Hoofdstuk 65

10 1 1
                                    

Maud pov
Ik ga open mijn ogen en knijp ze gelijk weer dicht door het zonlicht wat in mijn ogen schijnt. Dan hoor ik iemand giechelen en zuchtend open ik toch mijn ogen. Ik kijk recht in de ogen van Perrie en deins naar achteren van de schrik. 'Nou zo eng ben ik nou ook weer niet' en Perrie rolt haar ogen. Ik zucht diep en geef er maar geen antwoord op. Ik kijk achter mij en daar ligt Jade nog te slapen. 'Hebben we hier de hele nacht gelegen met zijn drieën?' Vraag ik. Ze knikt 'kennelijk, we hebben niet eens avond eten gehad' mompelt ze. Ik frons maar kan me niet zoveel herinneren. 'Laten we maar zo gaan ontbijten' zucht ze. Ik rol mijn ogen en ga op mijn rug liggen. 'Ben je nog moe?' Vraagt ze. Ik knik enkel en staar naar het plafond. 'Anders ga nog maar even slapen, ik maak wel ontbijt voor ons drieën' zegt ze zacht. Ik kijk haar dankbaar aan 'dankjewel Pez' zeg ik zacht. Ze glimlacht en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Ik ben er zo wel weer' zegt ze. Ik knik en ze stapt uit bed. Ik kijk haar nog kort naar en zie hoe ze de slaapkamer uit loopt. Ik ga weer op mijn zij liggen met mijn rug naar Jade toe. Ik sluit mijn ogen en val al snel in slaap.

Bradley pakt mijn arm vast en duwt mij op het bed. 'Ik weet dat je mij nog wilt' grijnst hij. Ik kan helemaal niks, niet wat zeggen en mij niet eens bewegen. Wat gebeurd er met mij? Hij komt boven mij hangen en drukt kusjes in mijn nek. Mijn ogen worden groot en wil zo snel mogelijk hier weg. Een naar gevoel stroomt door mijn lichaam en wil hem van mij af duwen. Maar het lukt niet want ik kan nog steeds niks bewegen. Voordat ik het weet trekt hij mijn broek uit en knijp mijn ogen dicht. Laat dit moment zo snel mogelijk voorbij zijn! Hij raakt mijn lichaam aan en tranen stromen over mijn wangen. Ik open mijn mond om te gillen en eindelijk komt er geluid uit. Bradley trekt zich er niks van aan en trekt ook zijn broek uit. Hij betast mijn lichaam en ik hoor hem grinniken. 'Jij wilt dit' hoor ik hem nog zeggen.

Ik schiet omhoog en een harde gil verlaat mijn mond. Jade zit naast mij 'gaat het wel Maud?' Vraagt ze bezorgd. Tranen stromen over mijn wangen en ik wordt tegen haar aangetrokken. Ik sla mijn armen om haar middel heen en begin hard te huilen. Ik laat de tranen er zijn en knijp strak mijn ogen dicht. Ik hoor de deur open gaan maar ik voel dat Jade wat naar diegene seint. De deur gaat weer dicht en daarna hoor ik niks meer. Ik wil dit niet meer voelen en probeer de tranen weg te slikken. Ik ga weer rechtop zitten en Jade kijkt mij bezorgd aan. 'Nachtmerrie?' Vraagt ze. Ik knik enkel en veeg de tranen weg. Ze zucht diep en wrijft over mijn arm heen. Ik kijk haar dankbaar aan 'ik doe die lul nog wat aan' mompelt ze. Ik glimlach kleintjes 'dat zij Rose ook al' zeg ik zacht. 'Die weet het ook?' Vraagt Jade. Ik knik 'zij heeft hem van mij afgetrokken' zeg ik zacht. 'Maar waarom heeft zij niks gezegd dan tegen ons?' Vraagt ze niet begrijpend. 'Dat heb ik aan haar gevraagd, ik was er nog niet aan toe' geef ik toe. Ze glimlacht kleintjes 'snap ik wel' en ze geeft me een korte knuffel.

We lopen de woonkamer binnen en ik zie dat de tafel vol ligt met allerlei afgebakken broodjes. Ik glimlach kleintjes en Perrie loopt meteen op mij af. Ze pakt mijn hoofd vast 'gaat alles goed?' Vraagt ze bezorgd. Ik haal mijn schouders op en de trekt mij in een knuffel. 'We gaan die lul pakken, hoe dan ook' mompelt ze. Ik knik maar zeg verder niks. We laten elkaar weer los 'eerst gaan we eten' zegt ze zacht. Ik knik en we lopen alle drie naar de tafel. Ik ga tegenover Perrie zitten en Jade komt naast mij zitten. Perrie schuift een kop thee mijn kant op en ik kijk haar dankbaar aan. Ik wil wat zeggen maar op het moment krijg ik geen woord uit mijn keel. Ik zie aan Perrie dat zij mij begrijpt. Ik neem de kop thee in mijn handen en blaas even in het water. Jade legt een broodje op mijn bord en ik schenk haar een kleine glimlach als bedankje. Ze glimlacht lief naar me en wrijft kort over mijn arm. Ik neem voorzichtig een slok van mijn thee maar merk al snel dat hij nog wat te heet is. Snel zet ik de kop thee weg en richt mij op het broodje. Ik begin het broodje open te snijden en pak wat brood beleg. Jade en Perrie beginnen te eten 'eetsmakelijk' zeggen ze in koor. 'Eetsmakelijk' zeg ik zacht. Ze kijken tegelijk mijn kant op en ik frons diep. Perrie schud haar hoofd en gaat rustig door met eten.

My real family ~ EdwardsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu