Perrie pov
Ik open mijn ogen en knipper tegen het zonlicht. Ik rek mij uit en ga rechtop zitten. De badkamer deur gaat open en Jade loopt de slaapkamer binnen. Ze heeft enkel haar lingerie aan. Ik bijt op mijn lip 'je bent wakker' glimlacht ze. Ik glimlach terug 'lekker geslapen?' En ze wil kleding uit de koffer pakken. Ik sta op 'Zeker en jij?' Vraag ik. Van achteren sla ik mijn armen om haar middel en ze giechelt. Ze draait zich om en onze ogen kruisen elkaar. Ik bestudeer haar lichaam en bijt op mijn lip. 'You like what you see?' Grijnst ze. Ik begin te blozen 'always' zeg ik met een grijns. Nu begint zij te blozen en ik maak oogcontact. Ik druk mijn lippen op de hare en al snel gaat ze mee in de kus. Ik vraag toestemming, die ze mij snel geeft. Onze tongen spelen een spel met elkaar. Ze slaat haar armen om mijn nek en ik duw haar lichaam tegen de mijne aan. Mijn armen gaan van haar rug naar haar billen. Ik knijp er zacht in en een ik hoor een kreun uit haar lippen komen. Ik glimlach breed en we trekken even terug. We kijken elkaar weer aan en er ontstaan glinsteringen in haar ogen. Ik glimlach en til haar op. Ze slaat haar benen om mijn middel en ik sla mijn armen stevig om haar heen. Ik loop met haar naar het bed en ik leg haar neer. Ik kom boven haar hangen en druk meteen mijn lippen op de hare.Een poosje later zitten Jade en ik al in het restaurant in het hotel. Ze kijkt me lief aan en vlinders stromen door mijn lichaam. Ze legt haar hand op de mijne en ik glimlach. 'Ik houd van je' en ze drukt een kus op mijn lippen. Ik voel dat ik bloos 'ik ook van jou' zeg ik terug. Ze glimlacht en ze buigt zich naar mij toe. 'Je was geweldig net' Grijnst ze. Ik voel dat ik nog roder wordt en ze begint meer te grijnzen. 'Jij ook' zeg ik met een grijns. Nu begint zij te blozen 'het bevalt mij sowieso altijd met jou' merk ik scherp op. Ze wordt nog roder en ik glimlach. 'Stop it Pez' giechelt ze. Ik rol mijn ogen en neem een hap van mijn croissantje. Ze volgt mijn voorbeeld en begint ook te eten. 'Waar zijn Rose en Maud trouwens?' Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op 'zouden nog wel slapen denk ik' mompel ik. Ze knikt en begint weer verder te eten. 'Als je het over de duivel hebt' zeg ik zodra Maud en Rose het restaurant binnen lopen. Jade grinnikt en ze lopen naar het eten. Jade blaast in haar thee en neemt voorzichtig een slok. 'Jij en je thee' lach ik. Ze rolt haar ogen 'sorry, een kleine verslaving' grinnikt ze. 'Een kleine?' Vraag ik. Ze geeft me een zure blik 'heel leuk Pez' mompelt ze. Ik grinnik en eet mijn croissantje verder op. Maud en Rose komen eraan gelopen met eten en drinken. 'Goedemorgen' zeggen ze in koor. 'Goedemorgen' zeggen Jade en ik terug. Ze komen bij ons aan tafel zitten. 'Lekker geslapen?' Vraag ik. Ze knikken 'jullie ook?' Vraagt Rose. Ik knik 'zeker' antwoord ik voor Jade en mij. Ze knikken en beginnen te eten. 'Wat zullen we vandaag gaan doen?' Vraagt Jade. Mijn blik gaat meteen naar Maud. Ze kijkt me niet begrijpend aan terwijl ze nog haar mond vol met eten heeft. Ik grinnik 'jij kent Nederland' leg ik uit. 'Ja dus?' Vraagt ze met volle mond. 'Maud!' Roep ik. 'Wat?!' Vraagt ze verontwaardigd met volle mond. 'Niet met volle mond praten!' sis ik. Ze rolt haar ogen 'oke mama!' Roept ze. 'Dat is opnieuw met volle mond' zeg ik betweterig. Ze trekt een gek gezicht en gaat rustig verder eten. 'Dus? Wat gaan we doen?' Vraag ik. Ze geeft een teken dat ik moet wachten en eet haar mond leeg. Ik rol mijn ogen en wacht geduldig af. Jade begint te lachen en ik zucht diep. Eindelijk heeft Maud haar mond leeg en ik kijk haar geduldig aan. 'Uhm, we kunnen shoppen?' Stelt ze voor. 'Amsterdam is een heel mooi centrum' glimlacht ze. Ik knik 'ik vind het goed' en kijk de andere vragend aan. 'Ik vind het ook prima' zegt Jade. Rose knikt instemmend en ik neem goedkeurend een slok van mijn drinken.
We lopen richting naar de uitgang van het hotel. Ik pak Jade haar hand vast en draai me even om naar Maud. 'Geen zorgen' fluistert ze. Ik knik en draai me weer om. Ze weet dat ik mij zorgen maak, vanwege de fotograven. Omdat Rose er nog gevoelig voor is. En Maud opzich ook nog wel maar ze went er steeds meer aan gelukkig. We stappen naar buiten en ja hoor. Daar zijn de foto graven al. Er worden duizenden foto's van ons gemaakt en ze blijven vragen stellen. 'Blijven negeren' zeg ik tegen Maud en Rose. Ze knikken en ik we komen aan bij de taxi. We laten ze eerst instappen en dan stapt Jade in. Als ik ben ingestapt, sluit ik de deur. Dan begint de taxichauffeur iets te vertellen in het Nederlands. Ik frons en Maud antwoord in het Nederlands. De chauffeur knikt en start de auto. 'Waar ging dat over?' Vraag ik verbaasd. 'Waar we heen moesten' lacht Maud. Ik knik en kijk ondertussen naar buiten. 'Ik had niet door dat jullie Engels waren, sorry' zegt hij nu in het Engels. Ik glimlach 'geen probleem joh, mijn zusje kan Nederlands' lach ik. Hij grinnikt en knikt. Hij richt zich weer op de weg en ik glimlach. Ik voel een hand op mijn been en ik kijk verschrikt op. 'Niet schrikken' lacht Jade zacht. Ik glimlach en leg mijn hand op de hare. Ze glimlacht en we kijken elkaar even aan. Dan voel ik haar lippen op de mijne en ik sluit mijn ogen. Het is geen tongzoen maar het voelt zo intens. Dan hoor ik gekuch 'Uhm er zijn nog meerdere mensen' zegt Maud droogjes. We trekken snel terug en kijken haar geschaamd aan. De chauffeur schiet in de lach en we kijken hem raar aan. Rose begint mee te lachen en ik schud mijn hoofd.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...