Sorry dit deel is een beetje kort ❤ hopelijk vinden jullie het toch een leuk deel ❤
* Een paar weken later *
Perrie pov
Vandaag gaan Jade en ik samen naar Italië. Het is nog maar 5 uur in de ochtend en we zitten in de auto. Leigh en Maud brengen ons samen weg naar het vliegveld, en Leigh zit achter het stuur. Maud zit naast haar voorin en Jade en ik zitten achterin.Ik leun met mijn hoofd op Jade haar schouder en mijn ogen vallen steeds dicht. 'Ben je moe?' Vraagt Jade zacht. Ik knik 'ja' zeg ik zacht. 'Ga dan slapen, we zitten nog wel even in de auto' zegt ze zacht. Ik glimlach en ga even rechtop zitten. 'Jij dan?' Vraag ik. Ze glimlacht lief 'maak je daar maar geen zorgen om' zegt ze zacht. Ik knik 'oke dan' mompel ik. Ik leg weer mijn hoofd op haar schouder en voordat ik het weet val ik al in slaap.
Ik wordt heen en weer geschud 'Pez' hoor ik. Ik open mijn ogen en rek me uit. 'We zijn op het vliegveld' glimlacht Jade. Ik knik en we stappen alle 4 uit. Jade en ik pakken onze koffers uit de kofferbak. Dan lopen we met zijn vieren naar de ingang 'wij checken ons alvast in' begin ik. Leigh en Maud knikken 'dan kunnen we daarna nog wat gaan drinken met zijn vieren' glimlach ik. Ze knikken en ik glimlach. Ze lopen samen naar het restaurant en Jade en ik lopen naar de check in.
Even later zitten we met zijn vieren aan een tafel. Ik neem een slok van mijn water 'hebben jullie er zin in?' Vraagt Leigh vrolijk. Ik knik heftig 'zeker weten' glimlach ik. Jade knit heftig en Leigh glimlacht tevreden. 'En wat gaan jullie nog allemaal doen deze 2 weken?' Vraag ik aan Maud en Leigh. 'We gaan naar Disney land' grijnst Maud. Mijn ogen worden groot 'meen je dat nou echt?' Vraag ik ongelovig. Ze knikt heftig 'ja, we gaan samen met Rose en André' zegt ze vrolijk. Ik kijk de beide meiden zuur aan en ze beginnen hard te lachen. 'wanneer gaan jullie?' Vraagt Jade. 'Aankomend weekend' glimalcht Leigh. Jade knikt 'gezellig' zegt ze met een brede glimlach. Leigh knikt 'dat wordt gewoon mijn eerste keer Disney land' zegt Maud hyper. Ik grinnik en glimlach naar haar. 'Je zult het vast geweldig vinden' zeg ik vrolijk. Ze knikt heftig 'dat denk ik ook' zegt ze. Ik glimlach en ik kijk naar Leigh. Die me vrolijk aankijkt en ik glimlach breed naar haar. Ik neem weer een slok van mijn water en kijk naar Jade. Die druk in gesprek is met Leigh. Ik glimlach en kijk trots rond. Maud kijkt me aan met een brede glimlach 'heb je er zin in?' Vraagt ze. Ik knik 'zeker weten' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht 'dan heb je private time met Jade' en ze wiebelt met haar wenkbrauwen. 'Shut up' sis ik. Ze grijnst en begint hard te lachen. Ik kijk met een rood hoofd de andere kant op. 'Wat is er zo grappig?' Vraagt Jade. Maud wil antwoord geven 'niks' zeg ik meteen. Maud probeert haar lach in te houden en Jade kijkt mij raar aan. Ik schud mijn hoofd 'ze spoort gewoon niet' sis ik. Jade kijkt me lachend aan en Maud kijkt mij zuur aan. Ik trek een gek gezicht en ze begint weer te lachen.
Even later moeten we naar de juiste gate. We staan voor het grote bord 'naar Gate 7' mompelt Jade. Ik knik en we draaien ons om naar Maud en Leigh. Jade geeft Leigh een knuffel en ik geef Maud een dikke knuffel. 'Ik ga je heel erg missen' fluister ik. 'Ik jou ook' fluistert ze terug. Even later trekken we terug en ik zie dat er tranen rollen over haar wangen. 'Nawhh Maud!' en ik trek haar weer in een knuffel. Ze verbergt haar gezicht in mijn nek en ze begint zacht te huilen. Ik wrijf over haar rug 'shhh' fluister ik. 'We bellen elke dag' zeg ik zacht. Ze knikt en ze begint nog zacht te snikken. Even later trekken we weer terug en ik glimlach naar haar. Ik veeg haar tranen weg 'het komt goed' zeg ik zacht. Ze knikt en glimlacht. Ik glimlach naar der en geef nog een knuffel. Ik draai me om naar Leigh en ze glimlacht breed. Ik geef haar een knuffel 'heel veel plezier schat' zegt ze lief. Ik glimlach en we laten elkaar weer los. 'Dankjewel' zeg ik dankbaar. Ze glimlacht lief 'Jij ook' zeg ik met een brede glimlach. Ze glimlacht en ik geef haar nog een korte knuffel. 'Wel foto's sturen he' zegt ze. Ik knik 'zeker weten' lach ik zacht. Ze grinnikt 'en jij ook' zeg ik. Ze grinnikt 'vooral van Maud als jullie in Disney land zijn' zeg ik met een grijns. Ze grinnikt 'komt goed' en ze geeft me nog een korte knuffel. We laten elkaar los en ik draai me om naar Jade. Die nog aan het knuffelen is met Maud. Ik glimlach breed naar de twee. Ik pak snel mijn mobiel en maak een foto van de twee meiden. 'Nawh cute!' roept Leigh. Ik kijk haar aan met grote ogen aan en Jade en Maud laten elkaar los. 'Sorry!' sist Leigh. Ik rol mijn ogen en lach zacht. We doen een groeps knuffel en laten elkaar weer los. Ik geef Maud nog snel een knuffel 'ik bel je vandaag, goed?' Zeg ik. Ze knikt en glimlacht. Ik pak Jade haar hand 'kom, we moeten nu echt gaan' zeg ik. Ze knikt en we zwaaien nog naar Leigh en Maud. Ze zwaaien terug en we lopen richting de gate.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...