lachend aan en slaat haar hand voor der mond. Ze probeert haar lach in te houden en ik rol mijn ogen. 'Maar ik zal vragen of ik mag' fluister ik. Ze grijnst en steekt haar duim op. Ik glimlach breed en richt me weer op de les. Ze lacht nog zacht en schud lachend mijn hoofd.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...