Hoofdstuk 11

22 0 0
                                    

Perrie pov
Ik hoor mijn telefoon afgaan en ik zucht diep. Ik houdt mijn ogen gesloten en zoek mijn telefoon die op het nachtkastje heb. Ik heb hem eindelijk en neem op 'hallo?' Vraag ik slaperig. Ik hoor de bekende stem van Alex die lacht. Ik glimlach en open mijn ogen 'hey babe' zegt hij vrolijk. Ik voel de bekend kriebels en ga op mijn rug liggen. 'Hey' zeg ik weer. Hij lacht weer 'ik kom er zo aan, goed?' Vraagt hij. 'Uhmm' mompel ik. 'Ik ben net wakker' giechel ik. Hij grinnikt 'i know maar dan maak je je nu gereed' lacht hij. Ik rol mijn ogen 'kom op, ik heb een leuke verrassing' zegt hij. Ik glimlach 'ik weet zeker dat Maud het ook leuk zou vinden' zegt hij. Weer glimlach ik 'oke dan maak ik haar zo wakker' zeg ik. Hij grinnikt 'oké, ik ben er binnen 30 min' zegt hij. 'Is goed' zeg ik. 'Tot zo babe' zegt hij lief. Ik voel dat ik bloos 'Tot zo' zeg ik terug. Even later hangen we op en ik staar nog even naar het plafond. Ik voel de vlinders in mijn buik en ik kan mijn glimlach niet onderdrukken. Ik sta uiteindelijk op want anders zijn we te laat. Ik loop mijn kamer uit en loop door naar Maud haar kamer. Ik klop aan maar ik hoor geen antwoord. Ik open de deur en ik zie Maud nog rustig slapen. Ze snurkt zacht en ik giechel. 'Maud wakker worden' zeg ik. Ze blijft door slapen, tuurlijk geen antwoord. Ik loop naar haar toe en schud haar heen en weer. 'Maud!' roep ik. Weer geen antwoord en ik zucht diep. Waarom lijkt ze zoveel op mij? Ik grijns en begin in haar zij te prikken. Ze gilt hard en haar ogen schieten open. Ze ziet mij met een grijns naast haar staan en ze gaat snel rechtop zitten. Ze kijkt me zuur aan 'aha je bent wakker' zeg ik droog. Ze rolt haar ogen 'nu wel door jou ja' zegt ze. Ik grinnik 'ja Alex is er zo' zeg ik. Ze knikt en staat op van het bed. 'Dan ga ik maar douchen' mompelt ze. 'Nee ik eerst!' en ik ren met een snelheid haar kamer uit. 'Ja verdomme!' roept ze. Ik lach hard en ren door naar de badkamer. Maar dan bedenk ik me dat ik eerst kleding moet uitzoeken 'verdomme' mompel ik. Ik loop snel door naar mijn slaapkamer en kies een outfit uit. Ik ga gewoon voor een simpele skinny jean en t shirt. Ik ren snel door naar de badkamer maar Maud is me net voor. 'Maud!' gil ik. Ze schiet hard in de lach en draait de deur op slot. Ik rol mijn ogen 'verdomme!' roep ik. Ik hoor haar hard lachen wat mij stiekem toch laat lachen. Ik schud zacht lachend mijn hoofd en leg mijn kleding nog maar even op het bed. Daarna strompel ik naar beneden en Hachi en Travis rennen vrolijk op mij af. Ik hurk neer 'Heyy schatjes' en ik begin ze te aaien.

Ik borstel mijn haren door en ik hoor de voordeur open gaan en weer dichtvallen. Dan hoor ik de bekende stem van Alex benenden. Ik glimlach en borstel nog snel mijn haren door. Ik laat het los vandaag dus ik ben helemaal klaar. Ik loop de badkamer uit en loop de trap af. 'Hey babe' zegt Alex vrolijk. Ik glimlach 'hey' en ik geef hem een kus en knuffel. Ik kijk naar Maud en ze rolt lachend haar ogen. Ik grinnik en laat Alex los. 'Je hebt al kennis gemaakt met Maud?' Vraag ik. Alex glimlacht en knikt 'zeker weten' zegt hij vrolijk. Ik glimlach tevreden 'Kom, dan gaan we gelijk weg' zegt Alex.  'Maar Maud en ik hebben nog niet ontbeten' zeg ik. Hij glimlacht 'babe, geen zorgen dat komt goed' zegt hij. Ik frons 'oke dan' mompel ik. Hij grinnikt en we lopen met zijn drieën het huis uit. We lopen naar de auto en stappen in. Alex stapt achter het stuur en ik ga naast hem zitten. Maud gaat achterin zitten en Alex start de auto. Hij begint te rijden en legt ondertussen zijn hand op mijn been. We kijken elkaar even aan en glimlachen. Hij richt zich daarna weer op de weg en ik kijk eveh naar Maud. Ze kijkt naar buiten en heeft niet eens door dat ik naar haar kijk. Ik kijk weer voor me 'waar gaan we nou heen?' Vraag ik. Alex begint te lachen 'dat is een verassing schat' zegt hij. Ik rol mijn ogen 'niet eerlijk, ik wil het weten' zeg ik met een pruillip. Hij begint weer te lachen 'nog even geduld' lacht hij. Ik grinnik en zet de radio wat harder. Ik begin zacht mee te zingen en ik zie via mijn ooghoeken dat Alex breed glimlacht. Ik zing gewoon rustig door en ik hoor nog iemand zacht zingen. Ik stop met zingen en draai me om. Maud zingt zacht en ik glimlach. Maud ziet mij en wordt vuurrood. Ze stopt gelijk met zingen en ik grinnik. 'Je kan gewoon verder zingen hoor' glimlach ik. Ze lacht zacht 'maar het klinkt nergens naar' zegt ze zacht. Ik glimlach 'geloof me, je kan echt super goed zingen' zeg ik. Ze wordt nog roder en glimlacht dankbaar. 'Dankje' zegt ze. Ik glimlach breed 'ga nou maar verder zingen' grijns ik. Ze schud haar hoofd 'nope' zegt ze direct. Ik kijk haar zuur aan 'kom op' zeg ik hoopvol. Ze schud weer haar hoofd 'Maud please' en ik kijk haar aan met een pruillip. Ze begint zacht te lachen 'oke dan, maar dan moet je wel de radio wat harder zetten' zegt ze. Ik klap blij in mijn handen 'is goed' lach ik. Ze grinnikt en ik zet de radio wat harder. Ik zing mee en ik hoor Maud ook zacht zingen. Ik kijk haar kort aan en ze glimlacht kleintjes. Ik glimlach ook en kijk weer voor me.

My real family ~ EdwardsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu