Perrie pov
Ik lig tegen Jade aan op de bank. We kijken een Disney film, zoals altijd. 'Al wat gehoord van Maud?' Vraagt ze. 'Ja' antwoord ik. 'Ze is al thuis met Rose' vertel ik verder. Ze knikt en ik richt mij weer op de film. 'Ze weet dat ik vannacht weer bij je slaap' zeg ik. 'Wie zegt dat het mag?' Zegt ze plagerig. Ik ga rechtop zitten en kijk haar zuur aan. 'Heel lief hoor' zeg ik met een pruillip. Ze grinnikt en 'grapje babe' lacht ze. Ik rol mijn ogen en ze geeft mij een kus. 'Wat wil je doen vandaag?' Vraagt ze. Ik denk even na en haal mijn schouders op. 'We kunnen gaan winkelen?' Stelt ze voor. Ik knik instemmend 'is goed' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht 'dan gaan we in de stad lunchen' zegt ze met een brede glimlach. Ik glimlach en druk een kus op haar lippen. Ze glimlacht en kijkt mij lief aan.We lopen haar kamer binnen 'ik mag vast wel wat kleding van jou lenen?' Vraag ik hoopvol. Ze draait zich om naar mij en trekt een wenkbrauw op. 'Jij denk dat het zomaar kan?' Vraagt ze. Ik grijns en knik heftig. 'Zeker' zeg ik. Ze rolt haar ogen en begint zacht te lachen. 'Vooruit, voor deze keer' en ze geeft mij een kus. Ik loop daarna naar haar kledingkast en ze loopt met mij mee. Samen kijken we in de kast, voor wat we aan willen trekken. Beide kiezen we voor een skinny jean en een leuke blouse. 'Samen douchen?' Stelt Jade voor. Ik grijns en knik. 'Viespeuk' lacht ze. 'hoezo dat nou weer?' Lach ik. Ze grinnikt 'ik zag die blik wel' grinnikt ze. Ik rol mijn ogen en we lopen naar de badkamer. Ik sluit de deur achter mij en Jade legt kleding op het kastje. Ze zet alvast de douche aan en ik leg mijn setje kleding bij die van haar. Ze kleed zich uit en mijn ogen scannen haar lichaam. Ik bijt op mijn lip en op dat moment kijkt ze me net aan. Ik kijk snel de andere kant op en begin me ook uit te kleden. Ik hoor haar giechelen en ze stapt al onder de douche. Zodra ik ook mijn kleding uit heb, stap ik ook onder de douche.
Ik voel de warme stralen op mij en sluit genietend mijn ogen. Ineens voel ik Jade haar lippen op van mij. Ik schrik kort maar herstel mij snel. Ik ga mee in de kus en al snel wordt het een zoen. Ik sla mijn armen om haar nek en haar handen belanden op mijn billen. Ze knijpt er speels in en ik bijt op haar onderlip. Een kreun verlaat haar lippen en ik glimlach. Ik duw haar zacht naar acbteren en ze beland tegen de koude muur. Ze slaakt een klein gilletje en ik grinnik. We kijken elkaar even aan en ik zie de fonken in haar ogen. Ik glimlach en kom met mijn gezicht dichterbij. 'I love you' fluister ik. 'I love you to' glimlacht ze. Ik glimlach en zoen haar weer. Ze slaat haar armen stevig om mij heen en ik leg mijn handen in haar haren.
We trekken terug en ik geef gelijk kusjes in haar nek. Ze kreunt zacht en ik grijns. Ze draait haar hoofd een beetje bij, zodat ik er beter bij kan. Als ik haar gevoelige plek heb gevonden, zuig ik eraan. Een kreun verlaat haar lippen en ik kijk tevreden naar de plek in haar nek. Ze kijkt me ondeugend aan en ik grinnik. 'Ik wil je' zegt ze enkel. Ik voel de kriebels en glimlach breed. Ik geef nu aandacht aan haar borsten en begin er kusjes op te geven. Ze gooit haar hoofd achterover en ik ga door naar haar tepel. Ik begin daaraan te zuigen en haar ademhaling wordt zwaarder. Ondertussen laat ik mijn handen over haar lichaam glijden. Ze sluit genietend haar ogen en ik laat los. We maken oogcontact en ze bijt op haar lip. Ik begin haar te zoenen en al snel wordt het een ruwe zoen. Ik laat ondertussen mijn hand over haar lichaam glijden. Ik ga over haar heupen naar beneden. Naar haar vagina en begin haar te plagen. Ik wrijf er elke keer net langs. Ze kreunt tegen mijn lippen aan en ik grijns. 'Doe nou iets' praat ze tegen mijn lippen aan. Ik luister braaf en breng mijn vinger naar binnen. Meteen begint ze te kreunen en ik stop met zoenen. Ze sluit haar ogen en gooit haar hoofd naar achteren. Ik kijk naar haar en zie hoe ze geniet. Ik verhoog het tempo en ook haar ademhaling gaat omhoog. Haar kreunen worden harder 'Pez' weet ze uit te brengen. Ondertussen geef ik kleine kusjes in haar nek. Ze legt haar hand op mijn rug 'fuck me!' kreunt ze hard. Ik grijns en laat haar los. Ze kijkt me eerst verbaasd aan. Ik buk voor haar neer en zet haar benen wat uit elkaar. Ik buig naar haar toe en begin te likken aan haar vagina. Ook al is het lastig onder de douche, maar het werkt. Meteen begint ze te kreunen en haar benen trillen. 'Pez' kreunt ze.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...